Gå til innhold

Si noe om dolerne.

Anbefalte innlegg

mariaflyfly
Skrevet

Næmmen så hyggelig, da! :-)

Det er flott med slike anonyme steder hvor jeg kan leve ut mitt alter ego som både snill og morsom og kul! *he he*

Jeg tror vi har ganske lik humor, for jeg flirer godt av deg noen ganger. :)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 117
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

18

• laguna1365380434

15

• morsan

13

• Angelica :o)

10

Mest aktive i denne tråden

laguna1365380434
Skrevet

Jeg tror jeg har sagt det før også - om jeg ikke husker helt feil.

Og så utrolig mye hyggeligere når du kom tilbake etter "ferien" :)

Så koselig av deg å synes det da! :-) Jeg synes i allefall det er supert å kunne dole igjen..PC-kræsj er noe dritt!

:-)

Gjest Persille
Skrevet

Jeg trodde også Persille var eldre.

Det tror alle :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

*ler*

Ok - takk :)

Nå har ikke jeg svart, og jeg vet ikke om man skulle skrive om deg - men du virker som en rederlig fyr, til tider brutalt ærlig, men like fullt ærlig, morsom, kreativ og ikke minst med den lille snerten av ironi og sarkasme som vi verdsetter så høyt :)

Litt forfengelig kanskje, men etter bildet å dømme er resultatet bra, så da er det greit...

Hehe, jeg fatter ikke hvorfor alle tror jeg er forfengelig? :)

Jeg er ikke det. Så langt derifra. :)

Gjest a survivor
Skrevet

Jeg tar det som et personlig sunnhetstegn at jeg ikke ble nevnt på den listen :)

Gjest a survivor
Skrevet

Jeg tar det som et personlig sunnhetstegn at jeg ikke ble nevnt på den listen :)

Og jeg tar det som et verre tegn at jeg skrev disse to innleggene :)

Skrevet

Jeg tror vi har ganske lik humor, for jeg flirer godt av deg noen ganger. :)

I lige måde! :-)

Men når det gjaldt én ting, hadde vi ulik oppfatning om hvor morsomt det var, og jeg humrer fortsatt over det. Men jeg var jo bare en som s saken fra utsiden.... ;-)

Skjønner du hva jeg hinter til?

Gjest Persille
Skrevet

Så koselig av deg å synes det da! :-) Jeg synes i allefall det er supert å kunne dole igjen..PC-kræsj er noe dritt!

Vel, du er rett frem, ærlig, sier hva du mener - og ikke minst er moro å diskutere ting med :)

Nå er det som oftest sånn at vi er enige, men de gangene vi ikke har vært det - så har det vært moro da også!

mariaflyfly
Skrevet

I lige måde! :-)

Men når det gjaldt én ting, hadde vi ulik oppfatning om hvor morsomt det var, og jeg humrer fortsatt over det. Men jeg var jo bare en som s saken fra utsiden.... ;-)

Skjønner du hva jeg hinter til?

Jepp, tror det. Og jeg kan flire litt av det i ettertid. Men bare litt. ;)

Gjest Persille
Skrevet

Hehe, jeg fatter ikke hvorfor alle tror jeg er forfengelig? :)

Jeg er ikke det. Så langt derifra. :)

Jo, litt så ;)

Det er kanskje ikke det at du er så forfengelig, men av alle guttene jeg vet om - så er du den eneste som snakker om sånne ting, og det er kanskje derfor du får "stempelet" også?

Skrevet

Jepp, tror det. Og jeg kan flire litt av det i ettertid. Men bare litt. ;)

*S* Skjønner at det ikke bare var morsomt. Og jeg humrer ikke fordi det var en god spøk, for det var det ikke.

Jeg humrer mest fordi den satte i gang tanker hos meg som jeg ikke kunne si noe om, og så ble jeg lettet da du avslørte det hele som tull! :-)

Da bildet først kom tenkte jeg "dæven, trodde ikke hun var SÅÅÅ gammel!!!" Og det kunne jeg jo ikke skrive! ;-)

mariaflyfly
Skrevet

*S* Skjønner at det ikke bare var morsomt. Og jeg humrer ikke fordi det var en god spøk, for det var det ikke.

Jeg humrer mest fordi den satte i gang tanker hos meg som jeg ikke kunne si noe om, og så ble jeg lettet da du avslørte det hele som tull! :-)

Da bildet først kom tenkte jeg "dæven, trodde ikke hun var SÅÅÅ gammel!!!" Og det kunne jeg jo ikke skrive! ;-)

Hehe, jeg skjønner hva du mener. :)

laguna1365380434
Skrevet

Vel, du er rett frem, ærlig, sier hva du mener - og ikke minst er moro å diskutere ting med :)

Nå er det som oftest sånn at vi er enige, men de gangene vi ikke har vært det - så har det vært moro da også!

Det har det vært!:-) Det er kult med folk som utfordrer en, og som kommer med morsomme og skarpe ting, så en må tenke seg om, også når en ikke er helt enig. Det er alltid tilfelle med deg.

Folk som sutrer, er direkte uintlligente og som kommer med sånne "voks opp" og "du må være tenåring du", utsagn, er derimot det kjedeligste jeg vet. Sånn helt malapprops,egentlig. Skulle bare eksemplisere hva du er det motsatte av.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jo, litt så ;)

Det er kanskje ikke det at du er så forfengelig, men av alle guttene jeg vet om - så er du den eneste som snakker om sånne ting, og det er kanskje derfor du får "stempelet" også?

Hehe, forståelig. Jeg blir jo litt kjerring av å skrive på et forum med så mange jenter. :)

Diskusjonene her blir nok noe annerledes enn diskusjonene i RL, og jeg har vel ymptet frampå et og annet om hygiene, kroppshår og gud-veit. :)

Men jeg er ganske sikker på at ikke en eneste en som kjenner meg skikkelig ville sagt jeg var forfengelig. :)

Gjest Persille
Skrevet

Det har det vært!:-) Det er kult med folk som utfordrer en, og som kommer med morsomme og skarpe ting, så en må tenke seg om, også når en ikke er helt enig. Det er alltid tilfelle med deg.

Folk som sutrer, er direkte uintlligente og som kommer med sånne "voks opp" og "du må være tenåring du", utsagn, er derimot det kjedeligste jeg vet. Sånn helt malapprops,egentlig. Skulle bare eksemplisere hva du er det motsatte av.

Helt enig!

Det er å foretrekke når man kan diskutere sak, og for den saks skyld dra den litt ut av proporsjoner, men når man går fra sak til person fordi man slipper opp for argumenter, da har man tapt.

Og så opplever du så mye moro (kanksje ikke moro for deg da) som du skriver om her - og så kan jeg fnise og le og kose meg med historiene dine :) Et skikkelig lyspunkt i hverdagen!

Sånn som den med han som ville du skulle dumpe eksen hans hver gang ble sur, nesten priceless :)

Gjest Persille
Skrevet

Hehe, forståelig. Jeg blir jo litt kjerring av å skrive på et forum med så mange jenter. :)

Diskusjonene her blir nok noe annerledes enn diskusjonene i RL, og jeg har vel ymptet frampå et og annet om hygiene, kroppshår og gud-veit. :)

Men jeg er ganske sikker på at ikke en eneste en som kjenner meg skikkelig ville sagt jeg var forfengelig. :)

*ler*

Og det er nemlig det - her snakkes det om alt, og da kommer de egentlige meningene frem. I RL blir man litt sånn tøff og kul, og snakker ikke om sånne jente-ting :)

Men bare fortsett du - det var ikke ment som kritikk, bare statement of facts!

Og det skjønte du antagelig :)

laguna1365380434
Skrevet

Helt enig!

Det er å foretrekke når man kan diskutere sak, og for den saks skyld dra den litt ut av proporsjoner, men når man går fra sak til person fordi man slipper opp for argumenter, da har man tapt.

Og så opplever du så mye moro (kanksje ikke moro for deg da) som du skriver om her - og så kan jeg fnise og le og kose meg med historiene dine :) Et skikkelig lyspunkt i hverdagen!

Sånn som den med han som ville du skulle dumpe eksen hans hver gang ble sur, nesten priceless :)

Hehe, det er jo hyggelig at man morer..;-) Han har heldigvis tatt til vettet, og jeg får leke med venninna mi, nesten uten at han sette opp furtegeipen..Men han hAR hatt tilbakefall under høy promille..;-P Men jeg har valgt å ikke ta ham så sinnsykt alvorlig..Hehe..Det blir litt spennende i kveld da.. Vi skal på grillfest..- Alle tre :-o -..Duket for drama..;-P

Skal det først være trekantdrama skulle jeg egentlig foretrukket ett som ga flere mannfolk til meg, ikke et tullete ett som dette..;-)

Gjest god helg
Skrevet

Og jeg tar det som et verre tegn at jeg skrev disse to innleggene :)

Jeg holdt på å ta deg med, men så tenkte jeg at du kanskje var for "ny" på forumet.....

Det som er dumt med slike lister, som jeg synes er morsomme, er nemlig det at man ikke kan ta med alle. :-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

*ler*

Og det er nemlig det - her snakkes det om alt, og da kommer de egentlige meningene frem. I RL blir man litt sånn tøff og kul, og snakker ikke om sånne jente-ting :)

Men bare fortsett du - det var ikke ment som kritikk, bare statement of facts!

Og det skjønte du antagelig :)

Jeg ble faktisk litt imponert for noen år siden. Da satt vi på et gutteforspiel og på en eller annen måte kom shaving opp. Det viste seg faktisk at nesten samtlige av gutta visste å bruke høvelen fornuftig. Tror det var 7 av 10 eller noe sånt som shava ballene.

Jeg begynte nesten å frykte at de leste her. :)

Men ja - her blir man nok fort mer personlige om den slags enn i RL, og med visse unntak vet jeg mer om enkelte doleres vaner innen sex og diverse enn tilfellet er med nære venner. :)

Gjest Persille
Skrevet

Hehe, det er jo hyggelig at man morer..;-) Han har heldigvis tatt til vettet, og jeg får leke med venninna mi, nesten uten at han sette opp furtegeipen..Men han hAR hatt tilbakefall under høy promille..;-P Men jeg har valgt å ikke ta ham så sinnsykt alvorlig..Hehe..Det blir litt spennende i kveld da.. Vi skal på grillfest..- Alle tre :-o -..Duket for drama..;-P

Skal det først være trekantdrama skulle jeg egentlig foretrukket ett som ga flere mannfolk til meg, ikke et tullete ett som dette..;-)

Aha - trekantdrama med dramaqueenmenn er de verste!

Det er morsommere med de der minst tre gutter sloss om deg ;)

Jeg skal på cowboyfest - yeeha!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...