Gjest a survivor Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Hvilke profilerte sentrale spillere fins i det tyske laget under fotball-vm? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Michael Ballack (Chelsea). Men han er ute med skade i kveldens kamp. Tyskland har ikke så mange profiler i år, men de er en lagmaskin som har det med å slite seg videre uansett - og nå er de jo på hjemmebane. Men i år er de ikke gode nok. Eneste grunnen til at de kommer seg videre er en forholdsvis enkel gruppe. 0 Siter
Gjest Varg i Veum Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 hmmmm jeg har ikke fulgt med på Tyskland siden Klinsmann og Jürgen Kohler herjet. Sistnevnte var da også überkul 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 hmmmm jeg har ikke fulgt med på Tyskland siden Klinsmann og Jürgen Kohler herjet. Sistnevnte var da også überkul Samme her, men vil ogsaa nevne Karl Heinz Rummenigge... han var og er vel fortsatt europas beste gjennom tidene.... 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 hmmmm jeg har ikke fulgt med på Tyskland siden Klinsmann og Jürgen Kohler herjet. Sistnevnte var da også überkul Kohler husker jeg ikke... naar var han med i troppen? 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Kohler husker jeg ikke... naar var han med i troppen? Bare saavidt jeg husker Klinsmann fra landslaget ogsaa faktisk... men erindrer det jo... 0 Siter
Piraye Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Største profilen er Ballack! Men de har også Kahn, Lehman, Nowotny, Neuville og Klose. 0 Siter
Gjest Varg i Veum Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Kohler husker jeg ikke... naar var han med i troppen? Fra -86 til -98 http://www.fussballdaten.de/galerie/spieler/kohlerjuergen/ Husker ham for de beinharde taklingene hans, og mens motstanderen lå igjen og vred seg, hevet han bare på øyenbrynet og tuslet vekk. Kul type 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Største profilen er Ballack! Men de har også Kahn, Lehman, Nowotny, Neuville og Klose. Ble ikke Kahn vraket som keeper likevel? Mente at jeg leste en overskrift om det for et par maaneder siden? 0 Siter
Piraye Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Ble ikke Kahn vraket som keeper likevel? Mente at jeg leste en overskrift om det for et par maaneder siden? Nei han er med. http://fotball.adressa.no/vm/index.jsp?service=default&stats=true&type=team&teamId=2300016 Men burde vel streng tatt blitt vraka........han drar jo unektelig på åra og tror ikke han har imponert noen i det siste... 0 Siter
Gyda Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Jeg vet bare om Ballack. Og det er fordi sønnen min snakker om han hele tiden. I tillegg har han levert et langt portrett om ham i en skoleoppgave som jeg har lest. Den oppgaven inneholdt et bilde av ham, og det gjorde meg ekstra interessert. ;-) Jeg spurte sønnen min om vi skulle prøve å få bytta Ballack med han mannen vi har i huset, og han var litt på gli. Så jeg får se hva jeg får til ... Hilsen optimistiske 0 Siter
monass Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Trener Klinsmann, Jürgen, har fått endel pepper i Tyskland fordi han har tatt ut et relativt ungt lag med heller få "kjente" navn. De mest kjente har du jo fått nedenfor. Og om du skulle være interessert å vite, så håper jeg på et lite under og at Tyskland ender som verdensmestere :-) 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Nei han er med. http://fotball.adressa.no/vm/index.jsp?service=default&stats=true&type=team&teamId=2300016 Men burde vel streng tatt blitt vraka........han drar jo unektelig på åra og tror ikke han har imponert noen i det siste... Det finnes da en rekke eksempler på keepere som har holdt høyt nivå langt oppi 40-årene: Peter Shilton... Bruce Grobelaar... 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Jeg vet bare om Ballack. Og det er fordi sønnen min snakker om han hele tiden. I tillegg har han levert et langt portrett om ham i en skoleoppgave som jeg har lest. Den oppgaven inneholdt et bilde av ham, og det gjorde meg ekstra interessert. ;-) Jeg spurte sønnen min om vi skulle prøve å få bytta Ballack med han mannen vi har i huset, og han var litt på gli. Så jeg får se hva jeg får til ... Hilsen optimistiske Uffda! Har du prøvd å kjøpe fotballsko til mannen i huset da? Kan jo være en start? 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Trener Klinsmann, Jürgen, har fått endel pepper i Tyskland fordi han har tatt ut et relativt ungt lag med heller få "kjente" navn. De mest kjente har du jo fått nedenfor. Og om du skulle være interessert å vite, så håper jeg på et lite under og at Tyskland ender som verdensmestere :-) Hvorfor er det så mange nordmenn som håper på Tyskland? Hmmm 0 Siter
Gyda Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Uffda! Har du prøvd å kjøpe fotballsko til mannen i huset da? Kan jo være en start? Hehe. Det er nok i seneste laget. Men han er en racer som supporter. Nesten ikke til å være i samme rom med når det er foppal på teve. Hen slenger seg brått opp fra stolen for å redde - og slenger ut et bein for å score og er helt der - på banen. ) 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Hehe. Det er nok i seneste laget. Men han er en racer som supporter. Nesten ikke til å være i samme rom med når det er foppal på teve. Hen slenger seg brått opp fra stolen for å redde - og slenger ut et bein for å score og er helt der - på banen. ) Hehe. Det hørtes stilig ut ja hehe lykke til i vm! håper han scorer mange mål og vinner... 0 Siter
Piraye Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Det finnes da en rekke eksempler på keepere som har holdt høyt nivå langt oppi 40-årene: Peter Shilton... Bruce Grobelaar... Jovvist, keepere virker som de er best mellom 30 og 40! Så har man en keeper som Kahn, med all hans rutine, så skjønner jeg forsåvidt godt at de tar han med! Sånn når jeg tenker meg om... 0 Siter
Gyda Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Hehe. Det hørtes stilig ut ja hehe lykke til i vm! håper han scorer mange mål og vinner... Ja, det kan du si. Under EM i 2000 var datteren vår to år og gikk rundt med hendene før ørene og sutra "ikke mere fotball, ikke mere fortball". En ting var at det dura jevnt over skjermen, en annen ting var jo at hun ble skremt mange ganger hver kamp av denne uforutsigbare faren som bare befant seg på en annen planet (selv om han satt der i stolen ikke langt unna henne.) Men hun har kommet godt over det. Nå er det meg hun er litt fortvila over når vi er på kamper og ser storebror spille. Jeg er ikke akkurat stilleste mor på sidelinja (men baare positive tilrop og jubel). 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Ja, det kan du si. Under EM i 2000 var datteren vår to år og gikk rundt med hendene før ørene og sutra "ikke mere fotball, ikke mere fortball". En ting var at det dura jevnt over skjermen, en annen ting var jo at hun ble skremt mange ganger hver kamp av denne uforutsigbare faren som bare befant seg på en annen planet (selv om han satt der i stolen ikke langt unna henne.) Men hun har kommet godt over det. Nå er det meg hun er litt fortvila over når vi er på kamper og ser storebror spille. Jeg er ikke akkurat stilleste mor på sidelinja (men baare positive tilrop og jubel). Hehe.... sånn kan det gå Takk for gode ord 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.