Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Lysglimt
Skrevet

Savner jordbær saft isene de hadde da jeg var liten,de var så gode :)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 137
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hare1365380455

12

• Gyda

11

• Lillemus

8

• Dorthe

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Flux soda. Kan ikke huske å ha sett den på en stund ihvertfall.

Skrevet

Jeg savner kroppen min FØR alle disse matvarene i det hele tatt kom...:)

Men helt ærlig - jeg savner slankekavring - tørkede brødskiver de hadde på 60-tallet og Rødtopp syltetøy.

Skrevet

Flux soda. Kan ikke huske å ha sett den på en stund ihvertfall.

Joda, det får du på butikken....ungene mine sin favorittbrus:-)

Skrevet

Hmm jeg kommer faktisk ikke på en eneste ting.

Men på butikken idag registrerte jeg at pålegget Nøtte ikke finnes lenger, stemmer det? Jeg var egentlig aldri noe stor fan av Nøtte så det er ingen stor tap, men jeg bare la merke til det.

Det finnes!

Skrevet

Og det glemte jeg. Og de andre cognacsjokoladebitene, med sukker inni sammen med cognacen....

De har noe som ligner på Svinesund - vi kjøpte en hel boks forrige helg :)

Skrevet

Sandwich-isen med sjokoladeis inni......*sukk*

Gjest prust
Skrevet

SOHO-sjokolade var fantastisk!!!!!! Både smak, design, form, overflate, fasong, konsistens.... sukk!

Og så savner jeg toliters isen med ananas som Hennig Olsen is hadde på 70-tallet. I grønn boks med hank...

Skrevet

Ja, bokstavkjeks savner jeg. Det er et godt minne fra barndommen:o) Husker de smale posene som man bare såvidt fikk hånden ned i.

Ja! dæven

Gjest prust
Skrevet

Er det noen som husker de dropsene som så ut som en mandarin båt?? Ååå de var så gode.

Ja de husker jeg. Noen som pleide å leie ei hytte av farmor og farfar om sommeren, gav sånne til oss når vi hentet posten for dem! jeg likte best de oransje, min søster likte best de gule :-)

Skrevet

Joda, det får du på butikken....ungene mine sin favorittbrus:-)

Ah *s*

Skal på fest om en måneds tid - og må skaffe til veie noen flasker av denne drikken der til vertskapet da. Såfremt den selges i Osloområdet og.

For: Selv om Flux er godt i seg selv, er det også et aldeles glimrende blandevann ;-)

Skrevet

Kom på noe mer - som er like bra er borte -for jeg spiste MASSE - de maishattene med Lime-smak! -de finnes nå kun med salt. Fanken og.

Hva heter de igjen - sånne sprø nissehatter....

De med Lime hadde de vel et års tid bare - sukk

Skrevet

Ah *s*

Skal på fest om en måneds tid - og må skaffe til veie noen flasker av denne drikken der til vertskapet da. Såfremt den selges i Osloområdet og.

For: Selv om Flux er godt i seg selv, er det også et aldeles glimrende blandevann ;-)

"Selv om Flux er godt i seg selv, er det også et aldeles glimrende blandevann ;-)"

Det er liksom ikke noe jeg forteller ungene da:-)

Gjest Thekla84
Skrevet

Jah bokstavkjeksen har jeg lett meg ihjel etter det siste halve året, uten hell... hvorfor tok de den bort fra markedet?? bokstavkjeks var morro og godt. Og jah, den der soho-sjokoladen... den var digg!!

Skrevet

Soho sjokoladen ja. Den var god den, skjønner ikke hvorfor de sluttet med den.

Ellers så var jeg veldig glad i Relax sjokoladene (i gult papir, med en liten farge strek for hvilken smak det var).

Ja, også en ting da. Husker ikke hva det het, men det var en sånn frossenpakke fra Stabburet, med pasta, kjøttboller og

brokkoli biter i.

Akkurat da jeg fant ut at jeg likte den veldig godt, da trakk de den fra markedet.

Så himla irriterende!

Jeg mener de sluttet å produsere Soho-sjokoladen fordi yougurt-fyllet inni ikke var særlig holdbart.

Gjest den ekte noor
Skrevet

SoHo sjokoladen.

Dill potetgull.

Pink Panter brus.

Spirello isen.

laguna1365380434
Skrevet

Hvit toblerone og fløtelinser.

:-)

Skrevet

Aprikos- og bananbitene i Twistposen.

Farris med grapefruktsmak. Den var bare DØDSGOD *sukk*

Gjest Settlers
Skrevet

Jeg savner kroppen min FØR alle disse matvarene i det hele tatt kom...:)

Men helt ærlig - jeg savner slankekavring - tørkede brødskiver de hadde på 60-tallet og Rødtopp syltetøy.

Har du prøvd fru Natruds kavringer da?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...