Gjest Labandama Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Hei! Når ble dere samboere? Når er det vanlig å bli samboere? 1 år? 2 år? 5 år? 0 Siter
Gjest Astral Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Etter to år (vi var 17 år og 19 år da vi ble sammen). 0 Siter
Gjest Labandama Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Etter to år (vi var 17 år og 19 år da vi ble sammen). Men når man er voksen og barn da? Da mener jeg baren hver for seg f.eks...? 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Vi ble samboere da vi giftet oss. :-) 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Men når man er voksen og barn da? Da mener jeg baren hver for seg f.eks...? Må man ha hver sin bar får å flytte sammen? *knis* 0 Siter
carma Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Etter 5 mnd.. Men det var først og fremst fordi vi før dette bodde på hver vår kant av landet. 0 Siter
Gjest Labandama Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1149872562' post='3156025] Må man ha hver sin bar får å flytte sammen? *knis* Hehe....ble litt feil formulert... Jaja.... :-) 0 Siter
Gjest mij Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Etter 1 år, da vi var ferdige å studere flyttet vi sammen til Oslo for å jobbe. :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Tja... Vi har vært sammen ett år nå og hadde det ikke vært for at jeg har barn jeg ikke kan flytte og at han nekter å flytte til byen (bor på landet) så hadde nok jeg flyttet ut til ham for flere mnd siden. ) 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Etter to og en halv måned. Barnet er nå 30 år ... 0 Siter
Mekri Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Tja... Vi har vært sammen ett år nå og hadde det ikke vært for at jeg har barn jeg ikke kan flytte og at han nekter å flytte til byen (bor på landet) så hadde nok jeg flyttet ut til ham for flere mnd siden. ) Jeg skjønner at det er vanskelig å flytte når barna har pappan sin i byen. MEN bor kjæresten din så langt unna at det er et problem for deg å flytte på landet med barna da? Du kan kanskje kjøre dem fram og tilbake når det er pappatid? Eller er det du som er skeptisk til å flytte? Spør mest fordi jeg regner med å være i nesten samme situasjon som deg snart :-) 0 Siter
Line Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Tja... Vi har vært sammen ett år nå og hadde det ikke vært for at jeg har barn jeg ikke kan flytte og at han nekter å flytte til byen (bor på landet) så hadde nok jeg flyttet ut til ham for flere mnd siden. ) Det tar jo strengt tatt ikke så lang tid å kjøre inn til byen når man bor "på landet" *Hrmf... * 0 Siter
Gjest prust Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Vi hadde glidende overgang :-) Vi ble sammen da vi bodde på samme internat - med en gutteetasje og en jenteetasje. Vi sneik oss opp og ned trappa mange netter og overnattet hos hverandre det året... Året etter bodde vi i studentleilighet, 6 stykker delte bad, kjøkke og stue og hadde hvert sitt soverom. Vi brukte hans til å sove i og mitt til å være i om dagen :-) Året etter det var vi fire stykker som delte et hus. Da var vi sannsynligvis samboere, vil jeg tro? Året etter det giftet vi oss og ble mann og kone :-) 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Etter 1 år. Da var jeg ferdig med å studere og jeg flytta til hjemlige trakter (der hvor også han bodde) og¨så fant vi en kåk og flytta sammen. På ettårsdagen vår faktisk. 0 Siter
filiokus81 Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Jeg flyttet alle tingene mine inn hos han etter 7 mnd, men vi var vel stort sett sammen dag og natt i flere måneder før det :-) 0 Siter
Tweetybilla Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Vi ble "ordentlige" samboere etter 5 år, dvs flyttet til en felles leilighet, men hadde bodd hos hverandre omtrent hele tiden fra vi ble sammen... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.