Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Da kan jeg faktisk melde meg inn her, det er bare helt utrolig! Ja,det er virkelig sant!

Hadde IKM i går, er på dag 31 idag. Har tatt 3 CB tester, en digital og to svake vanlige. Er bare helt utrolig, har drevet med testing, kjøring, kjøping, sparing av urin, testing og tolkning av tester i HELE kveld. Tror nesten ikke at det er sant, selv om det ifølge testene ikke er noen tvil.

Er gravid for 4.gang, har jente på 4 år. Denne gangen bare MÅ det gå bra ! Mistet i MA uke 12 for 4 mnd siden, og i uke 16 (MA) for 1 1/2 år siden. HAr med andre ord prøvd på nr 2 i nesten 2 år nå.

Jeg er kjempeglad for å være en av dere her inne, damer!

MAssevis av overlykkelige klemmer fra nervøs og spent

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/233896-graviiid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gratulerer og lykke til!

Gikk det bra med kusmaen?

Heisann og takk skal du ha !

Blir nok ingen kusma her i huset, jeg takket pent nei til å passe barna og forklarte hvorfor. Trodde egentlig ikke at jeg var gravid, men nå er jeg jo det likevel. Gjett om jeg er sjeleglad for at jeg ikke tok sjansen på kusma?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/233896-graviiid/#findComment-1787532
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...