Gjest Lysglimt Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Savner jordbær saft isene de hadde da jeg var liten,de var så gode 0 Siter
Hawkwind Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Flux soda. Kan ikke huske å ha sett den på en stund ihvertfall. 0 Siter
flisa Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Jeg savner kroppen min FØR alle disse matvarene i det hele tatt kom... Men helt ærlig - jeg savner slankekavring - tørkede brødskiver de hadde på 60-tallet og Rødtopp syltetøy. 0 Siter
MsSophie Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Flux soda. Kan ikke huske å ha sett den på en stund ihvertfall. Joda, det får du på butikken....ungene mine sin favorittbrus:-) 0 Siter
flisa Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Hmm jeg kommer faktisk ikke på en eneste ting. Men på butikken idag registrerte jeg at pålegget Nøtte ikke finnes lenger, stemmer det? Jeg var egentlig aldri noe stor fan av Nøtte så det er ingen stor tap, men jeg bare la merke til det. Det finnes! 0 Siter
flisa Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Og det glemte jeg. Og de andre cognacsjokoladebitene, med sukker inni sammen med cognacen.... De har noe som ligner på Svinesund - vi kjøpte en hel boks forrige helg 0 Siter
MsSophie Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Sandwich-isen med sjokoladeis inni......*sukk* 0 Siter
Gjest prust Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 SOHO-sjokolade var fantastisk!!!!!! Både smak, design, form, overflate, fasong, konsistens.... sukk! Og så savner jeg toliters isen med ananas som Hennig Olsen is hadde på 70-tallet. I grønn boks med hank... 0 Siter
flisa Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Ja, bokstavkjeks savner jeg. Det er et godt minne fra barndommen:o) Husker de smale posene som man bare såvidt fikk hånden ned i. Ja! dæven 0 Siter
Gjest prust Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Er det noen som husker de dropsene som så ut som en mandarin båt?? Ååå de var så gode. Ja de husker jeg. Noen som pleide å leie ei hytte av farmor og farfar om sommeren, gav sånne til oss når vi hentet posten for dem! jeg likte best de oransje, min søster likte best de gule :-) 0 Siter
Hawkwind Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Joda, det får du på butikken....ungene mine sin favorittbrus:-) Ah *s* Skal på fest om en måneds tid - og må skaffe til veie noen flasker av denne drikken der til vertskapet da. Såfremt den selges i Osloområdet og. For: Selv om Flux er godt i seg selv, er det også et aldeles glimrende blandevann ;-) 0 Siter
flisa Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Kom på noe mer - som er like bra er borte -for jeg spiste MASSE - de maishattene med Lime-smak! -de finnes nå kun med salt. Fanken og. Hva heter de igjen - sånne sprø nissehatter.... De med Lime hadde de vel et års tid bare - sukk 0 Siter
MsSophie Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Ah *s* Skal på fest om en måneds tid - og må skaffe til veie noen flasker av denne drikken der til vertskapet da. Såfremt den selges i Osloområdet og. For: Selv om Flux er godt i seg selv, er det også et aldeles glimrende blandevann ;-) "Selv om Flux er godt i seg selv, er det også et aldeles glimrende blandevann ;-)" Det er liksom ikke noe jeg forteller ungene da:-) 0 Siter
Gjest Thekla84 Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Jah bokstavkjeksen har jeg lett meg ihjel etter det siste halve året, uten hell... hvorfor tok de den bort fra markedet?? bokstavkjeks var morro og godt. Og jah, den der soho-sjokoladen... den var digg!! 0 Siter
MsSophie Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Soho sjokoladen ja. Den var god den, skjønner ikke hvorfor de sluttet med den. Ellers så var jeg veldig glad i Relax sjokoladene (i gult papir, med en liten farge strek for hvilken smak det var). Ja, også en ting da. Husker ikke hva det het, men det var en sånn frossenpakke fra Stabburet, med pasta, kjøttboller og brokkoli biter i. Akkurat da jeg fant ut at jeg likte den veldig godt, da trakk de den fra markedet. Så himla irriterende! Jeg mener de sluttet å produsere Soho-sjokoladen fordi yougurt-fyllet inni ikke var særlig holdbart. 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 SoHo sjokoladen. Dill potetgull. Pink Panter brus. Spirello isen. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Hvit toblerone og fløtelinser. :-) 0 Siter
filiokus81 Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Aprikos- og bananbitene i Twistposen. Farris med grapefruktsmak. Den var bare DØDSGOD *sukk* 0 Siter
Gjest Settlers Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Jeg savner kroppen min FØR alle disse matvarene i det hele tatt kom... Men helt ærlig - jeg savner slankekavring - tørkede brødskiver de hadde på 60-tallet og Rødtopp syltetøy. Har du prøvd fru Natruds kavringer da? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.