ally80 Skrevet 8. juni 2006 Skrevet 8. juni 2006 Er det mulig å merke enkelte graviditetssymptomer allerede før ventet mens?Tenker på ømme bryster, små tendenser til halsbrann-lignende fornemmelser 0 Siter
Tweetybilla Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Jeg gjorde det i 3-4 dager før IKM da jeg fant ut at jeg var gravid... eller, det vil si når jeg tenker tilbake i etterkant så hadde jeg symptomer så tidlig, men jeg skjønte det ikke før jeg hadde uteblitt mens og positiv test! bl.a var brystene mye mer ømme enn de brukte å være når jeg ventet mens og jeg var mye mer trøtt enn vanlig... 0 Siter
simane Skrevet 11. juni 2006 Skrevet 11. juni 2006 Hos meg var det akkurat de samme symptomene jeg har når jeg venter mensen (ømme pupper, stikkinger i eggstokkene, småkvalm osv). Var bombesikker på at mensen kom og gikk med bind. Så du kan si at det eneste sikre symptomet jeg hadde var uteblitt mens. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.