Gå til innhold

Ja da er det klart - det BLIR lockitu på mandag

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=119254

Jeg fylte tanken full i stad og har tatt ut kontanter. Blir likevel en fin måte å spare på. Det verste er at jeg ikke får fulgt med på økonomien som jeg pleier.

Jeg er også kasserer for en organisasjon som jeg skulle ha overført penger fra og betalt ting og tang for.

Men det er jo likt for alle.

Jeg lurer egentlig på hvor det kommer til å stoppe opp for folk - jeg tror det blir mindre bruk av ren "luksus" - som å gå på café, kino etc. - at man holder seg til det man MÅ - mat og dopapir og sånn :-)

De kan vel også bare gå inn med tvungen lønnsnemd om det er fare for liv og helse - og det skal vel mye til før det gjør det, eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

....er det mulig å skrive så innihampen feil da???

LOCKOUT

Gjest Aviaana
Skrevet

Uansett hva du kaller det. kommer det til å bli så langvarig da?

Gjest kem veitI
Skrevet

Det vet du like godt som h*n du spør!

hare1365380455
Skrevet

LOCKOUT

Hehe, men det var nå et morsomt ord! :D

Gjest Calóni
Skrevet

LOCKOUT

*flire* Godt du merket det selv før vi andre rakk å hogge løs på deg :D

Skrevet

Det kan jo godt bli langvarig -så lenge det ikke går ut over liv og helse :)

Skrevet

Egentlig skal det ikke -så- mye til før det går ut over liv og helse - medisiner må jo betales med penger også vettu....

Skrevet

Egentlig skal det ikke -så- mye til før det går ut over liv og helse - medisiner må jo betales med penger også vettu....

Man kan vel få faktura om det står om liv, tror du ikke? Hadde lånt cash av folk jeg -om det var medisiner jeg MÅTTE ha til unga mine eller meg selv - ellers ville vi dødd....

Skrevet

Det kan jo godt bli langvarig -så lenge det ikke går ut over liv og helse :)

Hvordan kan det det? Absolutt HELE norge, og hele vår del av verden, er 100% avhengig av elektronisk overføring av penger frem og tilbake. Fra absolutt alle private og statlige bedrifter, til hele staten, kommunene og absolutt alt sammen. Det sier seg selv at det kun er snakk om timer før det kan bli krise på enkelte områder.

Jeg kan ikke forestille meg hvordan dette kan bli langvarig. På syttitallet ble det tvungen lønnsnemd etter 2 (eller 3? dager. Det var en tid hvor graden av total avhengighet av elektronisk økonomi bare var en promille av hva det er nå.

".........................................."

Skrevet

Hvordan kan det det? Absolutt HELE norge, og hele vår del av verden, er 100% avhengig av elektronisk overføring av penger frem og tilbake. Fra absolutt alle private og statlige bedrifter, til hele staten, kommunene og absolutt alt sammen. Det sier seg selv at det kun er snakk om timer før det kan bli krise på enkelte områder.

Jeg kan ikke forestille meg hvordan dette kan bli langvarig. På syttitallet ble det tvungen lønnsnemd etter 2 (eller 3? dager. Det var en tid hvor graden av total avhengighet av elektronisk økonomi bare var en promille av hva det er nå.

".........................................."

Ja - en uke blir det nok ikke.

Skrevet

Tja... skal nok klare å tømme sparegrisen for 25 kronestykker og kjøpe meg et brød, men jeg tviler på at det vil vare lenger enn max 2 arbeidsdager. Og man har da brød i frysern, har man ikke?

Har ikke tatt ut ei krone, satser på at vi overlever. ;)

Skrevet

LOCKOUT

Knallartig (skriveleifen, altså) Elsker sånne, og humra også litt til Poppins "flimanbefalinger" lenger opp.

Enda slurveskriver jeg sjøl i søkk og kadaver mange ganger :o)

Skrevet

Ja - en uke blir det nok ikke.

Min gjetning er mellom 4 og 36 timer :-)

".............................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...