Gå til innhold

Har det vondt nå

Anbefalte innlegg

Gjest Har det vondt nå

I vårt ekteskap er det for mange skjær i sjøen.

Vil ikke legge skylden på hverken ham eller meg. Vi er så forskjellig at det bare må bli urolig sjø av det.

Jeg vet at jeg vil få det bedre for meg selv. Men jeg har utolig vanskelig for å bryte med han.

Er jo så veldig glad i han...tross alt!

Men for å bygge meg mentalt opp til dette skrittet,trenger jeg hjelp.Jeg har ingen venner som jeg kan støtte meg til. Ingen familie utenom mine egne barn.

Kjenner meg selv så godt at jeg vet jeg får det enormt tøft.

Får det vondt bare jeg tenker på det.

Jeg klarer ikke dette selv.

Hvem kan jeg støtte meg til?

Hva skal jeg gjøre?

Føler meg så alene.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/233668-har-det-vondt-n%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Klokeord

Du sier at du har det vondt nå. Samtidig er du redd for å bli ensom. Sett opp på et ark

fordeler (slik du har det nå) og ulemper slik du har det nå.

Etterpå sett opp fordeler ved å gå av forholdet, deretter ulemper ved å gå ut av forholdet.

Det kan hjelpe deg til å se det "svart på hvitt", altså fordeler opp mot ulemper.

Hva med å forsøke å skaffe deg et nettverk som er ditt?

Men du må gå aktivt inn for å bygge opp et nettverk.

Klarer du det?

Samtidig er det vel lite verdt å bli i den situasjonen du i nå bare pga at du er redd for bli ensom?

Lykke til!

Gjest Klokeord

Du sier at du har det vondt nå. Samtidig er du redd for å bli ensom. Sett opp på et ark

fordeler (slik du har det nå) og ulemper slik du har det nå.

Etterpå sett opp fordeler ved å gå av forholdet, deretter ulemper ved å gå ut av forholdet.

Det kan hjelpe deg til å se det "svart på hvitt", altså fordeler opp mot ulemper.

Hva med å forsøke å skaffe deg et nettverk som er ditt?

Men du må gå aktivt inn for å bygge opp et nettverk.

Klarer du det?

Samtidig er det vel lite verdt å bli i den situasjonen du i nå bare pga at du er redd for bli ensom?

Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...