Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ei venninne og jeg satt og snakket om noe her om dagen. Nemlig om matvarer som plutselig ble borte.

Vi kom til å tenke på at vi egentlig savnet Soho-sjokolade, bokstavkjeks, pandabrus, salte lakrissnører m.m. :-)

Hva savner dere andre DOLere?

Videoannonse
Annonse
  • Svar 137
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hare1365380455

12

• Gyda

11

• Lillemus

8

• Dorthe

6

Mest aktive i denne tråden

hare1365380455
Skrevet

Det var en center (?) med fyll i (mint) som var kjempegod! En frokostblanding som het Hver dag!

Skrevet

Det var en center (?) med fyll i (mint) som var kjempegod! En frokostblanding som het Hver dag!

Den Center med mint selger de enda i Sverige. Kjøpte den i påska. Var ganske god, ja. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Pæreis! Det er så godt...

Skrevet

Soho-sjokkisen var god den!

Er bokstavkjeksene borte? Jeg knasket dem da jeg var gravid i 1998. :o)

Aprikosyoghurt var godt, men den finnes ikke mer tror jeg.

hare1365380455
Skrevet

Den Center med mint selger de enda i Sverige. Kjøpte den i påska. Var ganske god, ja. :)

Det var også en kjeks med mintfyll som plutselig forsvant! Den finnes enda med annet fyll, men det har jeg aldri smakt...:)

Skrevet

Åja! Hver Dag spiste jeg da jeg gikk på ungdomsskolen! Lurer på hva som var i den?

Gjest Flystripa
Skrevet

Bruspulver i rosa og hvit papirpose. Vi dyppet kjærlighet på pinne i sånn bruspulver, som var verdens beste godteri da jeg var 5 år, i 1980.

Skrevet

Soho sjokoladen ja. Den var god den, skjønner ikke hvorfor de sluttet med den.

Ellers så var jeg veldig glad i Relax sjokoladene (i gult papir, med en liten farge strek for hvilken smak det var).

Ja, også en ting da. Husker ikke hva det het, men det var en sånn frossenpakke fra Stabburet, med pasta, kjøttboller og

brokkoli biter i.

Akkurat da jeg fant ut at jeg likte den veldig godt, da trakk de den fra markedet.

Så himla irriterende!

Skrevet

Soho-sjokkisen var god den!

Er bokstavkjeksene borte? Jeg knasket dem da jeg var gravid i 1998. :o)

Aprikosyoghurt var godt, men den finnes ikke mer tror jeg.

Joda, aprikosyoghurt finnes, men tror bare de er å finne i de 4-pakningene fra Tine der hver yoghurt har forskjellig smak.

Skrevet

Salti, bruspulver i rosa pose og banansplitt som hang igjen i tenna.

Skrevet

Isen Sorte Bill (vaniljeis med lakristrekk), og epleyoghurt.

Skrevet

Isen Sorte Bill (vaniljeis med lakristrekk), og epleyoghurt.

Epleyoghurt finnes i to ugaver den, i Litago for barn og i den vel feite luksusutgaven i eple og kanel - den er kjempegod!

Gjest Personifica
Skrevet

Det var også en kjeks med mintfyll som plutselig forsvant! Den finnes enda med annet fyll, men det har jeg aldri smakt...:)

Potetgull med dill,

Skrevet

Jeg savner den baconburgeren McDonalds hadde en kort periode. Den var nam! :-)

mumitrollet
Skrevet

Savner Bugg, jeg! Og All-Godt (noen som husker den?)

Soho-sjokalden savner jeg i hvert fall ikke, den var ekkel!

Skrevet

Pæreis! Det er så godt...

Akkurat det jeg tenkte!

Gjest Princess Peach
Skrevet

Akkurat det jeg tenkte!

For noen år siden solgte de jo sånne tipakninger med lollipop-is med pære- og limesmak. Nå finner jeg ikke det engang! Hulk, hyl.

Gjest abrahamsen
Skrevet

Ja, bokstavkjeks savner jeg. Det er et godt minne fra barndommen:o) Husker de smale posene som man bare såvidt fikk hånden ned i.

Skrevet

Salti, bruspulver i rosa pose og banansplitt som hang igjen i tenna.

Den banansplitten har de på (i alle fall noen) Esso-stasjoner i byen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...