Gå til innhold

Anbefalte innlegg

veit jo at je er en tufs, men var faktisk ikke for å få høre det att je skrev innlegg her, det var for å kansje få noen tips til hva jeg kan gjøre og litt trøst! for selv om jeg er den store stygge ulven i denne situasjonen, så trenger jeg faktisk litt medlidenhet jeg også... for jeg har aldri angra så jævli på noe tidligere, men jeg har heller aldri gjort noe så dumt noen gang da!

Alle kan gjøre feil. Det er mange her inne som ikke greier å se noen som helst nyanser når det gjelder utroskap. Selv tror jeg at alle i gitte situasjoner kan være utro, ikke dermed sagt at det er greit å være utro. Du trenger også å ha noen å støtte deg til nå, det forstår jeg. Om ikke folk her inne ville gitt deg en ny sjanse spiller det liten rolle, det er damen din som må bestemme det selv. Men det forutsetter at du er helt ærlig og redelig med henne fremover.

Fortsetter under...

• Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• lonelyP

12

• Petter`n2

10

• Prozak

9

• Ugga Bugga

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest sjøstjerna

har fortalt henne hvor mye jeg angrer, å hvor glad jeg er i henne, å vi snakka om utroskap seinest på fredag, å vi var enige om att hvis vi var på fest å det skjedde ting som ikke burde skje, slik som nå, så kunne vi begge tilgi litt uskyldig roting/klining, men hvis det ble mer så går det ikke! å jeg veit ærlig talt ikke hva jeg skal gjøre!!

Ta tiden til hjelp.

Du har gjort noe skrekkelig dumt. Du angrer fælt.

Er du heldig så tilgir hun deg. Er du ikke like heldig så er du nå vraket.

Uansett så har du kanskje lært en lekse for ettertid?

har fortalt henne hvor mye jeg angrer, å hvor glad jeg er i henne, å vi snakka om utroskap seinest på fredag, å vi var enige om att hvis vi var på fest å det skjedde ting som ikke burde skje, slik som nå, så kunne vi begge tilgi litt uskyldig roting/klining, men hvis det ble mer så går det ikke! å jeg veit ærlig talt ikke hva jeg skal gjøre!!

Betyr det at du tok det som et "grønt lys for klining"? For det blir feil. Åpne forhold har jeg ingen tro på overhodet.

Alle kan gjøre feil. Det er mange her inne som ikke greier å se noen som helst nyanser når det gjelder utroskap. Selv tror jeg at alle i gitte situasjoner kan være utro, ikke dermed sagt at det er greit å være utro. Du trenger også å ha noen å støtte deg til nå, det forstår jeg. Om ikke folk her inne ville gitt deg en ny sjanse spiller det liten rolle, det er damen din som må bestemme det selv. Men det forutsetter at du er helt ærlig og redelig med henne fremover.

bra sagt av deg:) jeg har aldri vært uærlig mot henne! jeg sa det til henne med en gang da jeg våkna på armen hennes i går morges.... at jeg trur det skjedde noe som ikke burde skje... å så ble det bare verre å verre...! men som du sier, er noe med omstendighetene å det som skjer rundt å... men jeg kommer ikke til å være mindre ærlig mot henne, jeg har send mld til hver gang jeg kansje har blitt litt seinere, eller noe slikt, for at hu skal slippe å lure på hva jeg driver med... litt tøffel kansje... men sånn er jeg til en viss grad!

Ta tiden til hjelp.

Du har gjort noe skrekkelig dumt. Du angrer fælt.

Er du heldig så tilgir hun deg. Er du ikke like heldig så er du nå vraket.

Uansett så har du kanskje lært en lekse for ettertid?

ja, det er en skikkelig lekse, å jeg kommer ikke til å kunne tilgi meg selv noen gang om hu ikke er villi til å kunne høre påd et jeg har å si osv...!

Betyr det at du tok det som et "grønt lys for klining"? For det blir feil. Åpne forhold har jeg ingen tro på overhodet.

nei nei nei nei.... ikke misforstå....! men jeg kan jo ikke si noe som helst, for jeg husker ikke noe... er en dårli unnskyldning.. men... *snufs*

Annonse

"Åpne forhold har jeg ingen tro på overhodet."

Hvorfor ikke? Jeg har kjent noen par som har hatt et åpent forhold opp gjennom årene. Forskjellen mellom disse og de fleste andre er, såvidt jeg vet, at de fleste av dem fortsatt lever sammen. For noen er det helt utlukket, mens for andre kan det faktisk være det beste alternativet.

".............................................."

Gjest Ulvinnen

fyrlykt: i dine øyne ja, men er man virkeli glad i en person kan man tilgi å gi mange sjanser!

Det høres ut som om du spekulerer i at dama di skulle være glad nok i deg til å tilgi alt, og derfor tok sjangsen på å rote med en annen?

Om du skulle være så heldig å få henne tilbake, så må du slutte å ta henne for gitt, og begynne å respektere henne!

Gjest sjøstjerna

Hvorfor ikke? Jeg har kjent noen par som har hatt et åpent forhold opp gjennom årene. Forskjellen mellom disse og de fleste andre er, såvidt jeg vet, at de fleste av dem fortsatt lever sammen. For noen er det helt utlukket, mens for andre kan det faktisk være det beste alternativet.

Folk er forskjellige.

Jeg kjenner ingen som har åpne forhold.

Jeg antar åpne forhold krever mye av paret. Paret må være sikre på hverandre og sikre på seg selv. Så sikker at dem tåler se den andre i het omfavnelse og flørt med en annen.

*gulp*

Ikke no' for meg

:-)

Gjest sjøstjerna

Det høres ut som om du spekulerer i at dama di skulle være glad nok i deg til å tilgi alt, og derfor tok sjangsen på å rote med en annen?

Om du skulle være så heldig å få henne tilbake, så må du slutte å ta henne for gitt, og begynne å respektere henne!

Jeg tror han har lært sin lekse.

Og _egentlig_ så er det fint at han lærte den nå- som 22 åring.

Heller det- enn som 40 åring i et ekteskap og flere barn...

Folk er forskjellige.

Jeg kjenner ingen som har åpne forhold.

Jeg antar åpne forhold krever mye av paret. Paret må være sikre på hverandre og sikre på seg selv. Så sikker at dem tåler se den andre i het omfavnelse og flørt med en annen.

*gulp*

Ikke no' for meg

:-)

Ikke noe for meg heller. Men det er jo et faktum at for enkelte så passer det helt fint.

Gjest Settlers

nei nei nei nei.... ikke misforstå....! men jeg kan jo ikke si noe som helst, for jeg husker ikke noe... er en dårli unnskyldning.. men... *snufs*

Si meg, gjorde du det der foran kjæresten din? Så hun dere?

... ikke at det er bedre å gjøre det bak ryggen heller ...

ShitDiddelyDo

Hvis det er et snev av vett i eksen din er du fucked.

Det at du klina litt med en annen person er muligens ikke så ille for mange, men du gjorde det på en fest hun var på - noe som naturligvis ikke vitner om jævla mye vett, og du er åpenbart en person som i fylla kan få deg til å gjøre ting du ikke vil gjøre, du eier med andre ord ikke kontroll på eget legeme etter noen øl - og gud veit hva annet dumt du en gang kan få deg til å gjøre i fylla.

Det er klart man dumper noen som ikke er klar over hva de gjør etter noen øl, og selvfølgelig gir man ikke en sånn person en ny sjanse.

Annonse

Gjest FrøkenNN

Problemer med å lese også? Jeg sa (enklere forklart): Du kan ikke skrive. Jeg klarer ikke ta en 22-åring som ikke kan skrive, seriøst.

"................................................"

Det finnes mange som ikke er flinke til å skrive,Men de har likevel absolutt rett til å bli tatt like seriøst for det..Kan f.eks.skyldest lese-og skrivevansker.

Syntest bare du var litt for ironisk.

Gjest Aimabel

fyrlykt: i dine øyne ja, men er man virkeli glad i en person kan man tilgi å gi mange sjanser!

Er man virkelig glad i en person, så gjør man ikke sånt mot h*n. Hvis hun tilgir deg, hvordan kan du bevise henne at du aldri skal gjøre det igjen, hvis du mister alle hemninger når du drikker?

Gjest huffdahuffda

Hadde kjæresten min klina med ei annen mens jeg var der?!?! Fy faen, så nedvergiende, og fy faen hvor lei meg jeg hadde blitt!!

Når du ikke klarer å oppføre deg som folk mens jenta er til stede lurer jeg fælt på hva du driver med når hun ikke er der. Det kommer hun sannsynligvis til å gjøre all fremtid også...

Trenger vel ikke å si at dette var innmari dårlig gjort. Eksen din har min sympati!!

Gjest Oh my god!

endelig en med ett positivt svar... blir jo framstilt som en forbanna tufs av mange andre her...! har tenkt å gi henne tid! hu ringte i stad, for jeg noen ting som er hennes, å da sa jeg til henne att hvis det du som hadde gjort dette, så hadde je ikke vurdert det, jeg hadde tilgitt deg å ikke gjort det slutt, for så mye som du betyr for meg så kan je tilgi mye... da begynte hu å grine å la på.... men tid skal hu få, å jeg skal vise så godt jeg kan at jeg angrer, jeg grein da jeg snakka med hu i stad... i fra je tok tlf til je la på.... så hvis hu ikke skjønner att jeg angrer så er det håpløst!

Hvis du er redd for å høre sannheten - så ikke spør davel!!

Så ikke noe bill merk "bare hyggelige svar ønskes" nederst på innlegget ditt....

Hvis du er redd for å høre sannheten - så ikke spør davel!!

Så ikke noe bill merk "bare hyggelige svar ønskes" nederst på innlegget ditt....

Han la frem et problem og har like stor rett som alle andre til å få skikkelige svar og være glad når han føler at han endelig får det.

Jammen er ikke det utroskap da? Du disser en som har klint med en dame på fest, men åpent forhold er helt greit? Skjønner ikke helt...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...