Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest propell1

Jeg opplevde akkurat det samme, fikk rød-brun utflod og litt slimklumper i starten. Og jeg er fortsatt veldig gravid! :o)

Ingenting er sikkert, men dersom du ikke har hatt vondt og det ikke har kommet friskt blod så vil jeg tro at alt er i orden. Om du er veldig redd for at noe har skjedd kan du be om en ul, det gjorde jeg i uke 9-10 bare for å være sikker. Gjett om det var godt å se den lille "cheese doodles'en" som sprella rundt inni der!!

Lykke til!

Hvis du aborterer, vil du også blø friskt blod, ikke bare brunt.

Les hva jordmor har skrevet om brun utflod under her, i tråden "endelig!!!!"

Et befruktet egg som har festet seg skikkelig, er den største "snylteren" som tenkes kan. Du kan ikke støte den ut ved å gå ordentlig på do. De færreste gamle kjerringråd for å få vekk uønskede fostre, virker.

Er det spontanabort på gang, er det svært lite du kan gjøre med det. Det hjelper ikke å unngå ting som er en alminnelig del av et normalt liv.

Lykke til - du trenger ikke være engstelig før du blør rødt og / eller får skikkelige smerter (altså mer enn typiske stikninger og mens-aktige murringer).

Jeg opplevde akkurat det samme, fikk rød-brun utflod og litt slimklumper i starten. Og jeg er fortsatt veldig gravid! :o)

Ingenting er sikkert, men dersom du ikke har hatt vondt og det ikke har kommet friskt blod så vil jeg tro at alt er i orden. Om du er veldig redd for at noe har skjedd kan du be om en ul, det gjorde jeg i uke 9-10 bare for å være sikker. Gjett om det var godt å se den lille "cheese doodles'en" som sprella rundt inni der!!

Lykke til!

Puh.... godt å høre. blir gal av å gå rundt å bekymre meg:)

Men håper alt er greit. skal på UL neste onsdag, er da litt over 6 uker. skal også til lege nå til torsdag. har forklart dem at jeg er veldig redd så de lo litt og ba meg komme:) Får vel holde ut ventingen. når man tar disse blodprøvene for å sjekke hcg? nivået får man svar på dagen da?

Klem M:)

Gjest propell1

Men håper alt er greit. skal på UL neste onsdag, er da litt over 6 uker. skal også til lege nå til torsdag. har forklart dem at jeg er veldig redd så de lo litt og ba meg komme:) Får vel holde ut ventingen. når man tar disse blodprøvene for å sjekke hcg? nivået får man svar på dagen da?

Jeg har ikke tatt sånn blodprøve hos legen men jeg tror du får beskjed med en gang.

Ønsker deg masse lykke til!!

Hvis du skal ta HCG-prøver, tror jeg det er vanlig å ta blodprøver to ganger med noen dagers mellomrom. Poenget er å se hvor mye HCG-innholdet stiger i mellomtiden.

Så jeg tror ikke du skal forvente svar på øyeblikket. Men UL vil sikkert også virke positivt på uroen.

Annonse

Om du tar blodprøven på sykehuset tidlig om morgenen får du svar på ettermiddag samme dag. Legekontorer sender inn til lab. så det kan ta 2-4 dager før du får resultatet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...