Gå til innhold

Hva skal dere gjøre i dag ?

Anbefalte innlegg

Gjest lambada mee
Skrevet

Jeg skal ta med ungene ut å FISKE med stang :)

Også skal vi grille.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror jeg tilbringer dagen inne, ute er det pisskaldt og regnet øser ned... Har allerede fyrt i ovnen

Gjest Aimabel
Skrevet

akkurat kommet hjem fra en laaang tur med bikkja, i solskinn. Men hva skjer nå da? Skyer det over? Hmm...jeg som tenkte å sette meg ute i sola med en bok og bare ta livet med ro. Jaja, da får jeg vel finne på noe annet da.

laguna1365380434
Skrevet

Her er det overskya..Så plan om å trekke med seg plastkrokkodiller,nistekurv og pledd på badetur utgår..:-I

Dole litt, spille boggle, rydde litt og vaske litt og kanskje leie en film i kveld!

:-)

Skrevet

Alle planer om utendørs aktiviteter utgår. Har vært ute en tur nå, men det var så kaldt at det ikke var det minste gøy:-(

Nei, vi får finne på noe inne i dag, men jeg vet ikke helt hva.

Skrevet

Det kunne jeg også tenke meg! Men jeg skal lese til eksamen på tirsdag og pleie forkjølelsen min. Min aller siste eksamen!!!

Skrevet

Dattera mi kommer etter fire mnd i Praha.

Endelig.

Ellers så vet jeg ikke. Dole litt og se på film tenker jeg. Minstemann er ute å leker forløpig og det blir han vel dersom det ikke blir krig igjen.

Gjest girasol
Skrevet

Tror jeg tilbringer dagen inne, ute er det pisskaldt og regnet øser ned... Har allerede fyrt i ovnen

Du bor i Trøndelag eller? ;-)

Skrevet

Du bor i Trøndelag eller? ;-)

Nope, i nabofylket i sør...

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg skal spise frokost, trene, lage middag, dusje, se på tv, smøre matpakke, pusse tennene, dra på jobb, komme hjem, sove. Repeat. :)

Skrevet

Her er det overskya..Så plan om å trekke med seg plastkrokkodiller,nistekurv og pledd på badetur utgår..:-I

Dole litt, spille boggle, rydde litt og vaske litt og kanskje leie en film i kveld!

:-)

Hvor bor du som kan dra på badetur så tidlig på sommeren? Fryser bare ved tanken..det må da være kjempekaldt i vannet..? (men gleder meg masse til å bade senere i sommer altså) :o)

laguna1365380434
Skrevet

Hvor bor du som kan dra på badetur så tidlig på sommeren? Fryser bare ved tanken..det må da være kjempekaldt i vannet..? (men gleder meg masse til å bade senere i sommer altså) :o)

I Oslo..Det kommer sikkert til å bli kaldt å bade..Men det må likom til når det har blitt juni!:-)

*selvplager*

Gjest girasol
Skrevet

Nope, i nabofylket i sør...

Ja vi har kanskje noe av det samme været...

Er så lei av at sommeren byttes ut med noevember el.tilsv.når det endelig blir juni!... :(

Skrevet

Ja vi har kanskje noe av det samme været...

Er så lei av at sommeren byttes ut med noevember el.tilsv.når det endelig blir juni!... :(

Samme her.... Men været er ofte dårlig i juni.... får håpe at resten av måneden blir bra og at sola kommer etter hvert....

Gjest girasol
Skrevet

Samme her.... Men været er ofte dårlig i juni.... får håpe at resten av måneden blir bra og at sola kommer etter hvert....

Jepp.

I fjor høst sverget jeg på at hvis vi får en sånn sommer som den vi hadde i fjor, her i Trødnelag, ja da flytter jeg! Og det er helt sant. Enten sørover i landet eller sørover i Europa =)

Jeg TRENGER sol og sommer, hvis ikke blir jeg faktisk depresiv!

Satser på varmt og godt vær snart!!!!

Skrevet

I Oslo..Det kommer sikkert til å bli kaldt å bade..Men det må likom til når det har blitt juni!:-)

*selvplager*

Hehe, jeg kan nok bade om det er litt kaldt jeg også, men i dag fristet det ikke nei.(og det gjør forøvrig ikke Huk og lignende, har satt meg som mål å finne alternative badesteder i sommer, har ikke bodd i Oslo så lenge..noen tips?) Men innlegget ditt inspirerte meg, nå må jeg dra med meg samboeren ut og bade om ikke lenge.. ;o) *krysse fingrene for varmere vær til neste helg*

laguna1365380434
Skrevet

Hehe, jeg kan nok bade om det er litt kaldt jeg også, men i dag fristet det ikke nei.(og det gjør forøvrig ikke Huk og lignende, har satt meg som mål å finne alternative badesteder i sommer, har ikke bodd i Oslo så lenge..noen tips?) Men innlegget ditt inspirerte meg, nå må jeg dra med meg samboeren ut og bade om ikke lenge.. ;o) *krysse fingrene for varmere vær til neste helg*

Jeg synes det er fint å bade på Stilla..Vel og merke på en ukedag, for det blir stappfullt i helgene.

Det er ferskvann, så det fordrer jo at du ikke er blandt dem som bare bader i havet..;-) Det ligger oppe ved Teknisk museum på Kjelsås, og en kommer dit ved å ta en av Kjelsåstrikkene og derretter gå vestover forbi skolen. En kan også kombinere badeturen med nydelig spasertur fra sentrum langs gangstien ved elva..

Og..Det er ikke noe problem, vannet er rent, dette er rett under utløpet fra Maridalsvannet. Jeg vet det høres litt tvilsomt ut å bade i Alkerselva..;-)

Dessuten er det jo veldig fint å bade inne på de tidligste Nordmarksvannene, f.eks Lille Åklungen, men det blir jo straks litt tiltak. Langt og greier. Uansett, hopp over Sognsvann, uansett hva de sier er Sognsvann OFTE stappfull av ekkel fuglemidd som gir en ekkelt utslett og en ekkel følelse.

For Saltvannsbading BØR en vel egentlig gidde åfinne seg en plass på en av øyene, det er kos. Men igjen litt tiltak. Jegh bader heller ikke på Huk og Bygsøy, ikke bare på grunn av Nudiebeachn, mn det er jo så fullt! :-I

Går jeg for styrand, blir det Ingierstrand eller Katten, men jeg vil ikke egentlig anbefale noen av dem, grunnet folkemengde og kaos..

God badetur! :-)

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg synes det er fint å bade på Stilla..Vel og merke på en ukedag, for det blir stappfullt i helgene.

Det er ferskvann, så det fordrer jo at du ikke er blandt dem som bare bader i havet..;-) Det ligger oppe ved Teknisk museum på Kjelsås, og en kommer dit ved å ta en av Kjelsåstrikkene og derretter gå vestover forbi skolen. En kan også kombinere badeturen med nydelig spasertur fra sentrum langs gangstien ved elva..

Og..Det er ikke noe problem, vannet er rent, dette er rett under utløpet fra Maridalsvannet. Jeg vet det høres litt tvilsomt ut å bade i Alkerselva..;-)

Dessuten er det jo veldig fint å bade inne på de tidligste Nordmarksvannene, f.eks Lille Åklungen, men det blir jo straks litt tiltak. Langt og greier. Uansett, hopp over Sognsvann, uansett hva de sier er Sognsvann OFTE stappfull av ekkel fuglemidd som gir en ekkelt utslett og en ekkel følelse.

For Saltvannsbading BØR en vel egentlig gidde åfinne seg en plass på en av øyene, det er kos. Men igjen litt tiltak. Jegh bader heller ikke på Huk og Bygsøy, ikke bare på grunn av Nudiebeachn, mn det er jo så fullt! :-I

Går jeg for styrand, blir det Ingierstrand eller Katten, men jeg vil ikke egentlig anbefale noen av dem, grunnet folkemengde og kaos..

God badetur! :-)

Hei! (beklager sent svar). Tusen takk for mange gode bade-tips :o) Jeg har i helgen vært på Hovedøya, og til tross for en del mennesker var det veldig hyggelig, og vannet var friskt *hutre* , men bading ble det ;o) Og nå er det bare å vente på finværet igjen sånn at jeg kan prøve ut nye steder. Håper du har hatt noen flotte soldager du også :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...