Gå til innhold

Vet dere når dere ble sammen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Vi har mange datoer :-)

En for første gang vi kom i kontakt på internett, en for første gang vi møttes i virkligheten, en for når vi kom sammen, en for når vi flyttet sammen og forlovet oss(det gjorde vi på samme dag), og en dato for da vi giftet oss.

Jeg husker datoene, men vi pleier ikke å markere dem.

Annonse

Gjest Kos til alle

ja, vi har dato.fordi det skjedde veldig fort.vi hadde visst om hverandre lenge , men pga aldersforskjell tenkte vi at det var uvirkelig at det skulle bli oss to (han 20 og jeg 15)Når vi møttes på fest og var litt beruset, tenkte vi ikke fullt så mye på alderen.Og jeg visste ikke at man var sammen etter å ha klina i 5 min......Men det gjorde meg ingenting heller!Og vi har vært bestevenner og kjærester helt siden den gangen for 9 år siden:) feiret de første åra,og forlova oss samme datoen 2 år etter, men da vi giftet oss planla vi å bruke denne datoen i steden. Nå 4 år etter koker disse datoene bort i ungemas og jobbstyr.det er lurt å prøve å få alle datoene til å klaffe på samme dag, da slipper damene å bli sure for at mannen ikke husker datoen på første gangen dere gikk tur i skogen sammen o.l.Det viktige er jo at man(nen) husker AT man gjorde det, og ikke detaljert tidspunkt og hva som vokste på treet. Vi damer er flinke til å henge oss opp i det.Det mye mer morsomt å få en overraskelse en dag man ikke har noe å feire synes jeg. Det å bli tenkt på i hverdagen.Kos til alle

bugge -jenta

Jeg vet dag vi ble sammen. Men har ikke noe forhold til dato, men det var _en_ dag jeg offisielt hadde ham på kroken. Kunne muligens funnet ut datoen. Men den betyr ikke så mye for meg.

Forlovelsesdag og bryllupsdag er tett på hverandre. Skulle han glemme bryllupsdagen, har han en sjanse til å rette det opp 8 dager etterpå.

Gjest dina2

Nei, ingen dato. Trur det var i november eller muligens i begynnelsen av desember.Jeg har kjeftet på han fordi han ikke har notert det ned:)

Men når jeg tenker etter så har ingen av oss spurt om vi skal være kjærester. Men det er ingen tvil om at vi er det:)

Gjest Ulvinnen

Jepp, jeg har både dato og sted klart for meg. Omstendighetene var så spesielle, at om jeg fortalte dere det måtte jeg skyte dere etterpå...

;-)

(Og bare for å presisere, da, dette var absolutt ikke ment som en alvorlig drapstrussel...)

Men din fremtidige mamma vil du vel ikke skyte?

Det der hørtes ut som en historie verdt å få med seg :-)

Gjest prust

Ja :-)

10. oktober 1991!!!!!!

Da hadde vi kikket på hverandre noen uker, pratet sammen, flørtet og hatt hjertebank... Den dagen kysset vi for første gang, og han ble værende på den knøttlille hybelen min (10 m2?) i flere timer... og vi fant ut at vi nå var kjærester :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...