Gå til innhold

Når ble dere........

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det tar jo strengt tatt ikke så lang tid å kjøre inn til byen når man bor "på landet" ;)

*Hrmf... ;) *

Det var det med å kjøre bil da... Kjøreskrekk sjø.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

7

• Line

3

• flisa

3

• Angelica :o)

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg skjønner at det er vanskelig å flytte når barna har pappan sin i byen. MEN bor kjæresten din så langt unna at det er et problem for deg å flytte på landet med barna da? Du kan kanskje kjøre dem fram og tilbake når det er pappatid? Eller er det du som er skeptisk til å flytte?

Spør mest fordi jeg regner med å være i nesten samme situasjon som deg snart :-)

"MEN bor kjæresten din så langt unna at det er et problem for deg å flytte på landet med barna da?"

??? Jeg vil virkelig ikke ta Snuppa fra broren og faren sin på den måten! Vi har hvert vårt barn på papiret, men har like mye samvær med begge to. Ungene er ganske så avhengige av hverandre og jeg vil ikke splitte dem opp. Dessuten vil jeg heller ikke at Snuppa skal være nødt til å se faren sin kun annenhver helg.

Sånn som vi bor nå (noen få minutter med bil fra hverandre) er det veldig greit og fleksibelt om det skulle oppstå noe (sykdom f.eks.).

"Du kan kanskje kjøre dem fram og tilbake når det er pappatid?" Det blir for tungvindt synes jeg. Dessuten er det her ungene har vennene sine og går på skolen (Snuppa begynner på skolen til høsten) og jeg vil gjerne at de skal få fortsette å bo i sitt vante, trygge nærmiljø. Der min kjære bor er det heller ingen andre barn i nærheten.

"Eller er det du som er skeptisk til å flytte?" Jeg er ikke skeptisk til å flytte sammen med ham nei, men ungene holder meg igjen i byen da.

Vi får se om noen år når ungene blir større og kan få være med og bestemme mer selv.

Skrevet

Det tar jo strengt tatt ikke så lang tid å kjøre inn til byen når man bor "på landet" ;)

*Hrmf... ;) *

Jeg har jo skjønt at du vet hvem jeg er så jeg lurer på hvem i all verden du er?! Jobber vi i samme "bedrift"? Og vet du hvor kjæresten min bor eller? *Nysgjerrig* :o)

Skrevet

Jeg har jo skjønt at du vet hvem jeg er så jeg lurer på hvem i all verden du er?! Jobber vi i samme "bedrift"? Og vet du hvor kjæresten min bor eller? *Nysgjerrig* :o)

Hehe, neida. Vi jobber ikke i samme bedrift, men jeg har nå vært på Dol siden tidenes morgen. Sett deg i avisa også :)

Jobber i hjemmesykepleien jeg, og bor i Malvik :)

Skrevet

Hehe, neida. Vi jobber ikke i samme bedrift, men jeg har nå vært på Dol siden tidenes morgen. Sett deg i avisa også :)

Jobber i hjemmesykepleien jeg, og bor i Malvik :)

Åja, så du vet hvem jeg er på den måten. :o) Ikke at det bekymret meg, jeg ble bare nysgjerrig.

Skrevet

Åja, så du vet hvem jeg er på den måten. :o) Ikke at det bekymret meg, jeg ble bare nysgjerrig.

Hehe... jeg er i grunn ganske harmløs, sånn sett ;)

Gjest Settlers
Skrevet

Tja... Vi har vært sammen ett år nå og hadde det ikke vært for at jeg har barn jeg ikke kan flytte og at han nekter å flytte til byen (bor på landet) så hadde nok jeg flyttet ut til ham for flere mnd siden. :o)

Hehe, nekter å flytte til byen? Hvorfor det da? At du har hensyn å ta, siden du har barn, det forstår jeg veldig godt. Mener å huske at han ikke har barn?

Skrevet

Vi hadde vært sammen i litt over 5 år. :) Hadde nok flyttet sammen etter kortere tid dersom vi var eldre da vi ble kjærester. ;)

Skrevet

etter 12 timer :)

Hah, jeg slår deg! Vi flytta sammen etter to timer...

Skrevet

Hah, jeg slår deg! Vi flytta sammen etter to timer...

Dæven - vi var hos en venninne - og begge måtte hjem en tur først - så kom han med tannbørsten litt utpå andre dagen - inn til meg og tannbørsten min...:) Hvor lenge har dere vært sammen nå da? VI feiret 12 år i mars.

Skrevet

Dæven - vi var hos en venninne - og begge måtte hjem en tur først - så kom han med tannbørsten litt utpå andre dagen - inn til meg og tannbørsten min...:) Hvor lenge har dere vært sammen nå da? VI feiret 12 år i mars.

You`r dirty, dirty women:-D

Skrevet

Vi traff hverandre på påsketur og tilbrakte 4 dager sammen, så var vi i to ulike land i 1 1/2 mnd og kommuniserte via brev og telefon. Deretter flyttet vi sammen. Det er nå 16 år siden. :-)

Skrevet

Har hatt en samboer, og vi ble det etter ca 1-2 måneder... litt usikker på når det egentlig skjedde pga jeg var så mye hos ham og flyttet gradivs tingene mine over (bodde hos mor da).. var samboere i bare ett år og 3-4 måneder, så ble det slutt.. Nå venter jeg litt lenger før jeg hiver meg inn på samboerskap igjen :P Men det var liksom litt lettere å flytte inn til ham når jeg bodde hos mor, enn nå som jeg har egen leilighet.

Skrevet

Hehe, nekter å flytte til byen? Hvorfor det da? At du har hensyn å ta, siden du har barn, det forstår jeg veldig godt. Mener å huske at han ikke har barn?

Han er en landsens gutt og jeg vil egentlig heller bo på landet jeg også, men foreløbig kan jeg altså ikke.

Skrevet

You`r dirty, dirty women:-D

Ja, men det var så godt! hehe

Angelica :o)
Skrevet

Hehe....ble litt feil formulert...

Jaja.... :-)

Morsom leif ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...