Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om du leste det jeg skrev så;)

Latskap er no ****

Så ut fra opplysningen om at jeg ikke lager middag så tror du at jeg er LAT?

Så det at jeg står opp klokken seks, lager frokost og lunsj til frøkna samtidig som jeg kler på meg selv, før jeg kjører henne til dagmamma, drar på jobb, jobber i 7,5 time, henter henne hos dagmamma, leker med henne, gir henne mat, vasker en omgang med klær, vasker opp etter maten, rydder inn/ut i oppvaskmaskinen, bretter klær, rydder, støvsuger, mopper gulvet og vasker dass, betyr ikke en dritt, fordi det ikke er meg som står foran komfyren den tida det tar å lage et måltid?

Jaja...

• Svar 101
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

32

• Åsemor

23

• Lillemus

12

• Prozak

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Fint! :o) jeg skal ha dette:

http://www.ikea.com/PIAimages/31372_PE094803_S4.jpg

Dvs. sammensetningen blir ikke helt sånn da, men den skaptypen.

Svigerinna mi og mannen har denne skaptypen, Veldig fin og utrolig lett å holde ren, tiltross for fargen. Skapene er kjempeglatte!

Særlig hjørneskapet er svigerinna mi fornøyd med, masse plass.

Skrevet

Så ut fra opplysningen om at jeg ikke lager middag så tror du at jeg er LAT?

Så det at jeg står opp klokken seks, lager frokost og lunsj til frøkna samtidig som jeg kler på meg selv, før jeg kjører henne til dagmamma, drar på jobb, jobber i 7,5 time, henter henne hos dagmamma, leker med henne, gir henne mat, vasker en omgang med klær, vasker opp etter maten, rydder inn/ut i oppvaskmaskinen, bretter klær, rydder, støvsuger, mopper gulvet og vasker dass, betyr ikke en dritt, fordi det ikke er meg som står foran komfyren den tida det tar å lage et måltid?

Jaja...

Ikke la vedkommende hisse deg opp! :) DRIT I DET! - mange har det som deg i 2006 -sånn syns jeg likestilling skal være - at 2 gjør de tingene de kan best - og ikke 50% halvhjerta - bare for at det skal være "likestilling".

I dag er det like naturlig for en mann å svinge med kluten eller grytene.

Skrevet

Ikke la vedkommende hisse deg opp! :) DRIT I DET! - mange har det som deg i 2006 -sånn syns jeg likestilling skal være - at 2 gjør de tingene de kan best - og ikke 50% halvhjerta - bare for at det skal være "likestilling".

Hehe, jeg lar meg da aldri hisse opp. ;)

Skrevet

En typisk uke har vi vanlig middag 4 dager, brødmat 1 dag, middag hos mamma 1 dag, og take-out 1 dag.

Og noe må man også bruke pengene sine på, når man har to lønner, kontantstøtte, barnetrygd og bor billig og har gratis dagmamma.

Om man har en riktig så fancy-smancy middag hjemme så kan vel det også fort bli 100-150 kr?

Hva med å sikte noen av pengene inn på det som gjør at dere bor billig og har gratis dagmamma? =)

Skrevet

Svigerinna mi og mannen har denne skaptypen, Veldig fin og utrolig lett å holde ren, tiltross for fargen. Skapene er kjempeglatte!

*svigerinna di og mannen*? - - er ikke HAN da broren din? (klør seg i huet)

Skrevet

Skrevet

Hva med å sikte noen av pengene inn på det som gjør at dere bor billig og har gratis dagmamma? =)

Nå skjønte jeg ikke hva du mente.

Skrevet

Selvsagt må du ha ventilator. Litt koking eventuelt steking må du/dere gjøre?

Steker dere aldri egg eller koker f.eks. vann? Det blir damp og matos av sånt.

Skrevet

Nå blir det ikke hjørneskap på meg, men i første omgang ett smalt underskap, to kolonialskffeseksjoner på 60 cm hver, en vanlig skuffseksjon, 2 vanlige overskap og to overskap med vitrinedør. Tror jeg. *Gleder seg*

Mrs. Wallace
Skrevet

Svigerinna kan jo være søstra til orgs mann også.

Skrevet

Neida, hun er søstra til mannen min, flisa!

:-)

Skrevet

Nå skjønte jeg ikke hva du mente.

Hvis dere har så mye penger at dere ikke vet hva dere skal bruke de på. Så hadde det nok vert hyggelig for den/de som gjør til at dere bor billig/har gratis dagmamma å bli satt pris på ;)

Skrevet

Jepp.

:-)

Skrevet

Hvis dere har så mye penger at dere ikke vet hva dere skal bruke de på. Så hadde det nok vert hyggelig for den/de som gjør til at dere bor billig/har gratis dagmamma å bli satt pris på ;)

De som gjør at vi bor billig er prisnivået i byen, der er det ikke mye vi kan gjøre for å gjøre alle happy. ;) Dagmammaen blir satt pris på, det tror jeg vi tydelig viser i hva vi gjør for henne. :)

Men skjønner hva du mener altså.

Gjest enoken
Skrevet

På kjøkkenet er det kvinnen som regjerer, og av varme gryter serverer!

Skrevet

Selvsagt må du ha ventilator. Litt koking eventuelt steking må du/dere gjøre?

Steker dere aldri egg eller koker f.eks. vann? Det blir damp og matos av sånt.

Jada, og jeg skjønte allerede etter tredje (eller første?) innlegget her at vi må ha ventilator. ;) Tanken uten ventilator er borte, kjøkkenet er kjempeflott å se på i IKEAs tegneprogram, og jeg gleder meg som en unge til å begynne oppussingen og flytting. :D

Skrevet

De som gjør at vi bor billig er prisnivået i byen, der er det ikke mye vi kan gjøre for å gjøre alle happy. ;) Dagmammaen blir satt pris på, det tror jeg vi tydelig viser i hva vi gjør for henne. :)

Men skjønner hva du mener altså.

Jøsses. Ja, da får jeg bare håpe at min fremtid som psykolog setter meg også i en sånn posisjon, at jeg ikke har noe å bruke alle pengene mine på! =)

Skrevet

Der har vi det!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...