Gå til innhold

One Night Stand med bismak....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 81
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• cecily

12

• ShitDiddelyDo

7

• Angelica :o)

7

• Ugga Bugga

6

Mest aktive i denne tråden

Gjest Nesten statsminister

du, det var et godt spørsmål!

LevoNova er såklart en spiral, men det var strengt talt NorLevo jeg mente!

altså angrepille.

(Det er mulig å sette inn spiral etter ubeskyttet samleie også, men dog noe mer drastisk..)

Hehe, nestenlege, du liksom.

du, det var et godt spørsmål!

LevoNova er såklart en spiral, men det var strengt talt NorLevo jeg mente!

altså angrepille.

(Det er mulig å sette inn spiral etter ubeskyttet samleie også, men dog noe mer drastisk..)

Kan du ikke heller svare med et annet nick. Er du ikke lege, så er du ikke lege. Du skal ikke gi svar som om du er autorisert da.

Joda, du skriver at du er nesten lege, men i praksis har du vel en veileder som er ansvarlig for det du sier og gjør, det har du ikke her.

Jeg sier ikke at svarene dine er gale, men jeg blir faktisk litt provosert av nicket ditt. Du er ikke lege, og sånn er det med den saken.

Det skal to til for å danse tango. Dette kan skje, det er alltid en risiko ved å ha sex med ukjente.

Men, jeg ser du får mye småpepper nedover her. Jeg er ikke enig i at du styrer for ingenting. Jeg syns helt klart at han burde fortalt deg at han ikke fant igjen kondomet. Om han ikke var sørpe full går jeg ut i fra at han la merke til at det ikke var noe å dra av seg etterpå.

ShitDiddelyDo

Eg oppsøkte han i går morges, og snakket bl.a om faren for å ha fremmedlegemer "inni" i mange timer, og at det var ansvarsløst av han å ikke gi beskjed da han mistet det.

Dessuten fikk eg etternavnet hans + mob.nr, sånn i tilfelle. Eg bruker spiral, men det er greit å vite å få tak i han hvis han ga meg SOS nå.

Herregud.

Du er one night stand-et fra helvete.

Hvis denne fyren tør å ha flere ons er han en modig jævel.

Annonse

Gjest sjøstjerna

Kan du ikke heller svare med et annet nick. Er du ikke lege, så er du ikke lege. Du skal ikke gi svar som om du er autorisert da.

Joda, du skriver at du er nesten lege, men i praksis har du vel en veileder som er ansvarlig for det du sier og gjør, det har du ikke her.

Jeg sier ikke at svarene dine er gale, men jeg blir faktisk litt provosert av nicket ditt. Du er ikke lege, og sånn er det med den saken.

Må smile litt av hva du lar deg provosere av...

Nestenlege er ikke lik lege. Er det vel?

Når dette er sagt, må jeg legge til at jeg ikke har lest svarene til vedkommende. Så bare ditt innlegg på "de nyeste".

Det skal to til for å danse tango. Dette kan skje, det er alltid en risiko ved å ha sex med ukjente.

Men, jeg ser du får mye småpepper nedover her. Jeg er ikke enig i at du styrer for ingenting. Jeg syns helt klart at han burde fortalt deg at han ikke fant igjen kondomet. Om han ikke var sørpe full går jeg ut i fra at han la merke til at det ikke var noe å dra av seg etterpå.

Men burde ikke hun også ha lagt merke til at kondomen ikke var der når han trakk seg ut?

Det er det første jeg ville ha sjekket.

Men burde ikke hun også ha lagt merke til at kondomen ikke var der når han trakk seg ut?

Det er det første jeg ville ha sjekket.

Tja, det kan du jo si, men det hadde vel virket vel så hysterisk som hun beskyldes for å være nå. Ikke alle settinger der en kan se det så lett heller.

Må smile litt av hva du lar deg provosere av...

Nestenlege er ikke lik lege. Er det vel?

Når dette er sagt, må jeg legge til at jeg ikke har lest svarene til vedkommende. Så bare ditt innlegg på "de nyeste".

Bare smil du.

Nestenlege har hatt flere innlegg i det siste. Jeg skjønner ikke poenget med nicket når h*n ikke er autorisert lege. En skal være veldig forsiktig med å uttale seg som fagperson. Det er ikke snakk om svarene i seg selv, men nicket. Nicket er ment å gi tyngde til svaret, hvorfor ellers bruke nicket? Vi aner jo ikke om nestenlegen nettopp har begynt på doktorskolen eller er ute i turnus.

Derfor.

Svar godt og fornuftig med et vanlig nick. Ikke med nestenlege på et doktorforum.

Herregud.

Du er one night stand-et fra helvete.

Hvis denne fyren tør å ha flere ons er han en modig jævel.

Hæ?

Jeg blir overrasket jeg faktisk.

OM hun skulle blitt smittet eller blitt gravid tross angrepille (det skjer), klart hun trenger navn og nummer da.

Jeg kan ikke fatte at han går fri fra å la være å si at beskyttelsen faktisk ikke funket og at hun beskyldes for å være hinsides.

Eg oppsøkte han i går morges, og snakket bl.a om faren for å ha fremmedlegemer "inni" i mange timer, og at det var ansvarsløst av han å ikke gi beskjed da han mistet det.

Dessuten fikk eg etternavnet hans + mob.nr, sånn i tilfelle. Eg bruker spiral, men det er greit å vite å få tak i han hvis han ga meg SOS nå.

Jeg skjønner deg på en måte. Men på en annen måte synes jeg først og fremst det er du som må ta ansvar for deg selv. Hadde du ikke vært så full, hadde du antakelig brydd deg mer da du oppdaget at kondomen var borte.

Gutten kan ikke klandres for at du var så full, så sant han ikke med vitende og vilje gikk inn for å skjenke deg sanseløs. Og det spørs hvor opplyst han er om kvinners vagina utover hva han selv kan bruke den til. Jeg tenker da på at han neppe var klar over infeksjonsfaren ved å ha fremmedlegemer inni der over lengre tid.

Bedre lykke neste gang, da ;-)

Gjest kvitsymra

Tusen takk for svar, Cecily. :c)

Klem

Annonse

Angelica :o)

Veldig tydelig at jeg ikke egner meg for ons selv. Jeg syns det høres så rart ut at ingen reagerer på at han ikke nevener at kondomet falt av.

Godt du er gift ;)

Han var vel bare flau og full eller noe..?

Uansett, ingen skade er skjedd. Kondomet datt jo ut av seg selv. Og det er jo litt merkelig at kvitsymra ikke tenkte tanken selv da han trakk seg ut uten kondom og hun ikke fant den etterpå..?

Greit nok at det ikke er helt heldig å gå med kondom inni seg. Men å oppsøke en person for å lage en _big deal_ ut av det, synes jeg er en smule overhysterisk.

laguna1365380434

Veldig tydelig at jeg ikke egner meg for ons selv. Jeg syns det høres så rart ut at ingen reagerer på at han ikke nevener at kondomet falt av.

Jeg synes det er litt rart at ingen reagerer på at hun ikke merket at hun hadde det der, jeg da..:-o

Kanskje han trodde hun merket det?! JEG ville trodd folk merket det om de hadde noe sittende der.

Seriøst, er det virkelig mulig å gå en halv dag med en brukt dong opp det aller helligste uten å merke at det er ett eller annet oppi der?

Hm.

Gjest opplevde noe lignende

Hæ?

Jeg blir overrasket jeg faktisk.

OM hun skulle blitt smittet eller blitt gravid tross angrepille (det skjer), klart hun trenger navn og nummer da.

Jeg kan ikke fatte at han går fri fra å la være å si at beskyttelsen faktisk ikke funket og at hun beskyldes for å være hinsides.

Jeg er enig med deg i tråden.

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1149507577' post='3148868]

Godt du er gift ;)

Han var vel bare flau og full eller noe..?

Uansett, ingen skade er skjedd. Kondomet datt jo ut av seg selv. Og det er jo litt merkelig at kvitsymra ikke tenkte tanken selv da han trakk seg ut uten kondom og hun ikke fant den etterpå..?

Greit nok at det ikke er helt heldig å gå med kondom inni seg. Men å oppsøke en person for å lage en _big deal_ ut av det, synes jeg er en smule overhysterisk.

Men hun vet jo ikke om skade har skjedd. Om han har smittet henne med en kjønnssykdom eller om hun faktisk blir gravid vil ikke merkes før om flere uker.

Veldig godt jeg er gift, ja.

Jeg tolket det som om hun lette etter kondomet etter hun våknet og da hadde han allerede gått. At hun ble redd skjedde ikke før hun faktisk skjønte at hun hadde hatt kondomet inni seg. Slik leser jeg det, da. Mulig det er feil.

Jeg synes det er litt rart at ingen reagerer på at hun ikke merket at hun hadde det der, jeg da..:-o

Kanskje han trodde hun merket det?! JEG ville trodd folk merket det om de hadde noe sittende der.

Seriøst, er det virkelig mulig å gå en halv dag med en brukt dong opp det aller helligste uten å merke at det er ett eller annet oppi der?

Hm.

Hehe, aner ikke. Det er sikkert mulig. Tamponger kjennes jo ikke, da ville det vært umulig å gå med en.

Men, du, stirrer du veldig på utstyret til fyren når han trekker seg ut?

Jeg gjør ikke det - kanskje jeg burde?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...