Gå til innhold

kan jeg ta pause fra p pillen nå eller..

Anbefalte innlegg

Gjest batteri

har utsatt mensen en gooood stund nå, en del måneder, skal til syden i slutten av denne mndn og er ferdig med ett brett idag...tenkte å ta den pausen man egentlig skal ta på 7 dager fra i dag av, men vet ikke om jeg tør, pga. hadde sex uten kondom sist uke, han kom ikke inni meg men sprutet litt rundt der og førte den litt inn i meg etetrpå osv...noen ganger før dette tullet jeg litt med p pille systemet, tok den for sent og glemte en eller to piller...men fortsatte normalt videre på neste brett etterpå, så tror egentli det er liten sjanse for å ha blitt gravid...men jeg er LIVreddd for å bli det, så vet ikke om jeg kanskje bare bør fortsette på neste brett nå også, det står noe om det i brosjyren , men hva mener dere? er det trygt å ta den pausen nå, selv om jeg tullet litt med systemet for noen uker siden...

tror bare det hadde vært greit for kroppen og få den normale blødningen den "skal" ha..føler det er unaturlig å aldri få mensen...

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...