Gjest Jeg vil gifte meg snart!! Skrevet 8. juni 2006 Skrevet 8. juni 2006 Nå har vi vært forlovet i 3 år. Jeg synes at vi likegodt kan gifte oss nå, men han mener det ikke er noe som haster. Hva er da vitsen med å forlove seg? Det var han som fridde. Hvor lenge var dere forlovet? 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. juni 2006 Skrevet 8. juni 2006 Vi forlovet oss i 1989 og giftet oss i 1998. ) Og skilte lag i 2003... Nå er jeg nyforlovet igjen, og tror ikke det blir noe kortere til giftemålet denne gangen heller! Om det blir noe giftemål i det hele tatt da. ) 0 Siter
Gjest Skrevet 8. juni 2006 Skrevet 8. juni 2006 Snaut 3 måneder. Når det er bestemt er det ingenting at vente for. 0 Siter
Gyda Skrevet 8. juni 2006 Skrevet 8. juni 2006 Vi forlovet oss i 1989 og giftet oss i 1998. ) Og skilte lag i 2003... Nå er jeg nyforlovet igjen, og tror ikke det blir noe kortere til giftemålet denne gangen heller! Om det blir noe giftemål i det hele tatt da. ) Du helgarderer, ser jeg. 0 Siter
Gyda Skrevet 8. juni 2006 Skrevet 8. juni 2006 Du helgarderer, ser jeg. Oj. Gyda leste for fort og så for seg et nært forestående bryllup. Hehe! Sorry ;-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. juni 2006 Skrevet 8. juni 2006 Oj. Gyda leste for fort og så for seg et nært forestående bryllup. Hehe! Sorry ;-) *Hihi* Han skal ikke gifte seg sier han og jeg er ikke akkurat giftesyk jeg heller så vi blir vel evig forlovet vi tenker jeg. ) 0 Siter
Gjest midia Skrevet 8. juni 2006 Skrevet 8. juni 2006 *Hihi* Han skal ikke gifte seg sier han og jeg er ikke akkurat giftesyk jeg heller så vi blir vel evig forlovet vi tenker jeg. ) Sånn som oss da. forlovet på 14 året ) 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 8. juni 2006 Skrevet 8. juni 2006 Fra frieriet til vi satte på oss ringene: 5 måneder. Fra ringene ble satt på til bryllupet: 10 måneder. Jeg fridde fordi jeg ville gifte meg, ikke fordi jeg ønsket å bli evig forlovet. Dato for bryllupet var bestemt da ringene ble satt på. 0 Siter
filiokus81 Skrevet 8. juni 2006 Skrevet 8. juni 2006 Det blir 1,5 år. Skulle vært 6 mnd - men så ble jeg gravid, og ville ikke gifte meg med stor mage. ;-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. juni 2006 Skrevet 8. juni 2006 Sånn som oss da. forlovet på 14 året ) Godt å høre at det er flere! ) Vi ville bare vise at vi hører sammen uten vi nødvendigvis måtte gifte oss - så derfor forlovet vi oss. Jeg vet mange synes det er teit å være forlovet uten å ha bestemt noen bryllupsdato, men dem om det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.