Gå til innhold

Det går ikke for ham når vi har sex. (Til menn.)

Anbefalte innlegg

Gjest koneponen

Jeg vil så gjerne at han skal få utløsning når vi har sex! Jeg prøvde lenge i går, men klokken ble mange og vi måtte avslutte. Har dere menn (eller kvinner) noen tips? Det er flere måneder (6?) siden det gikk for ham sist. Han er en ung mann med litt dårlig kondis. Tusen takk for svar. Hilsen anonym konepone.

Fortsetter under...

angeline1365380991

Hei..ja det må være ganske slitsomt for deg..Jeg har opplevt det samme selv.Jeg begynte med å hisse han opp med å mastrubere meg selv,å ba han ronke mens han så på meg. Jeg la meg til rette i forskjellige stillinger,så han fikk se i alle retninger...Etterhvert så gikk det for han. Å den metoden bruker vi hver gang han ikke "får det til".. Da ender det oftest vellykka...

Jeg tror han føler et enormt forventningspress jeg. Nå er det så lenge siden det gikk for han sist, og han vet helt sikkert hvor gjerne du vil at han skal komme.

Du sier at du "prøver hardt" og at i går ble "klokka så mange at dere måtte avslutte"... Stakkars mann, han føler sikkert at han må holde på til du sier stopp hver gang (jeg sier ikke at det nødvendigvis er din feil altså).

Prøv å ikke fokusere så mye på hans utløsning en stund. Ha sex med fokus på din orgasme, og la han styre hva/hvor mye han vil legge i sexen ellers.

Kanskje trenger han bare litt mindre press, både fra seg selv og deg?

Snakk sammen, men ikke snakk det i hjel heller. Det går seg helt sikkert til etterhvert.

Lykke til!

Gjest koneponen

Hei..ja det må være ganske slitsomt for deg..Jeg har opplevt det samme selv.Jeg begynte med å hisse han opp med å mastrubere meg selv,å ba han ronke mens han så på meg. Jeg la meg til rette i forskjellige stillinger,så han fikk se i alle retninger...Etterhvert så gikk det for han. Å den metoden bruker vi hver gang han ikke "får det til".. Da ender det oftest vellykka...

Tusen takk for svar. Det du skriver er ikke noe vi har gjort, og jeg vet nesten ikke om jeg tør.

Gjest koneponen

Jeg tror han føler et enormt forventningspress jeg. Nå er det så lenge siden det gikk for han sist, og han vet helt sikkert hvor gjerne du vil at han skal komme.

Du sier at du "prøver hardt" og at i går ble "klokka så mange at dere måtte avslutte"... Stakkars mann, han føler sikkert at han må holde på til du sier stopp hver gang (jeg sier ikke at det nødvendigvis er din feil altså).

Prøv å ikke fokusere så mye på hans utløsning en stund. Ha sex med fokus på din orgasme, og la han styre hva/hvor mye han vil legge i sexen ellers.

Kanskje trenger han bare litt mindre press, både fra seg selv og deg?

Snakk sammen, men ikke snakk det i hjel heller. Det går seg helt sikkert til etterhvert.

Lykke til!

Tusen takk for svar. Det er han som ser på klokken (ikke jeg). Du har nok rett i det du skriver. Nå er det så lenge siden det gikk for ham under sex at det sikkert er noe han tenker på og som da sperrer.

Annonse

Gjest Kan du svare meg på dette?

Men hvorfor er det så viktig for deg at han får utløsning?

Gjest Kan du svare på dette?

Tenker du kun på dine behov når du har sex?

Det virker på meg som at det er viktig for *deg* at han får utløsning. Og i så fall er det *ditt* behov som er i fokus.

Eller er det slik at han har klaget over at han ikke tenner nok på deg? Du skal bare se at han i det skjulte kommer så bare det, vel å merke når andre kvinner eller menn er med i spillet...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...