NeaNoor Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Ei venninne og jeg satt og snakket om noe her om dagen. Nemlig om matvarer som plutselig ble borte. Vi kom til å tenke på at vi egentlig savnet Soho-sjokolade, bokstavkjeks, pandabrus, salte lakrissnører m.m. :-) Hva savner dere andre DOLere? 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Det var en center (?) med fyll i (mint) som var kjempegod! En frokostblanding som het Hver dag! 0 Siter
NeaNoor Skrevet 9. juni 2006 Forfatter Skrevet 9. juni 2006 Det var en center (?) med fyll i (mint) som var kjempegod! En frokostblanding som het Hver dag! Den Center med mint selger de enda i Sverige. Kjøpte den i påska. Var ganske god, ja. 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Soho-sjokkisen var god den! Er bokstavkjeksene borte? Jeg knasket dem da jeg var gravid i 1998. ) Aprikosyoghurt var godt, men den finnes ikke mer tror jeg. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Den Center med mint selger de enda i Sverige. Kjøpte den i påska. Var ganske god, ja. Det var også en kjeks med mintfyll som plutselig forsvant! Den finnes enda med annet fyll, men det har jeg aldri smakt... 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Det var en center (?) med fyll i (mint) som var kjempegod! En frokostblanding som het Hver dag! Åja! Hver Dag spiste jeg da jeg gikk på ungdomsskolen! Lurer på hva som var i den? 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Bruspulver i rosa og hvit papirpose. Vi dyppet kjærlighet på pinne i sånn bruspulver, som var verdens beste godteri da jeg var 5 år, i 1980. 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Soho sjokoladen ja. Den var god den, skjønner ikke hvorfor de sluttet med den. Ellers så var jeg veldig glad i Relax sjokoladene (i gult papir, med en liten farge strek for hvilken smak det var). Ja, også en ting da. Husker ikke hva det het, men det var en sånn frossenpakke fra Stabburet, med pasta, kjøttboller og brokkoli biter i. Akkurat da jeg fant ut at jeg likte den veldig godt, da trakk de den fra markedet. Så himla irriterende! 0 Siter
NeaNoor Skrevet 9. juni 2006 Forfatter Skrevet 9. juni 2006 Soho-sjokkisen var god den! Er bokstavkjeksene borte? Jeg knasket dem da jeg var gravid i 1998. ) Aprikosyoghurt var godt, men den finnes ikke mer tror jeg. Joda, aprikosyoghurt finnes, men tror bare de er å finne i de 4-pakningene fra Tine der hver yoghurt har forskjellig smak. 0 Siter
Dorthe Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Salti, bruspulver i rosa pose og banansplitt som hang igjen i tenna. 0 Siter
Atene Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Isen Sorte Bill (vaniljeis med lakristrekk), og epleyoghurt. 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Isen Sorte Bill (vaniljeis med lakristrekk), og epleyoghurt. Epleyoghurt finnes i to ugaver den, i Litago for barn og i den vel feite luksusutgaven i eple og kanel - den er kjempegod! 0 Siter
Gjest Personifica Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Det var også en kjeks med mintfyll som plutselig forsvant! Den finnes enda med annet fyll, men det har jeg aldri smakt... Potetgull med dill, 0 Siter
tonie Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Jeg savner den baconburgeren McDonalds hadde en kort periode. Den var nam! :-) 0 Siter
mumitrollet Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Savner Bugg, jeg! Og All-Godt (noen som husker den?) Soho-sjokalden savner jeg i hvert fall ikke, den var ekkel! 0 Siter
Albertine Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Pæreis! Det er så godt... Akkurat det jeg tenkte! 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Akkurat det jeg tenkte! For noen år siden solgte de jo sånne tipakninger med lollipop-is med pære- og limesmak. Nå finner jeg ikke det engang! Hulk, hyl. 0 Siter
Gjest abrahamsen Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Ja, bokstavkjeks savner jeg. Det er et godt minne fra barndommen:o) Husker de smale posene som man bare såvidt fikk hånden ned i. 0 Siter
Gyda Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Salti, bruspulver i rosa pose og banansplitt som hang igjen i tenna. Den banansplitten har de på (i alle fall noen) Esso-stasjoner i byen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.