Åsemor Skrevet 10. juni 2006 Forfatter Skrevet 10. juni 2006 Om du leste det jeg skrev så Latskap er no **** Så ut fra opplysningen om at jeg ikke lager middag så tror du at jeg er LAT? Så det at jeg står opp klokken seks, lager frokost og lunsj til frøkna samtidig som jeg kler på meg selv, før jeg kjører henne til dagmamma, drar på jobb, jobber i 7,5 time, henter henne hos dagmamma, leker med henne, gir henne mat, vasker en omgang med klær, vasker opp etter maten, rydder inn/ut i oppvaskmaskinen, bretter klær, rydder, støvsuger, mopper gulvet og vasker dass, betyr ikke en dritt, fordi det ikke er meg som står foran komfyren den tida det tar å lage et måltid? Jaja... 0 Siter
org Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Fint! ) jeg skal ha dette: http://www.ikea.com/PIAimages/31372_PE094803_S4.jpg Dvs. sammensetningen blir ikke helt sånn da, men den skaptypen. Svigerinna mi og mannen har denne skaptypen, Veldig fin og utrolig lett å holde ren, tiltross for fargen. Skapene er kjempeglatte! Særlig hjørneskapet er svigerinna mi fornøyd med, masse plass. 0 Siter
flisa Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Så ut fra opplysningen om at jeg ikke lager middag så tror du at jeg er LAT? Så det at jeg står opp klokken seks, lager frokost og lunsj til frøkna samtidig som jeg kler på meg selv, før jeg kjører henne til dagmamma, drar på jobb, jobber i 7,5 time, henter henne hos dagmamma, leker med henne, gir henne mat, vasker en omgang med klær, vasker opp etter maten, rydder inn/ut i oppvaskmaskinen, bretter klær, rydder, støvsuger, mopper gulvet og vasker dass, betyr ikke en dritt, fordi det ikke er meg som står foran komfyren den tida det tar å lage et måltid? Jaja... Ikke la vedkommende hisse deg opp! DRIT I DET! - mange har det som deg i 2006 -sånn syns jeg likestilling skal være - at 2 gjør de tingene de kan best - og ikke 50% halvhjerta - bare for at det skal være "likestilling". I dag er det like naturlig for en mann å svinge med kluten eller grytene. 0 Siter
Åsemor Skrevet 10. juni 2006 Forfatter Skrevet 10. juni 2006 Ikke la vedkommende hisse deg opp! DRIT I DET! - mange har det som deg i 2006 -sånn syns jeg likestilling skal være - at 2 gjør de tingene de kan best - og ikke 50% halvhjerta - bare for at det skal være "likestilling". I dag er det like naturlig for en mann å svinge med kluten eller grytene. Hehe, jeg lar meg da aldri hisse opp. 0 Siter
DarkPink Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 En typisk uke har vi vanlig middag 4 dager, brødmat 1 dag, middag hos mamma 1 dag, og take-out 1 dag. Og noe må man også bruke pengene sine på, når man har to lønner, kontantstøtte, barnetrygd og bor billig og har gratis dagmamma. Om man har en riktig så fancy-smancy middag hjemme så kan vel det også fort bli 100-150 kr? Hva med å sikte noen av pengene inn på det som gjør at dere bor billig og har gratis dagmamma? =) 0 Siter
flisa Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Svigerinna mi og mannen har denne skaptypen, Veldig fin og utrolig lett å holde ren, tiltross for fargen. Skapene er kjempeglatte! Særlig hjørneskapet er svigerinna mi fornøyd med, masse plass. *svigerinna di og mannen*? - - er ikke HAN da broren din? (klør seg i huet) 0 Siter
flisa Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Svigerinna mi og mannen har denne skaptypen, Veldig fin og utrolig lett å holde ren, tiltross for fargen. Skapene er kjempeglatte! Særlig hjørneskapet er svigerinna mi fornøyd med, masse plass. *svigerinna di og mannen*? - - er ikke HAN da broren din? (klør seg i huet) 0 Siter
Åsemor Skrevet 10. juni 2006 Forfatter Skrevet 10. juni 2006 Hva med å sikte noen av pengene inn på det som gjør at dere bor billig og har gratis dagmamma? =) Nå skjønte jeg ikke hva du mente. 0 Siter
mrxx Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Selvsagt må du ha ventilator. Litt koking eventuelt steking må du/dere gjøre? Steker dere aldri egg eller koker f.eks. vann? Det blir damp og matos av sånt. 0 Siter
bb71 Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Fint! ) jeg skal ha dette: http://www.ikea.com/PIAimages/31372_PE094803_S4.jpg Dvs. sammensetningen blir ikke helt sånn da, men den skaptypen. Det har vi også! :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Svigerinna mi og mannen har denne skaptypen, Veldig fin og utrolig lett å holde ren, tiltross for fargen. Skapene er kjempeglatte! Særlig hjørneskapet er svigerinna mi fornøyd med, masse plass. Nå blir det ikke hjørneskap på meg, men i første omgang ett smalt underskap, to kolonialskffeseksjoner på 60 cm hver, en vanlig skuffseksjon, 2 vanlige overskap og to overskap med vitrinedør. Tror jeg. *Gleder seg* 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 *svigerinna di og mannen*? - - er ikke HAN da broren din? (klør seg i huet) Svigerinna kan jo være søstra til orgs mann også. 0 Siter
org Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 *svigerinna di og mannen*? - - er ikke HAN da broren din? (klør seg i huet) Neida, hun er søstra til mannen min, flisa! :-) 0 Siter
DarkPink Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Nå skjønte jeg ikke hva du mente. Hvis dere har så mye penger at dere ikke vet hva dere skal bruke de på. Så hadde det nok vert hyggelig for den/de som gjør til at dere bor billig/har gratis dagmamma å bli satt pris på 0 Siter
org Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Svigerinna kan jo være søstra til orgs mann også. Jepp. :-) 0 Siter
Åsemor Skrevet 10. juni 2006 Forfatter Skrevet 10. juni 2006 Hvis dere har så mye penger at dere ikke vet hva dere skal bruke de på. Så hadde det nok vert hyggelig for den/de som gjør til at dere bor billig/har gratis dagmamma å bli satt pris på De som gjør at vi bor billig er prisnivået i byen, der er det ikke mye vi kan gjøre for å gjøre alle happy. Dagmammaen blir satt pris på, det tror jeg vi tydelig viser i hva vi gjør for henne. Men skjønner hva du mener altså. 0 Siter
Gjest enoken Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Ikke la vedkommende hisse deg opp! DRIT I DET! - mange har det som deg i 2006 -sånn syns jeg likestilling skal være - at 2 gjør de tingene de kan best - og ikke 50% halvhjerta - bare for at det skal være "likestilling". I dag er det like naturlig for en mann å svinge med kluten eller grytene. På kjøkkenet er det kvinnen som regjerer, og av varme gryter serverer! 0 Siter
Åsemor Skrevet 10. juni 2006 Forfatter Skrevet 10. juni 2006 Selvsagt må du ha ventilator. Litt koking eventuelt steking må du/dere gjøre? Steker dere aldri egg eller koker f.eks. vann? Det blir damp og matos av sånt. Jada, og jeg skjønte allerede etter tredje (eller første?) innlegget her at vi må ha ventilator. Tanken uten ventilator er borte, kjøkkenet er kjempeflott å se på i IKEAs tegneprogram, og jeg gleder meg som en unge til å begynne oppussingen og flytting. 0 Siter
DarkPink Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 De som gjør at vi bor billig er prisnivået i byen, der er det ikke mye vi kan gjøre for å gjøre alle happy. Dagmammaen blir satt pris på, det tror jeg vi tydelig viser i hva vi gjør for henne. Men skjønner hva du mener altså. Jøsses. Ja, da får jeg bare håpe at min fremtid som psykolog setter meg også i en sånn posisjon, at jeg ikke har noe å bruke alle pengene mine på! =) 0 Siter
flisa Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Svigerinna kan jo være søstra til orgs mann også. Der har vi det! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.