Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke bonderomantikk, men liggende jukse-tømmer over benken? ;o)

Det vet han ikke om enda - hihi

• Svar 101
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

32

• Åsemor

23

• Lillemus

12

• Prozak

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ja, jaggu godt jeg skal flytte. ;)

Man har vel ikke åpen ild på kjøkkenet uansett? Hvis det er det, så har det jo begynt å brenne i utgangspunktet.

Jeg sølte en gang matolje utenfor stekepanna på glovarm ovnsplate - vusj! så sto en stikkflamme opp! Det er fort gjort.

Skrevet

Ja - du kan jo ligge i eplehagen og lese bok -se på dragene som ungene sender opp og drikke eplecider - mens du vifter med tærne.

Jeg er så liten at jeg får plass i en koffert. Caloni kan bære meg så dere vil ikke merke at jeg er med engang. :o)

Skrevet

Jeg sølte en gang matolje utenfor stekepanna på glovarm ovnsplate - vusj! så sto en stikkflamme opp! Det er fort gjort.

Sånt vet Åsemor fint lite om - hun kan knapt nok skjøre seg en brødskive og det går ikke akkurat så gnistene står! :)

*S*

Skrevet

Jeg er så liten at jeg får plass i en koffert. Caloni kan bære meg så dere vil ikke merke at jeg er med engang. :o)

Lite gøy med folk man ikke merker da! .)

Vi skal begynne med Color Fantasy - så kjører vi fra Kiel til Nederland -blir på hotell i 2 døgn der - så ned mot Paris - og Claude Monets hage - 2 døgn på hotell til - SÅ kjører vi opp til "huset vårt" - blir der i 14 dager - så videre til en nydelig liten by ved kysten - Dieppe - 2 døgn på hotell der også - og så til Kiel - 1 natt til på hotell og så Kronprins Harald hjem

*PUH*

Aldri hatt så lang ferie jeg!

GLEDER MEG!!!

Gjest Calóni
Skrevet

Ja - du kan jo ligge i eplehagen og lese bok -se på dragene som ungene sender opp og drikke eplecider - mens du vifter med tærne.

Jeg vil også sende opp drager! *pakke kofferten*

Skrevet

Lite gøy med folk man ikke merker da! .)

Vi skal begynne med Color Fantasy - så kjører vi fra Kiel til Nederland -blir på hotell i 2 døgn der - så ned mot Paris - og Claude Monets hage - 2 døgn på hotell til - SÅ kjører vi opp til "huset vårt" - blir der i 14 dager - så videre til en nydelig liten by ved kysten - Dieppe - 2 døgn på hotell der også - og så til Kiel - 1 natt til på hotell og så Kronprins Harald hjem

*PUH*

Aldri hatt så lang ferie jeg!

GLEDER MEG!!!

Hvis jeg lover at du virkelig vil legge merke til meg, får jeg bli med da?

Jeg er dødsmisunnelig!!!!!!!!!! Det høres aldeles fantastisk ut!

Skrevet

Hvis jeg lover at du virkelig vil legge merke til meg, får jeg bli med da?

Jeg er dødsmisunnelig!!!!!!!!!! Det høres aldeles fantastisk ut!

jada . hiv deg rundt

Skrevet

Ja, hadde vi laget mat, så. ;)

Men jeg skjønner tegninga. Ventilatoren vaskes innen en uke, og neste ventilator vaskes jevnlig. :)

Skrevet

Men jeg skjønner tegninga. Ventilatoren vaskes innen en uke, og neste ventilator vaskes jevnlig. :)

Hva spiser dere egentlig? Kun brødmat?

Skrevet

Sikkert mannen hennes som lager mat.

Skrevet

Tja.. brødmat, takeout, micromat og grillmat? Litt i stekeovnen og det hender selvsagt at vi koker noe. Også hender det selvsagt også at jeg overdriver litt. ;) Gubben lager vel middag en 3-4 ganger i uka tenker jeg. Også er vi på besøk og får middag da. :)

Skrevet

Tja.. brødmat, takeout, micromat og grillmat? Litt i stekeovnen og det hender selvsagt at vi koker noe. Også hender det selvsagt også at jeg overdriver litt. ;) Gubben lager vel middag en 3-4 ganger i uka tenker jeg. Også er vi på besøk og får middag da. :)

Og her står en annen og sliter over grytene - dag ut og dag inn.... :D

Skrevet

I all verden... Lager dere aldri mat?

"............................................."

Skrevet

I all verden... Lager dere aldri mat?

"............................................."

JEG lager aldri mat. Andre lager, tror jeg. Den står iallefall på bordet. Om den kommer fra McDonalds, kinarestauranten eller mitt kjøkken bryr jeg meg ikke om. ;)

Skrevet

JEG lager aldri mat. Andre lager, tror jeg. Den står iallefall på bordet. Om den kommer fra McDonalds, kinarestauranten eller mitt kjøkken bryr jeg meg ikke om. ;)

hoho

Skrevet

hehe - de som var med oss ville bare spille Yatzy og lage middag av seigt kjøtt, poteter og brun saus - vi ville på café og snakke med gamle veteraner fra krigen :)

Heh-heh...man reiser da ikke på ferie til frankrike, eller noe annet "fjernt" land for den saks skyld, for å sitte å spille yatzy? Slik kan man gjøre på en hytte hvor det ikke finnes noe annet å gjøre.

".............................................."

Gjest man lager vel middag til familien
Skrevet

Uff for ei elendig husmor du må være.

Skrevet

Jeg kan godt skravle med mange folk. Men to uker med historier fra gamle veteraner tror jeg jaggu ikke jeg ville takle. Men om dere vil, så kan jeg ligge på stranda/ved bassenget/være på shopping hele dagen, og ordne med take-out til kveldsmat? :P

"Men to uker med historier fra gamle veteraner tror jeg jaggu ikke jeg ville takle."

Blir vel litt mye fulltuting av ørene med ensidige, trangsynte fremstillinger av "sannheten" om ditt og datt, tror jeg :-)

"................................................"

Skrevet

Jøsses. Jeg skal ikke lyge på meg at jeg er noen ekspert på kjøkkenet, men jeg lager som regel middag til ungene og meg, evt. kjæresten og meg ja.

Det høres nesten for utrolig ut, det du sier.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...