Mekri Skrevet 11. juni 2006 Skrevet 11. juni 2006 "MEN bor kjæresten din så langt unna at det er et problem for deg å flytte på landet med barna da?" ??? Jeg vil virkelig ikke ta Snuppa fra broren og faren sin på den måten! Vi har hvert vårt barn på papiret, men har like mye samvær med begge to. Ungene er ganske så avhengige av hverandre og jeg vil ikke splitte dem opp. Dessuten vil jeg heller ikke at Snuppa skal være nødt til å se faren sin kun annenhver helg. Sånn som vi bor nå (noen få minutter med bil fra hverandre) er det veldig greit og fleksibelt om det skulle oppstå noe (sykdom f.eks.). "Du kan kanskje kjøre dem fram og tilbake når det er pappatid?" Det blir for tungvindt synes jeg. Dessuten er det her ungene har vennene sine og går på skolen (Snuppa begynner på skolen til høsten) og jeg vil gjerne at de skal få fortsette å bo i sitt vante, trygge nærmiljø. Der min kjære bor er det heller ingen andre barn i nærheten. "Eller er det du som er skeptisk til å flytte?" Jeg er ikke skeptisk til å flytte sammen med ham nei, men ungene holder meg igjen i byen da. Vi får se om noen år når ungene blir større og kan få være med og bestemme mer selv. Takk for svar :-) Jeg ante ikke at dere hadde ett barn hver på papiret. Da skjønner jeg mer. Det går selvfølgelig ikke an å skille dem. Og hensynet til pappan teller selvfølgelig også mye. Håper du og kjæresten har en del tid sammen uansett. ) 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. juni 2006 Skrevet 12. juni 2006 Takk for svar :-) Jeg ante ikke at dere hadde ett barn hver på papiret. Da skjønner jeg mer. Det går selvfølgelig ikke an å skille dem. Og hensynet til pappan teller selvfølgelig også mye. Håper du og kjæresten har en del tid sammen uansett. ) Vi gjør så godt vi kan! ) Vi har snakket en del om dette og blitt enige om at vi må prioritere hverandre når vi kan og det gjør vi. Akkurat nå er han på jobb som selv om det ikke er mer enn 6 dager siden vi sa hadet så savner jeg ham inderlig... 0 Siter
libra Skrevet 18. juni 2006 Skrevet 18. juni 2006 Dæven - vi var hos en venninne - og begge måtte hjem en tur først - så kom han med tannbørsten litt utpå andre dagen - inn til meg og tannbørsten min... Hvor lenge har dere vært sammen nå da? VI feiret 12 år i mars. Fikk ikke med meg denne før nå - det nærmer seg fire år, hadde nylig ett års bryllupsdag :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.