Gjest magtor Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Deprimerende, men med en lykkelig slutt. En film du må se hvis du noengang har vurdert selvmord. It's a Wonderful Life (1946) - http://www.imdb.com/title/tt0038650/ 0 Siter
Prozak Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Fanken også. Jeg drakk en Tuborg. Det er din feil. Jeg har drukket tre - er det også min skyld, kanskje?! "............................................." 0 Siter
flisa Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Jeg har drukket tre - er det også min skyld, kanskje?! "............................................." Nei - det er min skyld. Jeg har en igjen i kjøleskapet. den får ligge - jeg får legge unga og ta meg en likør i stedet - med kaffe. Ute på trappa - dæven det er deilig med sommer! JUHUUUU! 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 10. juni 2006 Forfatter Skrevet 10. juni 2006 Jeg også. Jeg ser ikke noe poeng i å se en film som får en i trist humør. Så jeg fnyser av åndssnobberi av typen " happy endings er dårlig fordi det er klisjé" etc. ".........................................." Hmm, jeg får ikke noe ut av å se happy filmer jeg. Syntes det er deilig å gråte, så derfor en sad ending film passer meg ypperlig. Jeg blir ikke i dårlig humør av å gråte da, bare føler meg forfrisket 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 10. juni 2006 Forfatter Skrevet 10. juni 2006 "Ghost" den griner jeg meg ihjel av! "Kramer mot Kramer "Så som i himmelen" (beste film jeg vet) "The Champ" og tårepersen; "Tid for ømhet" Takk takk. Mange av filmene som er nevnt oppover tråden har jeg sett. Men de du nevnte har jeg faktisk ikke sett 0 Siter
flisa Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Takk takk. Mange av filmene som er nevnt oppover tråden har jeg sett. Men de du nevnte har jeg faktisk ikke sett Kjerringfilmer det - se! 0 Siter
bugge -jenta Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 "Så som i himmelen", hva handler den om? Tittelen virket så kjent.. Sveriges oscarnominerte film for beste utenlandske. Jeg likte den, og gråt. 0 Siter
bugge -jenta Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Cinema paradiso, vakker og nydelig filmmusikk, den nydeligste filmen jeg har sett. 0 Siter
bugge -jenta Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Requiem for a dream. Mer deprimerende er det vanskelig å få det Ja, den var fantastisk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.