Gå til innhold

FU: Hva er den hvitevaren du er mest fornøyd med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hos oss er jeg aller, aller mest fornøyd med komfyren. Kjøpt ny i høst, for den gamle holdt på å ta kvelden.

Nykomfyren har keramisk topp (ikke nødvendig, men den har nå det) og to steikeovner. Ideelt, det må jeg si. Vi har ofte og mye besøk, og jeg liker å lage mat.

Dessuten er jeg vilt begeistret for det store kjøleskapet vårt. Det er digert, med mange hyller og løse grønnsakskuffer.

Enn du?

Videoannonse
Annonse
Gjest Princess Peach
Skrevet

Kan ikke akkurat si at jeg går rundt og fryder meg over hva slags hvitevarer jeg har! Er nok andre ting jeg bryr meg mer om. :)

Skrevet

PC-en kvalifiserer kanskje ikke som hvitevare? ;)

Nei, er ikke spesielt fornøyd med oppvaskmaskina vår, den har dårlig system for hva man kan putte inn i den, og støyer noe veldig.

Vaskemaskina er innmari grei. Vasker pent, er lett å forstå, det eneste er at den befinner seg litt langt unna syns jeg. ;)

Skrevet

Moccamaster. Litt i tvil om det kan betegnes som hvitevare, menmmen...

Kjøpt inn i 1997, og blitt brukt svært mye.

Man ser at den er velbrukt, men funker like bra.

Gjest fridalida
Skrevet

Det er i alle fall oppvaskmaskinen og vaskemaskinen jeg ville savnet mest, dersom noen fant på at jeg måtte prøve "the simple life" for ei stund (gjør ikke det frivillig, nei).

Skrevet

Kan ikke akkurat si at jeg går rundt og fryder meg over hva slags hvitevarer jeg har! Er nok andre ting jeg bryr meg mer om. :)

Ingen ting som du tenker at du er sjeleglad du kjøpte akkurat den/ det?

Gjest Princess Peach
Skrevet

Ingen ting som du tenker at du er sjeleglad du kjøpte akkurat den/ det?

Sjeleglad og sjeleglad... :)

Når jeg leser innleggene her, så finner jeg ut at jeg er glad for at vi har oppvaskmaskin og tørketrommel. Det gjør ting litt mer lettvint. :)

Skrevet

Koketoppen med induksjon og is/vanndispensern i kjøleskapet.

Skrevet

Jeg kunne ikke vært foruten oppvaskmaskina og vaskemaskinen. Og jeg er utrolig glad for isbitmaskinen!

Gjest Calóni
Skrevet

Jeg kunne ikke vært foruten oppvaskmaskina og vaskemaskinen. Og jeg er utrolig glad for isbitmaskinen!

Åååå...jeg vil også ha isbitmaskin! Har du det som en del av kjøleskapet, eller som en egen maskin?

Skrevet

Åååå...jeg vil også ha isbitmaskin! Har du det som en del av kjøleskapet, eller som en egen maskin?

Jeg ønsker meg en sånn som er i kjøleskapdøra, men den jeg har nå står på benken. Litt stor, brumler litt, men den er i bruk av både store og små hele tiden, så da er det verdt det :-)

Gjest hater matlaging
Skrevet

Ikke godt å si... hater alt av kjøkken og matlaging, så ikke noe der er mine favoritter. Ikke har jeg alt av utstyr heller. Ønsker meg oppvaskmaskin, men har ikke råd. Må jeg velge, blir det kaffetrakteren som jeg kun trakter tevann på.

Skrevet

Jeg ønsker meg en sånn som er i kjøleskapdøra, men den jeg har nå står på benken. Litt stor, brumler litt, men den er i bruk av både store og små hele tiden, så da er det verdt det :-)

Hvor lang tid tar det å lage isbiter? Og hva kostet maskina di?

Skrevet

Hvor lang tid tar det å lage isbiter? Og hva kostet maskina di?

Den lager biter hele tida, men blir det fullt i kassa, så venter den til vi har forsynt oss før den begynner på igjen. Etter å ha fylt på vann tar det vel et kvarter før det er isbiter klare i skuffen.

Vet ikke hvor mye den koster. Mannen tok den med hjem fra butikken der han jobber. Tror den koster i underkant av et par tusen kroner.

Det eneste negative jeg kan si om den er at den brumler litt, og at den er ganske stor (som en brødbakemaskin). Men vi har satt den på en egen hylle slik at den går i ett med kjøkkenet ellers. Derfor merker vi ikke mye til den.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...