Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest FrøkenNN

Har vært her inne på Dol siden februar.Litt tilfeldig at jeg havnet her,hadde noen legespørsmål m.m.

Du verden så lett og bli hekta på dette og alle menneskesjebnene.

Men så leste jeg litt før helga om at enkelte dikter opp historier bl.a.Da gidder jg ikke mer,blir for dumt.Og egentlig så har jeg ikke tid til dette heller.

Ønsker i hvert fall alle dere "seriøse"en riktig fin ,fin sommer.Har vært moro å bli "kjent"med dere.

Så til spørsmålene.Hvordan kommer jeg meg vekk herfra,får "slettet meg" skikkelig ? Noen som vet?

Og et til:Har vært så dum og utlevere mail adressa mi til et par personer,noe jeg angrer på(ikke her inne altså).Kan jeg spores opp pga en mail adresse?

Ha en strålende fin dag!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/234068-et-par-sp%C3%B8rem%C3%A5l/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du lærer deg etter hvert hva som er tulleinnlegg og ikke, i tillegg er de fleste innlegg seriøse. Derfor er ikke dette så veldig mye å bekymre seg over.

Mailadressen din kommer helt an på hvilke type adresse det er . Er den hotmail eller Yahoo adresse f.eks, uten at navn fremkommer så vil de ikke klare å spore.

Men svært få gidder å spore slike adresser, så det er nok lite å være redd for her også. Hvis så har du vært vannvittig uheldig.

Gjest FrøkenNN

Du lærer deg etter hvert hva som er tulleinnlegg og ikke, i tillegg er de fleste innlegg seriøse. Derfor er ikke dette så veldig mye å bekymre seg over.

Mailadressen din kommer helt an på hvilke type adresse det er . Er den hotmail eller Yahoo adresse f.eks, uten at navn fremkommer så vil de ikke klare å spore.

Men svært få gidder å spore slike adresser, så det er nok lite å være redd for her også. Hvis så har du vært vannvittig uheldig.

Tusen takk for svar.Hotmail adresse ja,så da slapper jeg av.

Bekymrer meg vel ikke akkurat for tulleinnleggene, ble bare litt irritert.Men får vel helst le av sånt.Helt seriøst,så har jeg uansett aå masse jeg skulle ha gjort i sommer at jeg BØR ut herifra,ha ha.

Du virker i hvert fall seriøs(litt på kanten når det gjelder sex for MEG,men det er jo bare moro å lese).

Du har kanskje peiling på sletting fra DOL også.

Tusen takk for svar.Hotmail adresse ja,så da slapper jeg av.

Bekymrer meg vel ikke akkurat for tulleinnleggene, ble bare litt irritert.Men får vel helst le av sånt.Helt seriøst,så har jeg uansett aå masse jeg skulle ha gjort i sommer at jeg BØR ut herifra,ha ha.

Du virker i hvert fall seriøs(litt på kanten når det gjelder sex for MEG,men det er jo bare moro å lese).

Du har kanskje peiling på sletting fra DOL også.

Hei igjen Frøken Pripp:-)

Hvis du ikke har lagt inn navnet ditt i hotmailadressen din så er det ingen fare. Du kan jo sende en mail til deg selv så ser du hvilke opplysninger som kommer frem.

Send en mail til Webbis, så kan h*n slette deg fra DOL.

Gjest FrøkenNN

Hei igjen Frøken Pripp:-)

Hvis du ikke har lagt inn navnet ditt i hotmailadressen din så er det ingen fare. Du kan jo sende en mail til deg selv så ser du hvilke opplysninger som kommer frem.

Send en mail til Webbis, så kan h*n slette deg fra DOL.

Å tusen takk,nå redda du kjøkkenet mitt osv.Hadde tenkt å male det,men blir så lite gjort når jeg sitter her.

Bare kall meg frøken pripp:).

Neida er ikke "prippen "i det hele tatt.Tulla bare litt.Men når jeg leser om deg og to tre damer på en gang.Ulvinnen m.fl.,ha ha.DAAA blir det for mye for meg!

Du får nå fortsette og kose deg med "haremet"ditt,mens jeg maler og styrer.Skjønner jo at du er populær.

Har forresten god tid og fri fram til mandag.så da blir jeg her i helga:)!

Å tusen takk,nå redda du kjøkkenet mitt osv.Hadde tenkt å male det,men blir så lite gjort når jeg sitter her.

Bare kall meg frøken pripp:).

Neida er ikke "prippen "i det hele tatt.Tulla bare litt.Men når jeg leser om deg og to tre damer på en gang.Ulvinnen m.fl.,ha ha.DAAA blir det for mye for meg!

Du får nå fortsette og kose deg med "haremet"ditt,mens jeg maler og styrer.Skjønner jo at du er populær.

Har forresten god tid og fri fram til mandag.så da blir jeg her i helga:)!

To, tre damer??....er det ikke flere??...hehe..

Skjønner ikke hvorfor du skal slutte å være her. Men lurt å styre tilgangen litt.

Kan hjelpe til med å male jeg, bare si hvor du bor, hehe.

Annonse

Gjest FrøkenNN

To, tre damer??....er det ikke flere??...hehe..

Skjønner ikke hvorfor du skal slutte å være her. Men lurt å styre tilgangen litt.

Kan hjelpe til med å male jeg, bare si hvor du bor, hehe.

HA HA,er det enda fler.Imponert!

Men nå tenkte jeg så mange i SENGA på en gang,det gjorde kanskje ikke du:):

Nå mååå du ikke friste meg til å bli.Og jeg som akkurat sendte meil til Webbis,så for sent å angre.For bruke helga godt da.

Og nå ser du hva DOL gjør.Skulle vært i banken å tatt ut kontanter,men kommer ikke dit engang,ha ha.

Og deeet fine været og jeg sitter og leser om seksualitet og oppdikta historier? fra meget spesielle damer.Men nå går jeg ut.

HA HA,er det enda fler.Imponert!

Men nå tenkte jeg så mange i SENGA på en gang,det gjorde kanskje ikke du:):

Nå mååå du ikke friste meg til å bli.Og jeg som akkurat sendte meil til Webbis,så for sent å angre.For bruke helga godt da.

Og nå ser du hva DOL gjør.Skulle vært i banken å tatt ut kontanter,men kommer ikke dit engang,ha ha.

Og deeet fine været og jeg sitter og leser om seksualitet og oppdikta historier? fra meget spesielle damer.Men nå går jeg ut.

Du har skitten fantasi:-)

Jeg er ikke noe spesielt for trekant, så jeg får heller ta dem opp i senga en og en:-)

Du har forresten tenkt mye lenger enn meg om disse jentene, hehe.

Du kommer garantert til å angre på at du stikker av fra DOL. Du kommer helt sikkert til å stikke innom igjen.......snart.....meget snart:-)

Gjest FrøkenNN

Du har skitten fantasi:-)

Jeg er ikke noe spesielt for trekant, så jeg får heller ta dem opp i senga en og en:-)

Du har forresten tenkt mye lenger enn meg om disse jentene, hehe.

Du kommer garantert til å angre på at du stikker av fra DOL. Du kommer helt sikkert til å stikke innom igjen.......snart.....meget snart:-)

Uffda,og jeg som er så skikkelig.Men fra spøk til alvor,litt fantasi er bare sunt i blandt.

Nå har jeg i hvert fall litt kontanter.

Viss du fremdeles er der.Du som vet "alt": Viss jeg "savner" dere fælt til høsten,kan jeg da logge på igjen under samme nick?

Uffda,og jeg som er så skikkelig.Men fra spøk til alvor,litt fantasi er bare sunt i blandt.

Nå har jeg i hvert fall litt kontanter.

Viss du fremdeles er der.Du som vet "alt": Viss jeg "savner" dere fælt til høsten,kan jeg da logge på igjen under samme nick?

Du kan bruke nicket ditt igjen, hvis ingen andre har rappet og reservert det.

Så det er bare å prøve. Hvis ikke får du finne på et annet nick.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...