Gå til innhold

Hvilket dyr liker dere best?

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

Mange dyr som er helt uimotståelige da..:-) Jeg liker dyr.

Men jeg må nok si pusekattene mine, så klart. De er så fine så, og med utpregede og utmerkede personligheter..:-)

Jeg så noen kaniner i går også da, som var helt utrolig nusselige og bløte og fine.

:-)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 99
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Angelica :o)

12

• Gyda

6

• Dorthe

4

• org

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Som matrett eller kosedyr?

Nei, jeg har to kosekaniner. Den ene ser ut som Trampe i Bambi, kan ikke spise den da :o)

Skrevet

Katt av husdyr, og sau/geit av utedyr. Lam og geitekillinger er bare herlige.

Stekt kylling og kanin trukket i melk og laurbær.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Nei, jeg har to kosekaniner. Den ene ser ut som Trampe i Bambi, kan ikke spise den da :o)

Etter måten du formulerte deg på, var jeg slett ikke sikker!

Jeg har spist kanin mange ganger, det er faktisk ganske godt. Det vil si, som barn fikk jeg det servert uten å klare å få ned en bit, for da så jeg for meg de stakkars små kaninungene :(

Skrevet

Jeg har spist kanin mange ganger, det er faktisk ganske godt. Det vil si, som barn fikk jeg det servert uten å klare å få ned en bit, for da så jeg for meg de stakkars små kaninungene :(

Faren til minstemann spiser dem men jeg tror ikke jeg hadde klart. Men disse egner seg ikke til å spise tror jeg, løvehodekaniner, de er for små.

Gjest PandaMiranda
Skrevet

Ape... vil ha en som slenger de lange armene sine om halsen på meg :)

Sugar Gliders (vet ikke om de har noe norsk navn?) er forferdelig søte: http://www.sugar-glider.fr/forum/profile.php?f=12&id=1

Ellers elsker jeg jo hunder. Katter er også fine men er allergisk :(

Nei vet du, jeg kan fortsette til jeg har ramset opp så uendelig mange dyrearter at jeg bare slutter nå. Elsker dyr, period!

Ååå... Jeg ønsker meg også en ape...

Den lille krabaten du viste bilde av her var også veldig søt, da.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Faren til minstemann spiser dem men jeg tror ikke jeg hadde klart. Men disse egner seg ikke til å spise tror jeg, løvehodekaniner, de er for små.

Løvehodekaniner? Den raser kjenner jeg ikke. men du har helt rett, det er de største rasene som egner seg til matauk.

Slik som Fransk Wedder, Belgisk Kjempe og (og der kom hjernteppet dalende, men jeg tenkte på en rase som heter eller betyr noe med blå).

Gjest PandaMiranda
Skrevet

Jeg eeeelsker fugler. De er søte, raske og intelligente.

Og så liker jeg den frihetsassosiasjonen de gir meg ved at de kan fly.

Skrevet

Ape... vil ha en som slenger de lange armene sine om halsen på meg :)

Sugar Gliders (vet ikke om de har noe norsk navn?) er forferdelig søte: http://www.sugar-glider.fr/forum/profile.php?f=12&id=1

Ellers elsker jeg jo hunder. Katter er også fine men er allergisk :(

Nei vet du, jeg kan fortsette til jeg har ramset opp så uendelig mange dyrearter at jeg bare slutter nå. Elsker dyr, period!

Ape: en voksen bonobo eller sjimpanse er tre ganger så sterk som en voksen mann og slår deg lett i hjel. Men det var kanskje en søt liten en du mente?

Skrevet

Løvehodekaniner? Den raser kjenner jeg ikke. men du har helt rett, det er de største rasene som egner seg til matauk.

Slik som Fransk Wedder, Belgisk Kjempe og (og der kom hjernteppet dalende, men jeg tenkte på en rase som heter eller betyr noe med blå).

De spiser belgiske kjemper. Vet ikke om minstemann har smakt engang, han har ikke nevnt det

mariaflyfly
Skrevet

Jeg synes det er litt seigt og kjipt, jeg.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg synes det er litt seigt og kjipt, jeg.

Kanskje du ikke fikk det riktig tilberedt?

Skrevet

Ape: en voksen bonobo eller sjimpanse er tre ganger så sterk som en voksen mann og slår deg lett i hjel. Men det var kanskje en søt liten en du mente?

jeg synes mange typer aper er søte, store som små. men den som skal slenge armene rundt halsen min bør ikke være så mye større enn meg :P

Skrevet

jeg synes mange typer aper er søte, store som små. men den som skal slenge armene rundt halsen min bør ikke være så mye større enn meg :P

De som er 5 ganger sterkere enn deg er ikke mer enn en meter høye.

Angelica :o)
Skrevet

Megleren frykter sikkert at du skal sette SDD i bur. Men jeg ser ikke bort i fra at SDD faktisk kunne ha likt det ;-)

He he..det tenkte jeg ikke på ;)

mumitrollet
Skrevet

Jeg eeeelsker fugler. De er søte, raske og intelligente.

Og så liker jeg den frihetsassosiasjonen de gir meg ved at de kan fly.

fugler er ålreite, med unntak av de ekle, feite kebabmåsene her i byen...

Gjest a survivor
Skrevet

Undulat og ekorn

Ååh de var søte da :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...