Gå til innhold

Hva gjøre dere hjemme om kveldene?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Siden han jobber dag/kveld og jeg jobber kveld, så er det ikke mange kveldene vi har sammen.

Han liker å zappe gjennom tv'en og jeg liker å surfe på internett. Både tv'en og pc'en står i stua.

Ser bare på tv sammen når det er noen faste prg som dukker opp, jeg syntes ellers tv er ganske kjedelig.

Gjest Smilesmile

Siden han jobber dag/kveld og jeg jobber kveld, så er det ikke mange kveldene vi har sammen.

Han liker å zappe gjennom tv'en og jeg liker å surfe på internett. Både tv'en og pc'en står i stua.

Ser bare på tv sammen når det er noen faste prg som dukker opp, jeg syntes ellers tv er ganske kjedelig.

Når han ikke jobber om kveldene ser vi enten TV sammen, men som ofteset sitter han foran data'n og spiller. Og etter en god del mnd med misfornøyd kvinne i huset kom han hjem her om dagen med egne Nintendo og Playstation spill til meg. HOldt på å le meg i hjel, til dels i fortvilelse - JEG spille spill, liksom? Ha, det søpplet der gidder jeg ikke.... Meeen, den siste uken har vi sittet og spilt begge to. Er jo råartig!!!Han hjelper meg og så spiller vi litt sammen, men jeg er hekta....huff, trodde aldri jeg skulle si det; føler jeg svikter meg selv ;)

Etter at lillemor er lagt for kvelden og begge har fri, ser vi ofte en film sammen, eller han/jeg/begge to sitter foran pc'en med et spill. Har ganske nylig oppdaget at det kan være gøy :-)

Han brukte litt tid på å sette meg inn i ting, og nå hjelper han meg når jeg trenger det, eller bare sitter bak meg og koser med nakken min mens jeg spiller. Bra deal, syns jeg :-)

Så budskapet er: Prøv å ta del i spillingen selv om du er skeptisk!

;-)

Gjest Samfunnskritiker

Hadde jeg skulle vært hjemme i bare stua, hadde jeg blitt glad for et eget pc rom. Hva tror du greier å utkonkurrere pc`n da?

Basket på banen, bilturer, teltur(fint nå på sommeren), stikke over til naboen, ut å ta en pils, lufte hunden, sykle dere en runde, tp, luke bedd eller male hus. Hva som helst, sokm begge to kan like.

Lykke til!

Gjest wanna

Etter at lillemor er lagt for kvelden og begge har fri, ser vi ofte en film sammen, eller han/jeg/begge to sitter foran pc'en med et spill. Har ganske nylig oppdaget at det kan være gøy :-)

Han brukte litt tid på å sette meg inn i ting, og nå hjelper han meg når jeg trenger det, eller bare sitter bak meg og koser med nakken min mens jeg spiller. Bra deal, syns jeg :-)

Så budskapet er: Prøv å ta del i spillingen selv om du er skeptisk!

;-)

Er du bare 15 ettersom det står 81 i nicket ditt?

Annonse

Gjest nyter sommer og sol

Akkurat nå tok han seg en tur ut på motorsykkelen sin, mens jeg sitter med laptopen på verandaen å nyter en iskald smirnof-ice :).

Minstejenta er i seng, eldstejenta har besøk av noen venninner enda, men snart er det kvelden for henne også. Vi er alle slitne og trøtte etter en forferdelig varm dag her på østlandet, har vært lenge nede ved sjøen å avkjølt oss tidligere idag, grillet og kost oss.

Vi tar dagene / kveldene som de kommer, ikke nødvendigvis at vi må gjøre noe sammen alltid.

Gjest prust

Ofte blir vi sittende og glo på TV, uten mål og mening. Mannen min er en mester i å svitsje: se tre minutter på hver kanal... :-(

Men noen ganger ser vi film sammen, i går syklet mannen min en tur mens jeg satt og leste, ofte bretter jeg tøy eller doler....

Synes kveldene går sabla fort!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...