Gå til innhold

Trenger nye utfordringer...

Anbefalte innlegg

Gjest eventyrlysten pike

Da er jeg den eneste i den store vennegjengen vår som blir igjen i byen til høsten. De andre drar til utlandet for å studere/jobbe. Jeg er godt knyttet til denne vennegjengen og det er med dem jeg har hatt mest sosial kontakt med de siste årene forutenom kjæresten min.

Jeg og kjæresten min er samboere og har vært det i ett år. Vi har vært sammen i to. Jeg er 21 år og han et par år eldre. Jeg har alltid vært eventyrlysten og bodd i utlandet over lengre tid, noe som frister veldig til gjentakelse. Saken er den at jeg føler det er ingenting som knytter meg til den byen/landet jeg bor i nå som gjør at jeg må bo her i begynnelsen av tjueåra (bortsett fra nær familie da). Det finnes mange skoler og universiteter som kan tilby bedre studietilbud innenfor det jeg skal utdanne meg innen enn der jeg går nå, og det er også en grunn til at jeg vil flytte på meg.

Men han er hjemmekjær og vil ikke/tør ikke bli med. Å slå opp er ikke noe jeg vil vurdere fordi jeg er nokså sikker på at han er mannen i mitt liv. Jeg vil veldig gjerne ha ham med. Han har et yrke hvor han lett kan få jobb hvor det måtte være. Jeg skjønner ikke hvorfor han skal være så seig. Han har heller ikke særlig mange venner igjen her og virker ikke være så avhengig av dem.

Men utferdstrangen min begynner nå å bli så uholdbar stor. Hva i all verden skal jeg gjøre? Noen som er i samme situasjon?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/233716-trenger-nye-utfordringer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest eventyrlysten pike

Var i samme situasjon, og drøyde det, ville vente på han - mannen i mitt liv.

Det ble slutt og jeg angret på at jeg ikke dro ut tidligere.

Ja...hmm....så rådet ditt er altså å gjøre det slutt og reise laaangt vekk, hvis ikke vil jeg angre?

:(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...