Gå til innhold

Forskjellige sex lyster

Anbefalte innlegg

Gjest here we go again

Jeg er så fortvilet når det gjelder sex livet vårt. Jeg og min mann har vært sammen i 13 år.

Han har noen sære lyster, han liker å bli fistet i ræva og å bli tisset på. Dette kom frem for ca 5 år siden.

Jeg hater dette, spesielt å tisse på han fordi jeg føler det ekkelt. Fisting er også ekkelt, men jeg slipper å "gi av meg selv" på en måte, så det blir gjort kanskje 1 gang pr mnd.

Gjentatte ganger blir det mas om denne tissegreia, han vil helst ha dette sammen med fistingen, jeg har sagt klart nei. Samtidig føler jeg det leit, at jeg bør bare gjøre det for å glede han av og til, men det blir jo feil?

Sexlivet er selvsagt skrantete ellers, både fordi jeg føler han ikke er interessert i såkalt vanlig sex, at han føler det bare som noe som må gjøres (vi prøver å få barn), og stortsett føler jeg det også slik selv.

Jeg har ikke noen sære lyster, jeg ønsker at vi skal ha et godt sexliv hvor begge får noe ut av det, men ser ikke hvordan man skal få det til? Da er man jo nødt til å gjøre det som gleder den andre.

Noen tips til hva man bør gjøre? Er det samlivsterapaut neste for oss?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/233646-forskjellige-sex-lyster/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest rare lyster

Dere sliter vil jeg si.

jeg er gift, og vårt sexliv skranter også.

Jeg har en fetish om dette med urinering, men har aldri "levd" det ut. Har nevnt det èn gang for leeenge siden til min mann. han syntes ikke noe om det (forståelig det altså!!). I ettertid har han fleipet om det en gang, tror ikke han tenkte noe særlig over det han sa, men det såret meg enormt.

Jeg har som sagt aldri levd det ut, og har heller ikke ytret noe ønske om sånt til min mann. Men det at han lo/fleipet om det sitter faktisk veldig dypt i meg siden han ikke "godtar" hele meg.

Mannen din har nok brukt mye tid på å få fortlat deg at han liker det, og det betyr vel at dette er sterke lyster/drifter for han.

Men han kan ikke på noen måte tvinge deg til å gjøre dette når du ikke vil. Det eneste som vil skje er at du får avsmak til han, og vil føle at han er ekkel.

Dette er ikke rett tidspunkt for å lage barn på!!

Få orden i sysakene først, for slike problemer som du skisserer er grunn nr 1. til samlivsbrudd.

Gjest staedtler

"Noen tips til hva man bør gjøre?"

Slutte å skrive barnslige, åpenbart lettkjennelige tulleinnlegg på internett?

"............................................"

Mm.. Flere som skriver det samme som deg. Må jeg pusse brillene mine, kanskje? Jeg klarer ikke å se at dette *nødvendigvis* er et tulleinnlegg.

Annonse

Gjest here we go again

Dere sliter vil jeg si.

jeg er gift, og vårt sexliv skranter også.

Jeg har en fetish om dette med urinering, men har aldri "levd" det ut. Har nevnt det èn gang for leeenge siden til min mann. han syntes ikke noe om det (forståelig det altså!!). I ettertid har han fleipet om det en gang, tror ikke han tenkte noe særlig over det han sa, men det såret meg enormt.

Jeg har som sagt aldri levd det ut, og har heller ikke ytret noe ønske om sånt til min mann. Men det at han lo/fleipet om det sitter faktisk veldig dypt i meg siden han ikke "godtar" hele meg.

Mannen din har nok brukt mye tid på å få fortlat deg at han liker det, og det betyr vel at dette er sterke lyster/drifter for han.

Men han kan ikke på noen måte tvinge deg til å gjøre dette når du ikke vil. Det eneste som vil skje er at du får avsmak til han, og vil føle at han er ekkel.

Dette er ikke rett tidspunkt for å lage barn på!!

Få orden i sysakene først, for slike problemer som du skisserer er grunn nr 1. til samlivsbrudd.

Takker for svar! Du har nok rett i det du sier.

Dette forholdet har vært slutt utallige ganger de første årene. Men vi har alltid endt opp sammen igjen til slutt likevel, fordi vi er så veldig gode venner og har det bra sammen ellers. Dermed har sexlivet blitt satt litt på hyllen, og vi har lært oss å leve greit med lite sex.

Men selvsagt skulle jeg ønske at også dette punktet kunne fungere, og det mener i allefall min mann, men jeg tror det blir lettere sagt enn gjort...

Gjest Miss Tiss

oi da! hørtes ikke veldig godt ut!! men takk for informasjonen....

Jeg har tissa på typen min og han har tissa på meg... (Litt flau nå- dere ser meg vel ikke?) Var sammen med en før som tente på promping... Bæsj er IKKE noe vi tenner på. Vet ikke helt om jeg tenne på tissing heller, bare når jeg er full.. Vil ha sex med en jente, jeg nå.. De kan godt tisse på meg! ;)

Gjest HarryBellaFonte

Jeg har tissa på typen min og han har tissa på meg... (Litt flau nå- dere ser meg vel ikke?) Var sammen med en før som tente på promping... Bæsj er IKKE noe vi tenner på. Vet ikke helt om jeg tenne på tissing heller, bare når jeg er full.. Vil ha sex med en jente, jeg nå.. De kan godt tisse på meg! ;)

Hvor gammel er du Miss Tiss? Liker du virkelig tiss og promp????

Gjest Miss Tiss

Jeg er 22 år:) Liker å bli skvettet litt på, ja. Liker bare jentefiser..

Å, nå ble jeg litt kåt av å bare fortelle d sånn åpent ut til dere! Det er min eneste rare fetish da.. De fleste jeg har hatt sex med vil at jeg skal tisse på de også, når jeg spør:) En god fetish å ha;)

At det finnes folk som tenner på maskotter, DET skjønner jeg ikke.

Å, nå ble jeg litt kåt av å bare fortelle d sånn åpent ut til dere! Det er min eneste rare fetish da.. De fleste jeg har hatt sex med vil at jeg skal tisse på de også, når jeg spør:) En god fetish å ha;)

At det finnes folk som tenner på maskotter, DET skjønner jeg ikke.

Fint det.

Icora Panter

Ser at det er mange som skriver at de tror dette er tulleinnlegg..

Jeg kan ikke helt se hvorfor ettersom det er vanvittig mange med de fetisjene du beskriver din mann har. Wetsex blir bare mer og mer "brukt" og fisting er heller ikke noe nytt, heller ikke for menn.

Skjønner at det ikke er lett når lystene er såpass forskjellig. Noe kan man være med på selv om man ikke selv tennes så veldig av det. Mens andre ting kan virke avtennende. Eks det å skulle tisse på noen. Det hadde jeg ikke helt klart å gjøre for må glede noen,for jeg ville blitt vanvittig stresset og nervøs av hele situasjonen.

Men dere kan kanskje oppsøke en samlivterapaut. Er sikkert ikke lett for dem å finne gode løsninger på denne type sex problmer. For man kan jo ikke bare få deg til å like dette eller få han til å slutte å like det. .

Dere må nok prøve å finne en løsning i mellom. Kanskje at han kan kikke på slike ting på nettet som en tilfredstillelse og ha "vanlig" sex med deg ellers? Vet ikke jeg, men det kan ikke være lett.

Lykke til.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...