Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest ciciiiii

Jeg får utslag på EL testen 3 dager på rad..

grav testen viser neg 16 dager etter IKM.

Da jeg har fått en liten blodaktig utflod som jeg tviler er mensen fordi den har aldri värt slik og aldri värt så sen dro jeg til legen men hun mente at det bare var forsinket mens siden grav testen var neg..

Kan jeg ha egglösning og mens samtidig???

Jeg skjönner ingenting...og legen var ikke särlig hjelpsom heller.. :(

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/233841-mens-og-eggl%C3%B6sning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har de siste mnd hatt en slags blødning like før eggløsning. Den blødningen har vart en del dager, men er bare litt brun/rødlig slim som etterhvert ble avløst av eggløsningslimet.

Har lest et sted at dette ikke er unormalt, og visstnok et tegn på at man er ekstra fruktbar (tror jeg leste det på www.pernille.info, syns det høres litt rart ut jeg da men..).

Jeg trodde faktisk jeg var gravid for et par uker siden siden jeg hadde ubeskyttet sex mellom denne blødningen og eggløsning. Begynte å kjenne etter på kroppen og kjente murringer, og ømme brystvorter. Det var ikke innbilning, men da er vel det symptomer på eggløsning som jeg ikke har lagt merke til før. For gravid er jeg ikke! Nå har jeg mensen så nå VET jeg at jeg ikke er gravid.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...