Gå til innhold

Sentrale spillere i det tyske fotballlaget?

Anbefalte innlegg

Gjest a survivor
Skrevet

Hvilke profilerte sentrale spillere fins i det tyske laget under fotball-vm?

Videoannonse
Annonse
ShitDiddelyDo
Skrevet

Michael Ballack (Chelsea).

Men han er ute med skade i kveldens kamp.

Tyskland har ikke så mange profiler i år, men de er en lagmaskin som har det med å slite seg videre uansett - og nå er de jo på hjemmebane.

Men i år er de ikke gode nok. Eneste grunnen til at de kommer seg videre er en forholdsvis enkel gruppe.

Gjest Varg i Veum
Skrevet

hmmmm jeg har ikke fulgt med på Tyskland siden Klinsmann og Jürgen Kohler herjet. Sistnevnte var da også überkul :)

Gjest a survivor
Skrevet

hmmmm jeg har ikke fulgt med på Tyskland siden Klinsmann og Jürgen Kohler herjet. Sistnevnte var da også überkul :)

Samme her, men vil ogsaa nevne Karl Heinz Rummenigge... han var og er vel fortsatt europas beste gjennom tidene....

Gjest a survivor
Skrevet

Kohler husker jeg ikke... naar var han med i troppen?

Gjest a survivor
Skrevet

Kohler husker jeg ikke... naar var han med i troppen?

Bare saavidt jeg husker Klinsmann fra landslaget ogsaa faktisk... men erindrer det jo...

Skrevet

Største profilen er Ballack!

Men de har også Kahn, Lehman, Nowotny, Neuville og Klose.

Gjest a survivor
Skrevet

Største profilen er Ballack!

Men de har også Kahn, Lehman, Nowotny, Neuville og Klose.

Ble ikke Kahn vraket som keeper likevel? Mente at jeg leste en overskrift om det for et par maaneder siden?

Skrevet

Jeg vet bare om Ballack. Og det er fordi sønnen min snakker om han hele tiden. I tillegg har han levert et langt portrett om ham i en skoleoppgave som jeg har lest. Den oppgaven inneholdt et bilde av ham, og det gjorde meg ekstra interessert. ;-)

Jeg spurte sønnen min om vi skulle prøve å få bytta Ballack med han mannen vi har i huset, og han var litt på gli. Så jeg får se hva jeg får til ...

Hilsen optimistiske

Skrevet

Trener Klinsmann, Jürgen, har fått endel pepper i Tyskland fordi han har tatt ut et relativt ungt lag med heller få "kjente" navn.

De mest kjente har du jo fått nedenfor.

Og om du skulle være interessert å vite, så håper jeg på et lite under og at Tyskland ender som verdensmestere :-)

Gjest a survivor
Skrevet

Jeg vet bare om Ballack. Og det er fordi sønnen min snakker om han hele tiden. I tillegg har han levert et langt portrett om ham i en skoleoppgave som jeg har lest. Den oppgaven inneholdt et bilde av ham, og det gjorde meg ekstra interessert. ;-)

Jeg spurte sønnen min om vi skulle prøve å få bytta Ballack med han mannen vi har i huset, og han var litt på gli. Så jeg får se hva jeg får til ...

Hilsen optimistiske

Uffda! :) Har du prøvd å kjøpe fotballsko til mannen i huset da? :) Kan jo være en start? :)

Gjest a survivor
Skrevet

Trener Klinsmann, Jürgen, har fått endel pepper i Tyskland fordi han har tatt ut et relativt ungt lag med heller få "kjente" navn.

De mest kjente har du jo fått nedenfor.

Og om du skulle være interessert å vite, så håper jeg på et lite under og at Tyskland ender som verdensmestere :-)

Hvorfor er det så mange nordmenn som håper på Tyskland? :) Hmmm

Skrevet

Uffda! :) Har du prøvd å kjøpe fotballsko til mannen i huset da? :) Kan jo være en start? :)

Hehe. Det er nok i seneste laget.

Men han er en racer som supporter. Nesten ikke til å være i samme rom med når det er foppal på teve. Hen slenger seg brått opp fra stolen for å redde - og slenger ut et bein for å score og er helt der - på banen. :o)

Gjest a survivor
Skrevet

Hehe. Det er nok i seneste laget.

Men han er en racer som supporter. Nesten ikke til å være i samme rom med når det er foppal på teve. Hen slenger seg brått opp fra stolen for å redde - og slenger ut et bein for å score og er helt der - på banen. :o)

Hehe. Det hørtes stilig ut ja :) hehe lykke til i vm! håper han scorer mange mål og vinner... :D

Skrevet

Det finnes da en rekke eksempler på keepere som har holdt høyt nivå langt oppi 40-årene: Peter Shilton... Bruce Grobelaar... :D

Jovvist, keepere virker som de er best mellom 30 og 40! Så har man en keeper som Kahn, med all hans rutine, så skjønner jeg forsåvidt godt at de tar han med!

Sånn når jeg tenker meg om...:)

Skrevet

Hehe. Det hørtes stilig ut ja :) hehe lykke til i vm! håper han scorer mange mål og vinner... :D

Ja, det kan du si. Under EM i 2000 var datteren vår to år og gikk rundt med hendene før ørene og sutra "ikke mere fotball, ikke mere fortball".

En ting var at det dura jevnt over skjermen, en annen ting var jo at hun ble skremt mange ganger hver kamp av denne uforutsigbare faren som bare befant seg på en annen planet (selv om han satt der i stolen ikke langt unna henne.)

Men hun har kommet godt over det. Nå er det meg hun er litt fortvila over når vi er på kamper og ser storebror spille. Jeg er ikke akkurat stilleste mor på sidelinja (men baare positive tilrop og jubel).

Gjest a survivor
Skrevet

Ja, det kan du si. Under EM i 2000 var datteren vår to år og gikk rundt med hendene før ørene og sutra "ikke mere fotball, ikke mere fortball".

En ting var at det dura jevnt over skjermen, en annen ting var jo at hun ble skremt mange ganger hver kamp av denne uforutsigbare faren som bare befant seg på en annen planet (selv om han satt der i stolen ikke langt unna henne.)

Men hun har kommet godt over det. Nå er det meg hun er litt fortvila over når vi er på kamper og ser storebror spille. Jeg er ikke akkurat stilleste mor på sidelinja (men baare positive tilrop og jubel).

Hehe.... sånn kan det gå ;) Takk for gode ord :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...