Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Tok test nå. Har uregelmessig mens, men viss jeg har blitt befruktet må det har skjedd på søndag for to uker siden. Så da lurer jeg på hvor mye jeg kan stole på testresultatet?

Syns jeg har hatt noen symptomer (smerter i mage og underliv, tretthet..), men det kan selvfølgelig vere innbilt.

Reiser på tur på tirsdag, blir mye festing, kan jeg drikke alkohol med god samvittighet? Eller burde jeg la være just in case?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/234312-puhhnegativ-kan-jeg-stole-p%C3%A5-det/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann,

Jeg ville uten tvil ha tatt en test til tirsdags morgen, bare for å være sikker. Jeg har opplevd flere ganger at testene har vist negativt 14 dager etter EL, for så å slå ut et par dager senere.

Lykke til da, håper du får det resultatet du ønsker ! Og kos deg på turen ..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...