Gå til innhold

Den eneste store forbrytelse! ;-)

Anbefalte innlegg

Gjest Settlers
Skrevet

Jeg føler ikke at jeg TRENGER å være helt enig med kjæresten min i alt. Så usikker er jeg ikke.

Men for å bli det minste tiltrukket av hverandre finner man nok ut om man deler syn på diverse fundamntale ting. Meg får de ta eller la være, jeg forandrer ikke meninger og prinsipper for å tekkes kjærester. Å modifisere HANDLINGER for ikke å såre er noe helt annet.

Og..som du bekrefter hva jeg mener. Fordi jeg har et litt annerledes syn enn majoriteten skal det ligge implisitt at jeg er lett på tråden..;-)

Uten at det egentlig har med saken å gjøre, vil kanskje ikkert enkelte kalle meg det, jeg trenger ikke gifte meg eller flytte sammen med noen for å pule, men jeg kjenner noen som deler min oppfattning helt og holdent som ikke har hatt mange i det hele tatt, og slettes ikke flere på engang.

Det er det jeg mener. syne du ikke at utrofolk alltid og uten unntk bør henges etter pungn eller puppene eller what ever, er du ikke bare rar og skummel, det sier seg selv at da er du jaggu en slut i tillegg. Jaja. Dere er noen raringer!

"Og..som du bekrefter hva jeg mener. Fordi jeg har et litt annerledes syn enn majoriteten skal det ligge implisitt at jeg er lett på tråden..;-)"

Mnei, jeg tenkte vel ikke akkurat lett på tråden. Men jeg skal innrømme at tanken på at du lett gir etter for diverse fristelser ganske raskt - slo meg. Jeg tilstår! ;-)

Hvis du hadde vært min samboer (nå er jeg kvinne da, men for eksemplets skyld), så hadde jeg følt meg jævlig usikker på hvor jeg hadde deg. Jeg ville ikke følt meg som din eneste ene, og ikke som en du var villig til å gi alt for å dele livet med.

• Svar 123
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

40

• Prozak

10

• flisa

8

• ShitDiddelyDo

5

Gjest ødelagt og knust
Skrevet

Det handler ikke om sex men om brutt tillitt. Jeg ville fått store vansker med å stole på en partner som hadde vært utro. Det ville plaget meg sånn at det før eller siden uansett ville ødelagt forholdet. Som et speil som knuses, vi kan fortsatt speile oss i det men det er ødelagt for alltid.

Skrevet

Allright! Håper du har en fin kjæreste da, som ikke tuller opp ting for deg! :-)

Har en fin mann ja :)

Gjest Settlers
Skrevet

Nei, det betyr det sevfølgelig ikke, og det tror jeg de fleste uten massiv sement mellom øra faktisk greier å fortså! ;-P Og selvfølgelg MENER jeg det. Hvis ikke hadde jeg ikke laget et langt innlegg om det.

Jeg lurte på om du virkelig mener at du ikke kan lese noe om persones egenskaper av en slik handling. Det er jo fanken meg umulig! ;-o Du altså! Og - jeg har annet enn massiv sement mellom øra, bare så du vet det :-)

Men det virker litt sånn "pytt, pytt - gi etter for et øyeblikks impuls og drit i resten". Konsekvenser, hva er det? Ansvar, hva er det? Respekt, kjærlighet og tilitt, hva er det? Hoff.

laguna1365380434
Skrevet

Jeg vet ikke om det er den største synden man kan gjøre. Enkelte shaver seg jo ikke engang.

Men for min del går det nok mer på tilliten enn på selve sexen. Jeg kunne ikke vært sammen med noen jeg ikke stolte på, og ei som løp rundt og feide over folk i fylla - eller når det måtte være, er ikke en person jeg ville vært sammen med.

- Ups, jeg var full. Sorry.

Den ville funka dårlig på meg. Ikke vil jeg ha et kvinnfolk som ikke vet hva hun gjør i fylla - hvem veit; kanskje hun en dag finner en saks mens jeg ligger og sover min fortjente skjønnhetssøvn når hun kommer hjem fra byen, ei heller føler jeg unnskyldningen duger med mindre dama er full og sklir og lander på en pikk.

Men jeg forstår egentlig ikke poenget med å feie rundt når man er i et forhold. Det har aldri engang falt meg inn. Når jeg er sammen med noen fantaserer jeg til og med om partneren min. Det er jo hun jeg har lyst på. Hvis ikke hadde jeg ikke vært sammen med henne.

Jeg er muligens veldig monogam når jeg er i et forhold, og jeg ville nok foretrukket en kvinne som var som meg på akkurat det området der.

Jeg ville takla dårlig at hun delte noe så intimt som sex med andre enn meg.

Pule fra seg kan man gjøre før man etablerer seg, og på ferier. :)

Neida... det siste var kødd. :)

Hehehe..Den ene der har du saksa fra Eminem! ;-)

Er på ingen måte uenig med deg..Jeg ser jo også helst at en kjæreste av meg ikke driver og lar seg forføre av andre damer.Og er stort sett grei sjøl også..(Dog..litt by-smootching etc har det nå blitt en og annen gang, selvom jeg har hatt kjæreste;-P)

Jeg bare skjønner ikke at det MÅ være utkastelses og automatisk oppsigelsesgrunn..Elsker jeg fyren, da gjør jeg jo det..og folk jeg er glad i fortjener jo flere sjanser..De er ikke engang "bare mennesker" de er mennesker som jeg liker best! Jeg tror ikke jeg ville klare å være så streng og dogmatisk.Verden er jo hard og streng ellers, skal ikke en kjæreste være litt myk og raus..Forstå at n ikke alltid kan gjøre alt perfekt, og innimelom også fucke opp?

Jeg synes mange virker så skrekkelig harde, og så uvillige både til å tilgi og til å se at selv på dette temaet finnes det nyanser..Jeg ville synes en slik granitthardhet og absolutthet ville være vanskelig (og kanskje også lite ønskelig) å anvende på noen jeg virkelig bryr meg om.

Og det var i grunn det hele..Og det at det er mange dolere jeg bare ikke forstår på dette temaet! ;-)

:-)

laguna1365380434
Skrevet

Jeg lurte på om du virkelig mener at du ikke kan lese noe om persones egenskaper av en slik handling. Det er jo fanken meg umulig! ;-o Du altså! Og - jeg har annet enn massiv sement mellom øra, bare så du vet det :-)

Men det virker litt sånn "pytt, pytt - gi etter for et øyeblikks impuls og drit i resten". Konsekvenser, hva er det? Ansvar, hva er det? Respekt, kjærlighet og tilitt, hva er det? Hoff.

Da har du virkelig ikke forstått en centimeter av det jeg skriver, og jeg beklager, da kan jeg ikke hjelpe deg.

Jeg mener omtrent tvertom. Tilitt og kjærlighet er viktig, men jeg mener at disse egenskapene ikke nødvendigvis sitter i pikken til fyren. Enkelt og greit;-P

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hehehe..Den ene der har du saksa fra Eminem! ;-)

Er på ingen måte uenig med deg..Jeg ser jo også helst at en kjæreste av meg ikke driver og lar seg forføre av andre damer.Og er stort sett grei sjøl også..(Dog..litt by-smootching etc har det nå blitt en og annen gang, selvom jeg har hatt kjæreste;-P)

Jeg bare skjønner ikke at det MÅ være utkastelses og automatisk oppsigelsesgrunn..Elsker jeg fyren, da gjør jeg jo det..og folk jeg er glad i fortjener jo flere sjanser..De er ikke engang "bare mennesker" de er mennesker som jeg liker best! Jeg tror ikke jeg ville klare å være så streng og dogmatisk.Verden er jo hard og streng ellers, skal ikke en kjæreste være litt myk og raus..Forstå at n ikke alltid kan gjøre alt perfekt, og innimelom også fucke opp?

Jeg synes mange virker så skrekkelig harde, og så uvillige både til å tilgi og til å se at selv på dette temaet finnes det nyanser..Jeg ville synes en slik granitthardhet og absolutthet ville være vanskelig (og kanskje også lite ønskelig) å anvende på noen jeg virkelig bryr meg om.

Og det var i grunn det hele..Og det at det er mange dolere jeg bare ikke forstår på dette temaet! ;-)

Jeg har faktisk ikke saksa noe fra Eminem, og hvis jeg tenker som Slim Shady er det skremmende. :o

Men hvis jeg elsket noen ville jeg aldri vært utro mot henne, og jeg hadde hatt store problemer med å forstå hvorfor noen var utro mot meg dersom det var meg hun ville ha. Og noen nummer 2 vil jeg uansett aldri være - noe som i seg selv er utkastelsesgrunn.

Men hvem er jeg til å uttale meg? Jeg hadde til og med dumpa noen hvis hun forandra på sine tidligere perfekte shavevaner, eller fant ut at oralsex ikke var noe kult lenger. :)

Da kan du jo bare tenke deg hvordan jeg ville reagert på utroskap. :)

Skrevet

Da har du virkelig ikke forstått en centimeter av det jeg skriver, og jeg beklager, da kan jeg ikke hjelpe deg.

Jeg mener omtrent tvertom. Tilitt og kjærlighet er viktig, men jeg mener at disse egenskapene ikke nødvendigvis sitter i pikken til fyren. Enkelt og greit;-P

Nei, de sier det er hjernen som sitter der! ;p

laguna1365380434
Skrevet

Jeg har faktisk ikke saksa noe fra Eminem, og hvis jeg tenker som Slim Shady er det skremmende. :o

Men hvis jeg elsket noen ville jeg aldri vært utro mot henne, og jeg hadde hatt store problemer med å forstå hvorfor noen var utro mot meg dersom det var meg hun ville ha. Og noen nummer 2 vil jeg uansett aldri være - noe som i seg selv er utkastelsesgrunn.

Men hvem er jeg til å uttale meg? Jeg hadde til og med dumpa noen hvis hun forandra på sine tidligere perfekte shavevaner, eller fant ut at oralsex ikke var noe kult lenger. :)

Da kan du jo bare tenke deg hvordan jeg ville reagert på utroskap. :)

*lol* Ja, du kan så si..;-)

Den der biten medå ramle etc..Den er fra første albumet til Eminem..Den låta der han rapper med Dr. Dree..Hva heter den da? Guilty Conscience?! Noe sånt..Helt sant! :-o

Jeg skjønnner litt hva du mener..Men jeg kunne ikke vært så knallhard..Forgive & forget hadde jeg nok ment, selvom det kanskje såret meg de og da..(med mindre fyren var total notorisk eller noe da..) Jeg synes ikke det nødvendigvis står i forhold.. Å bli kuttet helt av fordi du har vært dum. Men jeg vet jeg er i mindre tall her altså, dummere er jeg ikke.

laguna1365380434
Skrevet

Nei, de sier det er hjernen som sitter der! ;p

ikke sant?! ;-)

Gjest Settlers
Skrevet

Men for meg er sex mer enn pikken til fyren. Det er _det_ du ikke forstår.

Gjest Settlers
Skrevet

ikke sant?! ;-)

Synes faktisk det er litt trist at det virkser som du har så lite respekt for deg selv, at du ikke synes det gjør noe at kjæresten din heller puler andre enn deg. Og at du ikke ser at det har sammenheng med respekt og tillitt.

Selv om det er pikken han gjør det med, betyr det vel ikke at hjernen ikke er med.. Eller i alle fall burde vært det..

laguna1365380434
Skrevet

Synes faktisk det er litt trist at det virkser som du har så lite respekt for deg selv, at du ikke synes det gjør noe at kjæresten din heller puler andre enn deg. Og at du ikke ser at det har sammenheng med respekt og tillitt.

Selv om det er pikken han gjør det med, betyr det vel ikke at hjernen ikke er med.. Eller i alle fall burde vært det..

Jeg har masse respekt for meg selv..Du klarer vist ikke å forstå at folk kan være helt sunne og friske på sjelen uten å være enig med deg du? DET synes jeg må være litt trist!

Du begynner å bli litt slitsom nå. jeg hadde tilgitt fyren min, du hadde ikke tilgitt din. Det er ikke verre enn det. Jeg ha forklart deg hvorfor jeg hadde. Flere ganger.

ShitDiddelyDo
Skrevet

*lol* Ja, du kan så si..;-)

Den der biten medå ramle etc..Den er fra første albumet til Eminem..Den låta der han rapper med Dr. Dree..Hva heter den da? Guilty Conscience?! Noe sånt..Helt sant! :-o

Jeg skjønnner litt hva du mener..Men jeg kunne ikke vært så knallhard..Forgive & forget hadde jeg nok ment, selvom det kanskje såret meg de og da..(med mindre fyren var total notorisk eller noe da..) Jeg synes ikke det nødvendigvis står i forhold.. Å bli kuttet helt av fordi du har vært dum. Men jeg vet jeg er i mindre tall her altså, dummere er jeg ikke.

Det er bare å gjøre det man selv trives best med. Det er det eneste riktige, og ingen mening kan være feil.

Hadde jeg vært gift i 20 år hadde jeg muligens tenkt annerledes jeg også, og fått meg medlemskort på diverse swingersklubber. :)

Gjest Settlers
Skrevet

Jeg har masse respekt for meg selv..Du klarer vist ikke å forstå at folk kan være helt sunne og friske på sjelen uten å være enig med deg du? DET synes jeg må være litt trist!

Du begynner å bli litt slitsom nå. jeg hadde tilgitt fyren min, du hadde ikke tilgitt din. Det er ikke verre enn det. Jeg ha forklart deg hvorfor jeg hadde. Flere ganger.

"Du klarer vist ikke å forstå at folk kan være helt sunne og friske på sjelen uten å være enig med deg du?"

Joda, jeg klarer å forstå at vi ikke er enige.

Men nei, selv om jeg prøver veldig her, så klarer jeg ikke å forstå hvordan noen kan argumentere for at tillitt og respekt ikke har med utroskap å gjøre. Hva faen skjer da liksom, når fyren stikker pikken sin i ei dame fordi han synes hun er sexy? Hvor er tanken på deg da, når det skjer? Hvordan kan man argumentere _det_ til å ikke ha med blant annet tillitt og respekt å gjøre? Over min forstand.

Så når jeg prøver å forklare deg hvordan jeg (og mange andre) tenker, så er det slitsomt. Trodde diskusjonene var til for det jeg. Greit det, skal gi meg jeg :-)

Håper ikke du er sint for at jeg er uenig med deg..

ShitDiddelyDo
Skrevet

"Og..som du bekrefter hva jeg mener. Fordi jeg har et litt annerledes syn enn majoriteten skal det ligge implisitt at jeg er lett på tråden..;-)"

Mnei, jeg tenkte vel ikke akkurat lett på tråden. Men jeg skal innrømme at tanken på at du lett gir etter for diverse fristelser ganske raskt - slo meg. Jeg tilstår! ;-)

Hvis du hadde vært min samboer (nå er jeg kvinne da, men for eksemplets skyld), så hadde jeg følt meg jævlig usikker på hvor jeg hadde deg. Jeg ville ikke følt meg som din eneste ene, og ikke som en du var villig til å gi alt for å dele livet med.

"Jeg ville ikke følt meg som din eneste ene, og ikke som en du var villig til å gi alt for å dele livet med. "

Gi alt?

Hvis man finner noen som er relativt lik en selv er det vel ikke så mye å gi?

Hva er det du gir? Snakker du om å kompromisse med egne meninger, holdninger og legge bånd på enkelte tanker og følelser og handlinger, fordi du vil "gi alt" for å dele livet med din kjære?

Jeg får assosiasjoner til folk som dropper venner, dropper kontakten med venner av motsatt kjønn, slutter å dra ut med gutta (eller jentene) fordi partneren ikke liker det, osv. Jeg sier ikke at det er deg, men det er mange, og innlegget ditt om å "gi alt" får meg til å tenke på disse.

Og hvor er i så fall tilliten disse snakker så høylydt om, og som du snakker om nedover i tråden her?

Gjest Settlers
Skrevet

"Jeg ville ikke følt meg som din eneste ene, og ikke som en du var villig til å gi alt for å dele livet med. "

Gi alt?

Hvis man finner noen som er relativt lik en selv er det vel ikke så mye å gi?

Hva er det du gir? Snakker du om å kompromisse med egne meninger, holdninger og legge bånd på enkelte tanker og følelser og handlinger, fordi du vil "gi alt" for å dele livet med din kjære?

Jeg får assosiasjoner til folk som dropper venner, dropper kontakten med venner av motsatt kjønn, slutter å dra ut med gutta (eller jentene) fordi partneren ikke liker det, osv. Jeg sier ikke at det er deg, men det er mange, og innlegget ditt om å "gi alt" får meg til å tenke på disse.

Og hvor er i så fall tilliten disse snakker så høylydt om, og som du snakker om nedover i tråden her?

Med "gi alt" mener jeg at et forhold ikke går av seg selv år etter år etter år. Det må jobbes med. Jeg snakker IKKE om å kutte ut livet man levde før man fikk kjæreste nei :-)

I dette tilfellet mente jeg vel at det blir for enkelt å gi etter for en fristelse på grunn av at man er kåt og full.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Med "gi alt" mener jeg at et forhold ikke går av seg selv år etter år etter år. Det må jobbes med. Jeg snakker IKKE om å kutte ut livet man levde før man fikk kjæreste nei :-)

I dette tilfellet mente jeg vel at det blir for enkelt å gi etter for en fristelse på grunn av at man er kåt og full.

Og det mener jeg også, og jeg mener også at det har med tillit å gjøre, men det er meg.

Det kan jo være at laguna har så mye tillit til sine kjærester at et sidesprang ikke ville rokket ved trua på forholdet.

Jeg vet ikke helt hva det går på for min del, men jeg er nok litt egoistisk i forhold til å dele på en kjæreste, og jeg ville trodd det var noe galt med forholdet - hennes syn på meg, hvis hun var utro.

Og det ville vært hovedproblemet. Jeg hadde nok ikke fått tanken om at jeg ikke egentlig var den hun ville ha ut av hodet, og jeg er vel såpass egoistisk på området at jeg forventer å være min kjærestes eneste sexpartner - som hun er min.

Har vi så voldsomme problemer at det leder til utroskap - om så i et svakt øyeblikk, ville forholdet vært over - og der er jeg ufravikelig.

Gjest Persille
Skrevet

-"Men om man bare er knyttet til den ene, og den ene "forlater" deg for en annen - da rammer det nok hardere..."

Knyttet til mange? Hva mener du? Potensielle partnere i backup?

Nei, men noen mennesker har et veldig lite nettverk, og om den utkårede finner en annen rammer det hardere enn for de som har flere mennesker knyttet nært til seg.

Ikke nødvendigvis partnere, men familie, nære venner, etc.

Gjest Settlers
Skrevet

Og det mener jeg også, og jeg mener også at det har med tillit å gjøre, men det er meg.

Det kan jo være at laguna har så mye tillit til sine kjærester at et sidesprang ikke ville rokket ved trua på forholdet.

Jeg vet ikke helt hva det går på for min del, men jeg er nok litt egoistisk i forhold til å dele på en kjæreste, og jeg ville trodd det var noe galt med forholdet - hennes syn på meg, hvis hun var utro.

Og det ville vært hovedproblemet. Jeg hadde nok ikke fått tanken om at jeg ikke egentlig var den hun ville ha ut av hodet, og jeg er vel såpass egoistisk på området at jeg forventer å være min kjærestes eneste sexpartner - som hun er min.

Har vi så voldsomme problemer at det leder til utroskap - om så i et svakt øyeblikk, ville forholdet vært over - og der er jeg ufravikelig.

Veldig enig i alt du skriver her, som jeg var det i det første innlegget du skrev i denne tråden :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...