Gjest fortvilet Skrevet 28. mars 2001 Del Skrevet 28. mars 2001 Jeg har nettopp tatt lap.scopi, og det viste seg at jeg hadde tette eggledere, og fikk vite at prøverørs er eneste løsning. Så nå har jeg vært hos gynekologen for å sette meg på venteliste, men hun var nå ikke så sikker på om de var tette, da det ikke viste noen cyster eller sammenvoksning osv. Det var kanskje tegn på endometriose, men venter på svar fra vevsprøven. Så nå ville hun ha meg på røngten for å sjekke, og ville ikke sette meg på venteliste før jeg har svar på denne prøven. Det går nok 1-2 måneder, og da synes jeg det er veldig fortvilende at hun ikke kan sette meg på venteliste, jeg har jo fått påvist tette eggledere. Det virker så likegyldig, for henne er ikke 1-2 måneder lenge, men for meg som må vente er det veldig fortvilende. Jeg er 27 år, og er jo selvfølgelig glad for at jeg har funnet dette ut i ung alder, og har god tid på meg, men ulykkelig er jeg. Hva synes du, er det ikke litt rart at hun ikke kan sette meg på venteliste?? Hun skyldte på at det blir så mye papirarbeid når man ikke er helt sikker, men for meg så hadde det betydd så uendelig mye!!! Også, hva synes du vedr. å både ta lap.scopi og røngten. Er ikke lap.scopien sikker??? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/23354-barnl%C3%B8shet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 30. mars 2001 Del Skrevet 30. mars 2001 Jeg synes ikke det er noen dårlig ide med en røntgenundersøkelse. Iblant kan det være vanskelig å se om det er åpning ved laparoskopi, og en rtg. us. kan åpne opp ved små sammenvoksninger. Uansett synes jeg du skal få henvisning til prøverør, det går alltid an å avbestille timen hvis den ikke er nødvendig. Jeg synes du skal anmode legen om å sende søknad. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/23354-barnl%C3%B8shet/#findComment-99477 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.