Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har akkurat hatt første mens etter utskrapning (spontanabort i 8 uke) den varte i 8 dager mot vanlig 4-5 dager. Betyr dette at eggløsningen også blir seinere??

Har greid å finne eggløsning og blitt gravid på første forsøk to ganger ved å finne eggløsningsslim. Stemmer dette, eller er det tilfeldig at det klaffer med samleie på den dagen eggløsningsslimet kommer?

Håper på å bli gravid igjen så fort som mulig. Bør jeg gjøre noe spesielt for at det skal gå bra denne gangen? Dette var min andre graviditet, og min første abort...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/23414-lang-mens-n%C3%A5r-eggl%C3%B8sning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Den første menstruasjon er ofte litt annerledes. Nå kan du forvente å komme i rute igjen med eggløsning 2 uker før du får menstruasjon. Når det blir i forhold til denne mens vet vi ikke, men varighet av mensen har ikke noe å si. Du kan ikke gjøre noe for å unngå abort, men det er 85% sjanse for at det går bra.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...