Gjest nok en gang Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 dette har blitt spurt om utallige ganger før, men jeg har en litt annen vri på det. jeg leste i fhm at man kunne massere rundt penis og få den et par tommer lengre. er det virkelig mulig? og har noen en bedre beskrivelse av hvordan man gjør det enn det som sto i fhm? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/233436-forst%C3%B8rre-penis/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Penis blir større ved massering. Masserer du lenge nok, kan du risikere at den blir litn igjen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/233436-forst%C3%B8rre-penis/#findComment-1780512 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrxx Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Det er nok tvilsomt, hvis det var så enkelt så tenker jeg at "alle" hadde visst om dette. De fleste gutter tror at penisen deres er for liten, men i de aller fleste tilfellene så duger den mer enn nok. En ting er sikkert, man skal ikke tukle med den utover den tuklingen som er av det gode:-) Hvorfor kan ikke menn konse seg om å bli gode elskere i stedenfor? Tenk alt som kan gjøres med en deilig jentekropp som ikke innbefatter å stake ut og inn med en stor en? En jentekropp skal nytes fullt ut og ikke bare knulles sønder og sammen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/233436-forst%C3%B8rre-penis/#findComment-1781007 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nok en gang Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Det er nok tvilsomt, hvis det var så enkelt så tenker jeg at "alle" hadde visst om dette. De fleste gutter tror at penisen deres er for liten, men i de aller fleste tilfellene så duger den mer enn nok. En ting er sikkert, man skal ikke tukle med den utover den tuklingen som er av det gode:-) Hvorfor kan ikke menn konse seg om å bli gode elskere i stedenfor? Tenk alt som kan gjøres med en deilig jentekropp som ikke innbefatter å stake ut og inn med en stor en? En jentekropp skal nytes fullt ut og ikke bare knulles sønder og sammen. jo,men nå er saken den at dama syns at pikken min skulle vært litt lenger, og jeg merker selv at det er begrenset med stillinger som funker. f eks når jeg skal ta hu bakfra detter jeg så fort ut, fordi jeg kommer ikke særlig langt inn i henne. jeg er ca 13-14 cm når jeg er stiv(og drit i å kom med vitser, vær så snill,dere skjønner hva jeg mener), så jeg er ikke såå kort. men det er omtrent bare vanlig misjonærstilling, evt med pute under rumpa som tilfedsstiller henne nok til at hu klarer å komme. så jeg skulle gjerne vært litt lenger, så vi kunne prøvd ut litt flere stillinger. så ikke kom med den der "lær deg å bli en bedre elsker". hvis hu får mer nytelse av at jeg er større, hvorfor skal jeg ikke prøve å bli større hvis det er mulig da?? hun er stort sett fornøyd og sier at jeg er flink, men hva er så galt med å ville fylle henne mer opp egentlig når det vil være bedre for både henne og meg?? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/233436-forst%C3%B8rre-penis/#findComment-1781138 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mener jeg Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 jo,men nå er saken den at dama syns at pikken min skulle vært litt lenger, og jeg merker selv at det er begrenset med stillinger som funker. f eks når jeg skal ta hu bakfra detter jeg så fort ut, fordi jeg kommer ikke særlig langt inn i henne. jeg er ca 13-14 cm når jeg er stiv(og drit i å kom med vitser, vær så snill,dere skjønner hva jeg mener), så jeg er ikke såå kort. men det er omtrent bare vanlig misjonærstilling, evt med pute under rumpa som tilfedsstiller henne nok til at hu klarer å komme. så jeg skulle gjerne vært litt lenger, så vi kunne prøvd ut litt flere stillinger. så ikke kom med den der "lær deg å bli en bedre elsker". hvis hu får mer nytelse av at jeg er større, hvorfor skal jeg ikke prøve å bli større hvis det er mulig da?? hun er stort sett fornøyd og sier at jeg er flink, men hva er så galt med å ville fylle henne mer opp egentlig når det vil være bedre for både henne og meg?? Størrelsen på din penis er vanlig gjennomsnitt. Du må være klar over at også kvinner er forskjellige i størrelse. Slettes ikke alle kvinner kan komme bare ved vanlig penetrering men trenger også stimulering av klitoris i tillegg. Av de som kan komme bare ved penetrering så er det igjen slettes ikke alle som kan komme i alle stillinger, de fleste har gjerne en stilling eller to som "funker bedre". Det er beskrevet her på DOL tidligere en metode som en påsto virket, det var strekk av penis over år, og han påsto det hadde hjulpet et par cm. Eller man kan operere, det heter seg at det kan ilegge et par cm det også. Men jeg hadde iallefall ikke gått til disse stegene før jeg var gangske så desperat, og kanskje heller ikke da. Det er bivirkninger også, og i media kan vi lese om flere som "er skadet" etter operasjon. Kvinner kan trene knipeøvelser, det gjør henne i stand til å gi mer nytelse til partner under penetrering, samt til seg selv. Siden tykkelsen er det som "fyller kvinnen opp" mer enn lengden i de fleste tilfeller så hadde det vært en løsning å prøve. Det fine med en penis som ikke er altfor lang er at en som regel kan ha en noe bedre og feiere sex. Det kan være vondt å "stange" inn i livmorhalsen så dess lengre penis, dess forsiktigere sex. Med en penis som passer vaging kan man ha mer rå sex altså. Det er iallefall mer myte enn realitet at kvinner skal komme/ kommer under penetrering alene. Klart det skjer, men å "forlange" det er nok ikke lurt. Å si til deg, og andre, konsentrer deg heller om fingre, tunge ol. (bli en bedre elsker som en her sa) er altså ikke noe dumt å si, for de fleste funker altså dette meget bedre enn å tenke på å forlange penis. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/233436-forst%C3%B8rre-penis/#findComment-1781166 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrxx Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 jo,men nå er saken den at dama syns at pikken min skulle vært litt lenger, og jeg merker selv at det er begrenset med stillinger som funker. f eks når jeg skal ta hu bakfra detter jeg så fort ut, fordi jeg kommer ikke særlig langt inn i henne. jeg er ca 13-14 cm når jeg er stiv(og drit i å kom med vitser, vær så snill,dere skjønner hva jeg mener), så jeg er ikke såå kort. men det er omtrent bare vanlig misjonærstilling, evt med pute under rumpa som tilfedsstiller henne nok til at hu klarer å komme. så jeg skulle gjerne vært litt lenger, så vi kunne prøvd ut litt flere stillinger. så ikke kom med den der "lær deg å bli en bedre elsker". hvis hu får mer nytelse av at jeg er større, hvorfor skal jeg ikke prøve å bli større hvis det er mulig da?? hun er stort sett fornøyd og sier at jeg er flink, men hva er så galt med å ville fylle henne mer opp egentlig når det vil være bedre for både henne og meg?? Det er ikke noe galt i å ville fylle henne mer opp. Men hva skal du gjøre da? Så langt er det ikke noe du kan gjøre for å få den lenger. Du også må da ha fått med deg dette? Selv om det spys ut spam mail for å gjøre den større, så funker det ikke, det eneste som blir større er lommeboka til de som lurer deg trill rundt. Noen sier de kan gjøre den større ved hjelp av operasjoner, men med den "lille" bieffekten at du ikke får ereksjon etterpå, er det bedre? Hvis det hadde funnet en vidundermetode, så hadde det helt klart blitt formidlet verden rundt av leger som hadde anbefalt dette. 13 til 14 cm er vel omtrent det normale hvis jeg ikke husker feil. Du har ikke annet valg enn å godta at den er slik den er og gjøre det beste ut av det. Derfor anbefaler jeg heller at du har et annet fokus, altså lære seg å bli en bedre elsker ved bruk av andre metoder. Vil påstå det er dama de det er noe galt med og ikke staken din hvis hun klager på den. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/233436-forst%C3%B8rre-penis/#findComment-1781240 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sjøstjerna Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Det er ikke noe galt i å ville fylle henne mer opp. Men hva skal du gjøre da? Så langt er det ikke noe du kan gjøre for å få den lenger. Du også må da ha fått med deg dette? Selv om det spys ut spam mail for å gjøre den større, så funker det ikke, det eneste som blir større er lommeboka til de som lurer deg trill rundt. Noen sier de kan gjøre den større ved hjelp av operasjoner, men med den "lille" bieffekten at du ikke får ereksjon etterpå, er det bedre? Hvis det hadde funnet en vidundermetode, så hadde det helt klart blitt formidlet verden rundt av leger som hadde anbefalt dette. 13 til 14 cm er vel omtrent det normale hvis jeg ikke husker feil. Du har ikke annet valg enn å godta at den er slik den er og gjøre det beste ut av det. Derfor anbefaler jeg heller at du har et annet fokus, altså lære seg å bli en bedre elsker ved bruk av andre metoder. Vil påstå det er dama de det er noe galt med og ikke staken din hvis hun klager på den. Skriver under på denne, jeg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/233436-forst%C3%B8rre-penis/#findComment-1781251 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest min mening her Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Ikke alle kvinner får orgasme kun ved samleie. Klitoris må ofte stimuleres, og jeg synes ikke du skal tenke på penisforstørrelse. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/233436-forst%C3%B8rre-penis/#findComment-1781377 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.