Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei alle!

Jeg har nå tatt eggløsningstest som viste at jeg har eggløsning. Min kjære mann er syk for tiden, med influensa og feber. Han er ikke så veldig syk, men litt slapp og som sagt feber. Han orker å ha samleie for han ønsker at ting skal skje snart han også. Det vi lurer på er om feberen og influensaen kan ha noen innvirkning på muligheten for å bli gravid. Har hørt at sædcellene ikke tåler varme... Burde vi ventet til neste periode? Kan det skje noen skade dersom jeg blir gravid med en febersyk mann??

Dere tror sikkert jeg er hypokonder, men jeg lurer virkelig! Ikke le av uskkerheten min da... :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/233711-mange-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-som-dukker-opp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

De sædcellene som tar skade av feberen dør eller når ikke fram til målet, så det går nok helt fint. Feber kan nedsette sædkvaliteten en stund.

Jeg har nettopp lest at det tar 120 dager fra en sædcelle blir dannet til den er ferdig utviklet.

Dvs at den sædcellen mannen din har klar i dag, ble påbegynt allerede for noen måneder siden.

Altså er det sikkert ingen fare :)

Lykke til! :)

Jeg har nettopp lest at det tar 120 dager fra en sædcelle blir dannet til den er ferdig utviklet.

Dvs at den sædcellen mannen din har klar i dag, ble påbegynt allerede for noen måneder siden.

Tusen takk for oppløftende svar! Nå er det bare å vente å se hva som skjer! Spennende tid! *klem*

Joda, det er så, men om den allerede er skadet av feberen han har nå, vil det ikke hjelpe at de ble laget for en god stund siden.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...