Gå til innhold

One Night Stand med bismak....

Anbefalte innlegg

Gjest kvitsymra

Eg var på byen i går. Ble svært så full, og fant en kjekkas på dansegulvet som var en gud med tungekyssene sine...

Eg tok han med hjem....

Kondomen på. Flink jente som husket det. Men plutselig hadde han mistet den, og denne jenta tenke ikke over det der og da...

Han hadde tatt skoene fatt mens eg sov.. og eg lette etter kondomen overalt i og rundt senga.. men fant den ikke. :c(

Satt på do noen timer senere, og hva fløt i toalettet? Mmm. Jepp. Kondomen!

Han hadde ganske lang penis, og hadde dyttet den ganske langt opp.

Herremann! Jenter kan bli syke av ha en tampong for lenge inne... Jævel til fyr, som ikke kunne ta ansvar for dette. Han hadde kun drukket to øl denne kvelden, sa han...

Eg vet hvor han bor, og hengte op en lapp på døra om å ringe meg... det gjorde han selvsagt ikke... Lurer på å vekke han i sin søteste søvn tidlig i morgen tidlig, og ta en skikkelig prat med fyren.

Måtte bare få det ut. Denne jenta har lært nå. 1 år siden eg hadde sex sist. Og den fikk en skikkelig bismak. Tenker på musicalen "on my own" og menn som ikke viser jentene respekt.

Eg skal iallefall ikke utsette meg for dette flere ganger. Krysser fingrene på at eg ikke har fått SOS nå. :c(

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/233423-one-night-stand-med-bismak/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 81
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• cecily

12

• ShitDiddelyDo

7

• Angelica :o)

7

• Ugga Bugga

6

Mest aktive i denne tråden

Gjest opplevde noe lignende

Du har tatt en angrepille håper jeg? Jeg opplevde også at en fyr fomlet med kondomen og sa "shit" eller noe sånt. Hva var det, spurte jeg. Ingenting sa han. Så da jeg skulle på do noen timer senere falt en halv kondom ut....... Herregud, jeg var ung og brukte ikke p-piller da. Dette skjedde også i syden med en person fra et av våre naboland. Jeg tok ingen angrepille (jeg tror ikke de fantes da) men tok tester hos legen da jeg kom hjem. :-( Thank God for at jeg ikke ble smittet med noe eller gravid.

Gjest printa

Du har tatt en angrepille håper jeg? Jeg opplevde også at en fyr fomlet med kondomen og sa "shit" eller noe sånt. Hva var det, spurte jeg. Ingenting sa han. Så da jeg skulle på do noen timer senere falt en halv kondom ut....... Herregud, jeg var ung og brukte ikke p-piller da. Dette skjedde også i syden med en person fra et av våre naboland. Jeg tok ingen angrepille (jeg tror ikke de fantes da) men tok tester hos legen da jeg kom hjem. :-( Thank God for at jeg ikke ble smittet med noe eller gravid.

Slemme menn, er slemme!!

Annonse

Jeg er ikke helt med. Tror du fyren la kondomen oppi deg på faen? Hvis han var klar over at den lå der inne hadde han vel sagt fra. Hvilken interesse skulle han ha av å la den bli igjen?

Poenget er vel at han kunne sagt fra at han ikke helt visste hvor det ble av den.

En mann som trer på seg en gummi husker vel at det skal være en på når han er ferdig. Er det ingenting å plukke av så er det ugler i posen. Han burde selvsagt sagt fra før hun oppdaget det selv. Både med tanke på smitte og å bli gravid.

Gjest kvitsymra

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1149452969' post='3148385]

Hva skal du forresten prate med han om?

Eg oppsøkte han i går morges, og snakket bl.a om faren for å ha fremmedlegemer "inni" i mange timer, og at det var ansvarsløst av han å ikke gi beskjed da han mistet det.

Dessuten fikk eg etternavnet hans + mob.nr, sånn i tilfelle. Eg bruker spiral, men det er greit å vite å få tak i han hvis han ga meg SOS nå.

Gjest Mom33

Eg oppsøkte han i går morges, og snakket bl.a om faren for å ha fremmedlegemer "inni" i mange timer, og at det var ansvarsløst av han å ikke gi beskjed da han mistet det.

Dessuten fikk eg etternavnet hans + mob.nr, sånn i tilfelle. Eg bruker spiral, men det er greit å vite å få tak i han hvis han ga meg SOS nå.

Uten å overhode ta stilling til spørsmålet ditt, hva betyr SOS?

Annonse

Gjest togli

Jeg er ikke helt med. Tror du fyren la kondomen oppi deg på faen? Hvis han var klar over at den lå der inne hadde han vel sagt fra. Hvilken interesse skulle han ha av å la den bli igjen?

Litt flaut å si fra kanskje?

"Døh, eh, altså, den derre kondomen blei ikke...eh..med ut igjen. Jeg trur den..eh..ligger oppi...eh...der nå..."

*hoho*

Gjest I jøssenavn

Åh herregud...! Skulle tro du var moren hans slik du lekser opp for ham.

Regner med han angrer som faen på at han ble med deg hjem.

Grøss....!

Gjest Hettemåke

Hallo:) Tror du han glemte igjen kondomet med vilje? Oppdaget han dette, var han sikkert flau for å si i fra. Ikke alle menn som vet hva som kan bli konsekvensen, hvis en "glemmer" noe igjen.

Som regel kommer det ut. Blir noe liggende igjen, vil en få illeluktende utflod.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...