Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg bor i Oslo og har fått plass ved Ulevåll sykehus (har termin i Oktober).

Nå har det seg imidlertid slik at jeg flytter til Moss i august og da er jeg jo litt nærmere Fredrikstad (30 min til Fredrikstad og 45 min til Oslo)...

Vet jo at Ullevål er bra og at folk er fornøyde etter å ha født der (ser man bort fra avvisningskrøllet som skal rette seg ut fra høsten av) men hva med Fredrikstad etter at hele fødeavd ble pusset opp?

Noen som har født eller kjenner noen som har født der? Hva er tilbakemld??

Takker for alle svar da jeg snart må ta stilling til om jeg skal bytte eller ikke..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/233952-erfaring-fra-f%C3%B8deavd-i-fredrikstad/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet du hva det gikk på? Personalet, klinikken, oppfølging før eller etter...?

Og når var dette, før eller etter de shinet opp avd?

Det vet jeg ikke. Det er vel cirka ett år siden og det gikk på at personalet og jordmødrene var lite hyggelige. De glemte å gi viktig informasjon og det ble også glemt viktige prøver. Det har jo også vært veldig mye kritikk i media av denne fødeavdelingen.

Camilla781365380988

Hei!Jg har født to barn på sykehuset i Fredrikstad,og har vært super fornøyd begge ganger.De er hyggelige,flinke og tar deg på alvor hvis du har bekymmer.Det er min erfaring hvertfall:-)PS!Jg fødte i 00 og 02,altså før oppussing.Lykke til uansett hvor du ender opp!

Mamma fødte i Fredrikstad, senest for to år siden midt under oppussingen. Hun var fornøyd. Bortsett fra det faktum at kun fedre og søsken får lov til å komme på besøk (selv om det ikke alltid overholdes like strengt). God hjelp fra barnepleierne etter fødselen. Enerom til alle så vidt jeg har hørt.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...