Gjest Singlet Skrevet 4. juni 2006 Skrevet 4. juni 2006 Hvilke leketøy bruker dere og hva er det beste dere vet? Det beste sexhjelpemiddlet f.eks....? 0 Siter
EmiDen Skrevet 4. juni 2006 Skrevet 4. juni 2006 Når jeg er sammen med partner, liker jeg å bruke et vibratoregg, som stimulerer klitoris. Når jeg er alene har jeg den og en dildo. Du da? 0 Siter
Gjest Singlet Skrevet 4. juni 2006 Skrevet 4. juni 2006 EmiDen skrev (På 4.6.2006 den 18.12): Når jeg er sammen med partner, liker jeg å bruke et vibratoregg, som stimulerer klitoris. Når jeg er alene har jeg den og en dildo. Du da? Har dildo ja som brkes titt og ofte Men skal jammen investere i et sånnt egg jeg også,for jeg hører så mye bra om det,at det må kjøpes! 0 Siter
Gjest Tips Og Triks Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Nå la jeg inn ett innlegg om akkuratd et samme produktet i en annen tråd... men jeg syntes at den er så god at jeg nevner den igjen: Bunny Performeren. (http://shop.erotikknett.no/main.php3?PI=info&PNO=56490) Og du må jo bare ha ett vibrerende egg.... Jeg er mest fornøyd med ett som heter "bedside bullet" 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.