Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er salte lakrissnører borte? Da savner jeg det.

Og Soho-sjokoladen. Helt klart. Den savner jeg mest!

Videoannonse
Annonse
  • Svar 137
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hare1365380455

12

• Gyda

11

• Lillemus

8

• Dorthe

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

For noen år siden solgte de jo sånne tipakninger med lollipop-is med pære- og limesmak. Nå finner jeg ikke det engang! Hulk, hyl.

Det har de på Rimi.

hare1365380455
Skrevet

Soho sjokoladen ja. Den var god den, skjønner ikke hvorfor de sluttet med den.

Ellers så var jeg veldig glad i Relax sjokoladene (i gult papir, med en liten farge strek for hvilken smak det var).

Ja, også en ting da. Husker ikke hva det het, men det var en sånn frossenpakke fra Stabburet, med pasta, kjøttboller og

brokkoli biter i.

Akkurat da jeg fant ut at jeg likte den veldig godt, da trakk de den fra markedet.

Så himla irriterende!

Jeg kom på noe annet. En pose med krydderblanding til poteter i båter som skulle i ovnen.

Skrevet

Den banansplitten har de på (i alle fall noen) Esso-stasjoner i byen.

Essostasjonen har ble lagt ned i fjor. Hm, hvor er nærmeste da ;o)

hare1365380455
Skrevet

Den sjokoladen husker jeg ikke.

Skrevet

Ellers så var jeg veldig glad i Relax sjokoladene (i gult papir, med en liten farge strek for hvilken smak det var).

Ja, også en ting da. Husker ikke hva det het, men det var en sånn frossenpakke fra Stabburet, med pasta, kjøttboller og

brokkoli biter i.

Akkurat da jeg fant ut at jeg likte den veldig godt, da trakk de den fra markedet.

Så himla irriterende!

Å så dumt at du minnet meg på den frossen saken fra Stabburet, for det er akkurat den jeg savner. Pastaen var slike potetskrueformede ikke sant? Og veldig godt krydder. Men jeg husker heller ikke navnet til tross for at jeg kjøpte det hver uke. Noe med "gryte"? Brokkoligryte med kjøttboller, eller Pastagryte med kjøttboller.

Skal vi gå til aksjon mot stabburet og be dem lage den igjen :-)

Skrevet

Soho-sjokoladen var skikkelig bad, syns jeg...! Smakte bare surt, jo... :-p

Gjest Princess Peach
Skrevet

Det har de på Rimi.

Hm, da må jeg sjekke frysedisken på Rimi neste gang jeg skal handle. :)

hare1365380455
Skrevet

Jeg husker ikke den.. hvilken smak hadde den?

Skrevet

Å så dumt at du minnet meg på den frossen saken fra Stabburet, for det er akkurat den jeg savner. Pastaen var slike potetskrueformede ikke sant? Og veldig godt krydder. Men jeg husker heller ikke navnet til tross for at jeg kjøpte det hver uke. Noe med "gryte"? Brokkoligryte med kjøttboller, eller Pastagryte med kjøttboller.

Skal vi gå til aksjon mot stabburet og be dem lage den igjen :-)

Sant!!!! Min mann spiste det titt og ofte, så etter en lang stund så tenkte jeg at jeg skulle smake på det.

Åååh så god den var, spesielt det krydderet! NAM!

Så slutta dem søren meg!!!

De har gitt ut noe liknende da, men nå er pastaen rørformet, og det er gulrøtter i tillegg til brokkoli.

Det ble bare ikke det samme :(

Gjest Princess Peach
Skrevet

Det er godt hvis du kjøper slike yoghurtnøtter, så kan man ta en yoghurtnøtt og en bit melkesjokolade samtidig. Det blir nesten som SOHO. ;)

hare1365380455
Skrevet

Åja! Hver Dag spiste jeg da jeg gikk på ungdomsskolen! Lurer på hva som var i den?

Druesukker og rosiner kanskje.

Skrevet

Salte lakrissnører er borte? Den blå pakken? Hvorfor det da, var jo den som var best! :(

Skrevet

Du er ute! ;)

Gjest trultemor26
Skrevet

brokkoli biter i.

Så himla irriterende!

Ja, jeg savner også Relax-sjokoladen kom jeg på nå!!

Skrevet

Det var på en måte jogurt dekt med sjokolade. Designet var veldig spesiell, med hardcover og greier. Buet. (Nei, dette greier jeg ikke å forklare likevel. Kan bare si at jeg følte meg litt sunnere der jeg gikk på trilletur og spiste jogurt med "litt" sjoklade på. Hehe.)

Skrevet

Bruspulver, grøsselolli, en is som het rundpinne og småkaramellene som kostet 10 øre.

Skrevet

Smakte sur yoghurt med sjokoladetrekk.

Gjest trultemor26
Skrevet

Bananbiten i twistposen. Jeg vet det har kommet en babanbit nå, men den kan da umulig være lik den gamle.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...