Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heisann!

Har lest innlegg her inne i siste tiden om gutter som er vanskelige å tolke, hvordan kle seg for at menn skal like en, mislykkete ons m.m.

Vil bare komme med noen godord om dere menn, jeg, når det gjelder kropp og sex.. Riktignok er mine erfaringer basert på et mindre utvalg av menn, og jeg har nok vært heldig, men likevel :)

Jeg er ei jente på 30, har to barn, er 160 cm/70 kg. Er selv fornøyd med kroppen min, på tross av litt ekstrakilo og mage, pupper som ikke strutter lenger og generelt "mammakropp".

Uten unntak, så har de mennene jeg har hatt seksuell omgang med, enten uforpliktende eller i forhold, vært flinke til å gi komplimenter og sette pris på det de har funnet positivt med kroppen min. De har likt det at jeg er åpen og fri, uten å tenke på hvordan kroppen min tar seg ut i forskjellige vinkler eller stillinger. At jeg tar initiativ, viser hva jeg liker og er åpen for "veiledning".

Vet ikke helt hva jeg vil frem til med dette innlegget, annet enn å gi litt skryt til dere menn for å se oss jenters beste sider! Min oppfatning er at veldig mange jenter er for selvkritiske og tror de menn trenger fotomodeller for å ha god sex... :) Mine erfaringer er i alle fall at det holder å være seg selv, normalt renslig/velstelt og ha det morsomt! :)

Ha ei strålende uke!

Mvh,

- topres

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/233609-dere-er-herlige-menn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 1 måned senere...

"Mine erfaringer er i alle fall at det holder å være seg selv, normalt renslig/velstelt og ha det morsomt! :)"

YES ! Selv skrubber mange kvinner seg grundig rene før de kliner seg inn man en lang serie av ulike kremmer, oljer, dynker seg i parfymer, kliner seg inn med sminke og har munn som ligner kræsj-møte med malingsspann. (Vet du hvor mange titalls krukker/esker/bokser/flasker av uliker typer gugle-meier kvinner har på badet sitt ?)

Ikke får de bedre selvbilde eller blir penere av den grunn.

Innvendig snører det seg til for meg om jeg skal få sånn smørje i munnen etter et kyss. Noen klipper håret så kort at man skal tro de har hatt mareritt med en hekksaks. Stakkars. Kanskje piercing i ansiktet og nedover på kroppen. Trist og frastøtende med sånt hærverk på egen kropp.

Sannheten er at kvinner er så mye penere uten alle de påfunnene. Ikke tro på reklamen. Du er god nok som du er ! Trenger ikke se ut som fotomodeller. Bare vanlig renhold, gre så håret bort fra ansiktet.

Vær deg selv. Ikke hint om hva du ønsker (det blir lett misforstått), si det heller rett ut. Får du et kompliment så er det ikke mer enn akkurat det. Ikke legg mer i det som blir sagt av andre ting heller.

Det er herlig å klemme ei som har forstått de tingene...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/233609-dere-er-herlige-menn/#findComment-1833355
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...