Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Settlers
Skrevet

Aprikos-sjokoladen i Twistposen. Pæreis. Rød Smash (husker ikke hva den het, men det var nesten samme som den gule Smash, bare at posen var rød - paprikasnack med sjokolade utenpå).

Videoannonse
Annonse
  • Svar 137
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hare1365380455

12

• Gyda

11

• Lillemus

8

• Dorthe

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Knis, ikke så ofte jeg er helt der borte da, men jeg skal nesten dit neste torsdag så da får jeg stikke bortom å se :o)

Da håper jeg inderlig at den er blant Essostasjonene som har banansplitt, da. Men om så er - så er det virkelig den gode, gamle altså!

Gjest sol etter regn
Skrevet

Bruspulver i rosa og hvit papirpose. Vi dyppet kjærlighet på pinne i sånn bruspulver, som var verdens beste godteri da jeg var 5 år, i 1980.

Det er kommet tilbake (forsvant det egentlig? Husker du sånn bruspulver med (salt?) lakrisstang som man dyppet ned i pulveret? En veninne fant det nylig i Bergen, og hennes lykke var gjort.. :D

Gjest Settlers
Skrevet

Savner Bugg, jeg! Og All-Godt (noen som husker den?)

Soho-sjokalden savner jeg i hvert fall ikke, den var ekkel!

Bugg finnes da, gjør det ikke? Synes da tydelig jeg har sett Bugg.

Gjest girasol
Skrevet

Annanas-hapå :-O

"Dinner" (kjøttboller i oransje hermetikk-boks)

Banansjokolade (i gult sølvpapir, formet som en banan)

Savner

Gjest girasol
Skrevet

Det minner meg på at jeg savner både banan og aprikosbiten i twisten. Blir alltid skuffet når jeg kjøper twist, de nye kan ikke måle seg mot de gamle:(

Enig!

Skrevet

Annanas-hapå :-O

"Dinner" (kjøttboller i oransje hermetikk-boks)

Banansjokolade (i gult sølvpapir, formet som en banan)

Savner

Mener du krembanan? For den finnes enda på bensinstasjoner. Snadder!

Gjest girasol
Skrevet

Mener du krembanan? For den finnes enda på bensinstasjoner. Snadder!

Det var en sånn banansjokolade med rennende bananfyll...? Ikke hard krem liksom, men flytende...

Gjest Settlers
Skrevet

Det var en sånn banansjokolade med rennende bananfyll...? Ikke hard krem liksom, men flytende...

Det er Krembanan ja, og den finnes :-)

Gjest girasol
Skrevet

Det er Krembanan ja, og den finnes :-)

Hurra!!! Den skal oppspores!!

Jeg handler aldri på bensinstasjon til vanlig, det er vel derfor jeg har trodd den har vært utdød!

Men nå skal den altså gjenerobres. Sukk, hvilken lykke ;-)

Gjest Settlers
Skrevet

Hurra!!! Den skal oppspores!!

Jeg handler aldri på bensinstasjon til vanlig, det er vel derfor jeg har trodd den har vært utdød!

Men nå skal den altså gjenerobres. Sukk, hvilken lykke ;-)

Ja, den er klissete og kjempegod! :->

Skrevet

Salte lakris-stenger og star-posen (godtepose). Det siste mest fordi det er barndomsminne...

Ilovenewyork
Skrevet

Er det noen som husker de dropsene som så ut som en mandarin båt?? Ååå de var så gode.

Mary Poppins
Skrevet

Hmm jeg kommer faktisk ikke på en eneste ting.

Men på butikken idag registrerte jeg at pålegget Nøtte ikke finnes lenger, stemmer det? Jeg var egentlig aldri noe stor fan av Nøtte så det er ingen stor tap, men jeg bare la merke til det.

Skrevet

jepp! =)

Skrevet

Er det noen som husker de dropsene som så ut som en mandarin båt?? Ååå de var så gode.

Å ja! De hadde jeg helt glemt. Bestemor elsket dem, og jeg knasket enorme mengder av dem hver gang jeg besøkt henne:-) De fantes i både appelsin- og sitronsmak, gjorde de ikke?

Ilovenewyork
Skrevet

Å ja! De hadde jeg helt glemt. Bestemor elsket dem, og jeg knasket enorme mengder av dem hver gang jeg besøkt henne:-) De fantes i både appelsin- og sitronsmak, gjorde de ikke?

Kan bare huske de orange,men det er godt mulig det var sitron også.

Du husker ikke hva de het vel?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg savner sånne smågodtsmokker.

Jeg vet du får noen varianter i dag også, men de er utvikla til det verre og ikke i nærheten av like gode som de grønne og rosa smokkdingstene vi fikk på 80-tallet og helt sikkert så sent som på 90-tallet.

Ilovenewyork
Skrevet

Hmm jeg kommer faktisk ikke på en eneste ting.

Men på butikken idag registrerte jeg at pålegget Nøtte ikke finnes lenger, stemmer det? Jeg var egentlig aldri noe stor fan av Nøtte så det er ingen stor tap, men jeg bare la merke til det.

Nøtte finnes ennå,iallefall på Coop butikkene.

Skrevet

Kan bare huske de orange,men det er godt mulig det var sitron også.

Du husker ikke hva de het vel?

Nei, ikke snakk om. Jeg husker generelt lite fra barndommen av en eller annen grunn. Hvis vi er heldige dukker det opp noen som husker dem:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...