Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest jomer

Men hvis du ikke vil vite noe om din kjæres fortid er det jo bare å drite i å åpne fotoalbumene hans.

Men hvis du er så jævla sjalu at du ikke orker tanken på at fyren engang gikk arm i arm med en annen kvinne, har du større problemer enn noen bilder.

For min del er det ganske greit. Jeg er ikke noen aktiv fotograf, og har derfor fint lite. Så for min del er det ikke noe problem. Men jeg har aldri hatt noen problemer med å bla i kjæresters fotoalbum og sett deres ekser - og jeg har aldri opplevd noen som har sletta dem.

Uff, du er altfor uskalig og umoden her. Ikke jeg som har dette problemet da, men innleggskriver. Jeg bare forstår at hun synes det er litt ekkelt.

Fortsetter under...

• Svar 75
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

15

• laguna1365380434

5

• Lillemus

4

• carma

4

ShitDiddelyDo

Helt enig med deg! Heldigvis vet jeg at kjæresten min, eksen og den nye samboeren hans tenker på samme måte også. Vi har en fortid og bildene og minnene fra den skal ikke kastes, men jeg tror ingen av oss har bilde av eksen på veggen akkurat.

Sist jeg var hos eksen (17. mai) ble jeg med ned i kjelleren for å hente noen album fra da poden var liten og lå på sykehuset og der så jeg at bryllupsalbumet vårt lå på en hylle i boden. :o) Han vet at dersom han ikke vil ha det mer så vil jeg overta det, det skal ikke kastes.

Har jaggu meg en eske med stæsj og kort og minner fra bryllupet liggende og. Ser aldri i den, men tenkte at ungene kanskje ville synes det var litt stas å se på det når de blir eldre.

Hehe, ja, det skulle tatt seg ut om du måtte gjemme bryllupsbildene dine i en eske på loftet. :)

Ville ikke likt at min kjære gikk med bilde av eksen i lommeboken, men kunne ikke falle meg inn å be ham fjerne dem fra fotoalbumene. Synes rett og slett at det er naturlig at de figurerer der.

Jeg gikk med bilde av eksen i lommeboka i to år etter bruddet jeg. Ante ikke at det lå der engang... Fjernet det da jeg fant det da! :o)

Gjest go ballack

Uff, du er altfor uskalig og umoden her. Ikke jeg som har dette problemet da, men innleggskriver. Jeg bare forstår at hun synes det er litt ekkelt.

Her må jeg bryte inn og fortelle deg at du er på bærtur og at du IKKE hører til flertallet hva bilder og eks'er angår.

Jeg er selv litt sjalu, men dette grenser jo til galskap.

Enig med DSS her ja!

Annonse

Gjest Elextra

Ville ikke likt at min kjære gikk med bilde av eksen i lommeboken, men kunne ikke falle meg inn å be ham fjerne dem fra fotoalbumene. Synes rett og slett at det er naturlig at de figurerer der.

Hehe, det kunne nok både mannen min og jeg funnet på også, jeg siktet mer til å ha bilde av eksen der bevisst.

Det kommer helt an på hvor gammel du er. Tror ikke mannen min er sjalu på eks-ene mine selv om jeg har bilder av dem i de albumene det er naturlig - har kronologiske album fra ungdom til voksenliv. Noen eks-er er selvsagt med, men de er en del av min historie og mitt liv, en del av grunnen til at jeg er blitt den jeg er i dag. Mannen min setter jo pris på meg slik jeg er, så egentlig kan han delvis takke mine eks-er for det.. Men spøk til side; dersom det er snakk om portretter bør de legges vekk, eller settes i album. Er det snakk om klinebilder bør de kanskje ikke ligge fremme. Ungene kan jo begynne å lure ...

Gjest Settlers

Du go jeg har vel levd litt annerledes liv. Jeg har alltid vært i lange samboer forhold, og da blir det kanskje mer naturlig å sette album bort, alt i dem er jo livet med eks, Du har vel vært mest singel med en og annen dame innimellom og da er vel albumene mer brokete. Så kanskje litt mer komplisert da og rydde bort.

Har besøkt kjæresten til en venninne engang, han dro frem albumene sine for å vise min kjæreste alle sine flotte eksdamer for å skryte, mens nye dama satt der med blanke øyne.

Synes godt man kan ta litt hensyn jeg, og vise at ekser er man over. Blir litt annerledes med et tilfeldig bilde av en man så vidt har vært bortpå.

Men herregud da, man har da bilder av andre ting enn bare eks'en. Ungene, venner og familie, spesielle hendelser, fine naturbilder - ja you name it. Skal man måtte pakke ned dette da, mener du?

Du trenger jo ikke se på bildene fra fortiden hans, men holde deg til de han tar nå?

Gjest jomer

Men herregud da, man har da bilder av andre ting enn bare eks'en. Ungene, venner og familie, spesielle hendelser, fine naturbilder - ja you name it. Skal man måtte pakke ned dette da, mener du?

Du trenger jo ikke se på bildene fra fortiden hans, men holde deg til de han tar nå?

Jeg er IKKE sjalu, bare for å ha det sagt. Men jeg har ikke bilder av eksene mine eller hans slengende rundt for det. Ganske enkelt for at det er et tilbakelagt kaptittel.

Gjest Settlers

Jeg er IKKE sjalu, bare for å ha det sagt. Men jeg har ikke bilder av eksene mine eller hans slengende rundt for det. Ganske enkelt for at det er et tilbakelagt kaptittel.

Men hva med alt det andre som også finnes i det kapittelet? Unger, familie og venner, ferieturer, naturbilder, andres bryllup, konfirmasjoner, barnedåper?

Har du plukket ut bildene som eks'en din var med på du da, slik at albumet er fullt av hull? Eller har du pakket vekk HELE fortiden din?

Nei, det kan jaggu meg ikke være nødvendig altså. Alle har da en fortid. Du trenger ikke ha albumene hans som underholdning hvis det plager deg? Ingen som tvinger deg...

Annonse

ShitDiddelyDo

Ja veit du hva! ;-P Skjerpings!

Det er alltid så artig å få den der..:-D SER ikke folk hva de egentlig skriver?!

Hehe, den er litt artig - ja; og spesielt når den kommer fra en som preiker som jorner. :)

Det er godt skapningen kaller seg "jorner" og ikke "jordnær". :)

Gjest jomer

Men hva med alt det andre som også finnes i det kapittelet? Unger, familie og venner, ferieturer, naturbilder, andres bryllup, konfirmasjoner, barnedåper?

Har du plukket ut bildene som eks'en din var med på du da, slik at albumet er fullt av hull? Eller har du pakket vekk HELE fortiden din?

Nei, det kan jaggu meg ikke være nødvendig altså. Alle har da en fortid. Du trenger ikke ha albumene hans som underholdning hvis det plager deg? Ingen som tvinger deg...

Ehh. JEG er ikke innleggskriver altså. Min kjære har ingen bilder av sin eks og hadde han hatt det hadde de vært på loftet av hans frie vilje, sammen med mine bilder av mine ekser.

Gjest Settlers

Ehh. JEG er ikke innleggskriver altså. Min kjære har ingen bilder av sin eks og hadde han hatt det hadde de vært på loftet av hans frie vilje, sammen med mine bilder av mine ekser.

Men du har bildene av din eks på loftet, sier du, og da spør jeg; hva med resten av fortiden din? Gjelder det alle bildene, eller har du plukket ut eks'en din?

Skjønner ikke det der jeg.

Gjest jomer

Hehe, ja, det skulle tatt seg ut om du måtte gjemme bryllupsbildene dine i en eske på loftet. :)

?? Bryllupsbilder med en eks hører vel hjemme der? Jeg har fler venninner som er skilt og de har da ikke bryllupsbildene fremme. De er pakket vekk, ekteskapet er jo over. De har da heller ikke noen grunn til å mimre over det mislykkede ekteskapet. Folk er virkelig rare altså som ikke kan gjemme unna noe. De er ikke akkurat borte når de er på loftet da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...