Gå til innhold

Hvilket dyr liker dere best?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Katter og apekatter!

Samme her :) Har et stort ønske om å få holde en sjimpanse en gang - åh, det hadde vært drømmen! :)

Liker godt ekorn og undulater også. Og hunder.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 99
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Angelica :o)

12

• Gyda

6

• Dorthe

4

• org

3

Mest aktive i denne tråden

Mista nikket
Skrevet

Inne er det hund som gjelder. Av utedyr er det så mange å velge, svaner og delfiner kanskje?

Gjest Ulvinnen
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1150036007' post='3158664]

He he..det tenkte jeg ikke på ;)

:-)

Gjest togli
Skrevet

Samme her :) Har et stort ønske om å få holde en sjimpanse en gang - åh, det hadde vært drømmen! :)

Liker godt ekorn og undulater også. Og hunder.

Jeg har gjort det:-)

For noen år siden var jeg i Malyasia. Der var det små sjimpanser overalt. En babysjimpanse la sin elsk på meg og hang rundt halsen min og lekte med kameraet mitt. Kjempesøt!

Ikke fullt så morsomt var det da en av de litt eldre sjimpansene stjal brillene mine (dro dem av nesa mi)! Den fikk fatt i en "kompis" og de begge herja vilt med brillene mens de lo rått (helt sant!) av arme meg. En Malaysier fikk lurt fra dem brillene, så jeg fikk dem tilbake noenlunde hele ;-)

Skrevet

Jeg har gjort det:-)

For noen år siden var jeg i Malyasia. Der var det små sjimpanser overalt. En babysjimpanse la sin elsk på meg og hang rundt halsen min og lekte med kameraet mitt. Kjempesøt!

Ikke fullt så morsomt var det da en av de litt eldre sjimpansene stjal brillene mine (dro dem av nesa mi)! Den fikk fatt i en "kompis" og de begge herja vilt med brillene mens de lo rått (helt sant!) av arme meg. En Malaysier fikk lurt fra dem brillene, så jeg fikk dem tilbake noenlunde hele ;-)

Åh! *smelt*

De ser så herlige ut - og litt skøyeraktige ja. Er så fascinert av aper :)

Gjest fridalida
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1149976677' post='3158024]

Det er elsklingen min :D

Tuller du, eller har dere faktisk noe på gang?

Nysgjerrig!

Angelica :o)
Skrevet

Tuller du, eller har dere faktisk noe på gang?

Nysgjerrig!

He he..er vel lov å flørte litt ;)

Gjest fridalida
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1150059428' post='3159242]

Helt klart :)

Og det er lov å være notorisk nysgjerrig (om enn ikke så sympatisk...)

Skrevet

Liker? Å kose med eller å se på? :-)

Det flotteste jeg vet er store rovfugler. Ellers liker jeg katter, men jeg kan ikke røre dem pga allergi. Skilpadder er også fine. Hadde en som barn:-)

Skrevet

Helt klart :)

Og det er lov å være notorisk nysgjerrig (om enn ikke så sympatisk...)

He he.jeg er alltid nysgjerrig jeg og.. Er sånn man lærer ;)

Gjest a survivor
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1150059428' post='3159242]

Åja! :D Jeg som trodde at jeg hadde null sjanse nå ;)

Skrevet

Åja! :D Jeg som trodde at jeg hadde null sjanse nå ;)

Jeg er alltid med på en flørt!

*blinke blinke*

Gjest a survivor
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1150124612' post='3160232]

Jeg er alltid med på en flørt!

*blinke blinke*

Hihi ;) *ss*

Gjest PandaMiranda
Skrevet

fugler er ålreite, med unntak av de ekle, feite kebabmåsene her i byen...

*humre*

Kebabmåser???

Jeg synes faktisk også måker er flotte fugler. Om de er renslige, aner jeg ikke... Men de ser stolte og flotte ut. Og så finnes det jo flere arter av dem, med ulike størrelser, farger osv.

...fått noe mås'skit i skallen, forresten...?

;-)

mumitrollet
Skrevet

*humre*

Kebabmåser???

Jeg synes faktisk også måker er flotte fugler. Om de er renslige, aner jeg ikke... Men de ser stolte og flotte ut. Og så finnes det jo flere arter av dem, med ulike størrelser, farger osv.

...fått noe mås'skit i skallen, forresten...?

;-)

Kebabmåser er betegnelsen på feite, nærgående måser som lever av søppel fra gata, særlig kebab- og nattmatrester som ligger igjen etter at nattens drønninger og konger har forlatt byen utpå morrakvisten. De er påtrengende og det går ikke an å sette seg ned i parken for å spise en bolle el.l. før de er frampå og "Ska'ha, ska'ha", som Odd Børrezen synger...

Gjest PandaMiranda
Skrevet

Kebabmåser er betegnelsen på feite, nærgående måser som lever av søppel fra gata, særlig kebab- og nattmatrester som ligger igjen etter at nattens drønninger og konger har forlatt byen utpå morrakvisten. De er påtrengende og det går ikke an å sette seg ned i parken for å spise en bolle el.l. før de er frampå og "Ska'ha, ska'ha", som Odd Børrezen synger...

Når Odd Børretzen synger "Jeg hater måker", så tenker jeg at han er en gretten, gammel gubbe, og så får jeg lyst til å skrive en tekst som heter "Jeg elsker måker."

:-D

Men klart at alle dyr som blir FOR innpåslitne, kan bli litt masete... Duer blir jo kalt luftas rotter. Sant å si forstår jeg det hakket bedre enn det med måkene. Duene er liksom overalt og hele tiden, i hvert fall når man beveger seg i en by.

mumitrollet
Skrevet

Når Odd Børretzen synger "Jeg hater måker", så tenker jeg at han er en gretten, gammel gubbe, og så får jeg lyst til å skrive en tekst som heter "Jeg elsker måker."

:-D

Men klart at alle dyr som blir FOR innpåslitne, kan bli litt masete... Duer blir jo kalt luftas rotter. Sant å si forstår jeg det hakket bedre enn det med måkene. Duene er liksom overalt og hele tiden, i hvert fall når man beveger seg i en by.

Her i byen har de t.o.m. fått de fleste duer til å stikke...

Gjest Big little Brother
Skrevet

Jeg???

Hvor står det det hen?

Nei, dette kom visst på feil plass. Skulle selvsagt være til denne trådstarteren. Han er jo så lei av alt og alle.

Skrevet

Nei, dette kom visst på feil plass. Skulle selvsagt være til denne trådstarteren. Han er jo så lei av alt og alle.

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...