Gå til innhold

Den eneste store forbrytelse! ;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var mye å tenke på der! :-) Det er alltid litt greit å få høre andre tanker..På temaer der jeg virkelig ikke føler jeg trår i takt med resten av befolkningen! :-)

Holdningen din til dette tyder jo i alle fall på at du har selvtilliten i orden, og det er jo alltid en god ting. Jeg tror jeg ville slitt med å føle meg "god nok" jeg, hvis sambo hadde vært utro.

Tror mye av sjalusien i verden bunner ut i selvtillitsproblemer!

Men dette ble kanskje litt på siden?

Nuvel ;-)

• Svar 123
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

40

• Prozak

10

• flisa

8

• ShitDiddelyDo

5

Skrevet

Det absolutt verste han kunne gjort mot meg var å ikke være glad i meg lenger.

En fling hadde nok vært riktig ille, men jeg aner ikke hvordan jeg virkelig hadde reagert om så skjedde.

Jeg tror jeg skjønner hva du mener, selv om du kanskje er et par hakk rausere enn meg.

Skrevet

;-) Det kan vel være noe der..

Men det er jo også noe man overfører som permanent verdi og måleenhet på andre? Som man ikke er så følelsesmessg involvert i som egen partner.

jeg har jo sett tusen eksempler på hvordan "alle" mener dump ham/henne her inne, samt at folk er udyr, monstre og de verste av forbrytere, og de burde henges opp ned etter bjellene om de så mye som tenkte på å kysse en annen en kjæresten, mens MYE annet blir sett gjennom fingrene med.

:-)

Det kan jo kanskje være fordi det er "enkelt" å sette seg selv inn i situasjonen - og kanskje fordi det er en del som har egne (negative)erfaringer fra tidligere?

Men jeg er helt enig i at det fort blir "sort/hvitt" for svært mange så snart et slikt tema dukker opp.

Dog tror jeg at det for mange blir en god del mer differensiert så snart de selv står i en slik situasjon - og selv må vurdere hva de ønsker å gjøre med sitt videre liv.....

• 1 år senere...
Skrevet

Jeg av fler grunner.. : Forelskelse, sykdommer, barn og faktisk liv..

Om min mann hadde vært utro, pådratt seg Aids og smittet meg med det.. "Drap" ville det kunne blitt.. Må si at det er det værste som kunne skjedd meg i et forhold.. Og kanskje det blir barn av det på hauger og kanter? Ville du blitt stemor til en haug med barn fra "løse" forhold?

Kunne kommet med mye mer om hvorfor jeg ikke liker utroskap osv.

Er andre ting man kan gjøre for å ha et spennede sexliv. tre og firkanter eks. Da har jeg evt også selv kontroll på at det blir brukt beskyttelse..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...