u100048817 Skrevet 4. juni 2006 Skrevet 4. juni 2006 Jeg er 50% sykemeldt, har vært 100% men har nå gått over til 50 for å prøve å jobbe litt. Spørsmålet mitt er, om jeg sier opp jobben mens jeg går sykemeldt, vil jeg da få utbetalt sykepenger fra trygdekontoret istedefor arbeidsgiver. Eller vil alt stoppe opp? 0 Siter
dragni Skrevet 8. juni 2006 Skrevet 8. juni 2006 Jeg sa opp jobben min når jeg var sykemeldt, jeg fikk fortsatt full lønn gjennom trygdekontoret. jeg leverte sykemeldingen min til Trygdekontoret istedet for arbeidsgiver men det er noen år siden kansje det er nye regler for det nå, men jeg tror ikke det 0 Siter
Misstiq Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Jeg har vært sykemeldt i snart ett år og har nettopp sagt opp min stilling. Jeg får fremdeles lønn via arbeidsgiver, og han får igjen refusjon av lønnen fra trygdekontoret. Men jeg vet at enkelte steder så praktiseres dette annerledes. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.