Gå til innhold

Råd mot fyllesjuke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Placebo? Hva vet du om det? C-vitamin er sterkt avgiftende og anbefales i andre tilfeller av avgiftning også... Les litt dokumentasjon, så kan du si noe mer konkret etterpå.

Om det funker på deg, er jo ikke sikkert. Det kommer alt an på hva du har drukket, hvor mye og også hvordan kroppen din fungerer ellers...

Og hvor kan jeg lese om dette?

Jeg har bladd litt her, men det står ikke noen om akkurat det.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 75
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

21

• keinstein

15

• Dorthe

5

• ShitDiddelyDo

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

C-vitamin er også en av de ting som er kjent for å fungere ved å hjelpe leveren bryte ned alkoholen.

Selve forbrenningen tar også mye av det c-vitaminet man eventuelt måtte ha innabords.

Har du en begrunnelse på hvorfor det ikke skulle fungere?

Legen min anbefalte c-vitamin veldig mot mystiske dagen derpå-problemer.

Hvor kan jeg lese om dette?

mariaflyfly
Skrevet

det der med allergitabelett er bare tull, funker ikke i større grad enn noen mener slankepiller finker.

Neivel. For meg funker det ihvertfall.

laguna1365380434
Skrevet

..Har spist, drukket cola & vann, spist c-vitaminer og en halv is..:-)

Men det som funka best var faktisk å reparere med en halvpils! :-o

*alkistendenser*

:-)

laguna1365380434
Skrevet

Muhahahahaha! :)

Det synes du vel..;-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det synes du vel..;-)

Det er alltid godt når det ikke er meg. :P

Dessuten var dere så tøffe i trynet i natt at dere fortjener alle nervenene dere måtte ha i dag! ;)

laguna1365380434
Skrevet

Det er alltid godt når det ikke er meg. :P

Dessuten var dere så tøffe i trynet i natt at dere fortjener alle nervenene dere måtte ha i dag! ;)

Nemlig..;-P Og joda..Jeg kan godt huske at trynet mitt ble litt tøffere enn hva det egentlig kler..;-)

Men altså, du skulle vært med! Jeg hører voldsomme rykter om at du er en sympatisk og kjekk fyr! :-)

Dessuten er jeg endelig bedre..Men gud hjelpes, jeg var seriøst flat.(men det er egentlig mest fra fredag..Fordi fredag var fæl & jeg var fæl..;-))

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nemlig..;-P Og joda..Jeg kan godt huske at trynet mitt ble litt tøffere enn hva det egentlig kler..;-)

Men altså, du skulle vært med! Jeg hører voldsomme rykter om at du er en sympatisk og kjekk fyr! :-)

Dessuten er jeg endelig bedre..Men gud hjelpes, jeg var seriøst flat.(men det er egentlig mest fra fredag..Fordi fredag var fæl & jeg var fæl..;-))

Det pleier å gå seg til sånn utpå ettermiddagen. :)

Ja, det høres ut som om dere hadde det trivelig, og de jeg har møtt tidligere av de som var til stede vet jeg jo at er hyggelige folk, og de jeg ikke har møtt av dere ser jo ut til å være kjernemennesker, så det må jo ha vært bra. :)

laguna1365380434
Skrevet

Det pleier å gå seg til sånn utpå ettermiddagen. :)

Ja, det høres ut som om dere hadde det trivelig, og de jeg har møtt tidligere av de som var til stede vet jeg jo at er hyggelige folk, og de jeg ikke har møtt av dere ser jo ut til å være kjernemennesker, så det må jo ha vært bra. :)

Jada, det var kjekt. Absolutt. greie mennesker, alle sammen..:-)

Gjest vitaminas
Skrevet

C-vitamin hjelper ikke.

Placebovirkning muligens.

Jeg blåser i hva slags dokumentasjon som måtte finnes eller ikke finnes. C-vitaminsjokk virker på meg. Slepper jeg å bli fyllesjuk, er det meg revnende likegyldig hva keinstein måtte mene.

Bædda!

Skrevet

Jeg blåser i hva slags dokumentasjon som måtte finnes eller ikke finnes. C-vitaminsjokk virker på meg. Slepper jeg å bli fyllesjuk, er det meg revnende likegyldig hva keinstein måtte mene.

Bædda!

Sikkert. :-)

Men C-vitamin er ikke uskadelig heller. Nyrestein f eks.

Gjest vitaminas
Skrevet

Sikkert. :-)

Men C-vitamin er ikke uskadelig heller. Nyrestein f eks.

Pøh! Drekker du så mye alkohol at du får nyrestein av de hangoverdempende C-vitaminene, får du skrumplever av alkoholen lenge før du rekker å få nyrestein. What is the problem?

Skrevet

Pøh! Drekker du så mye alkohol at du får nyrestein av de hangoverdempende C-vitaminene, får du skrumplever av alkoholen lenge før du rekker å få nyrestein. What is the problem?

C-vitamin demper ikke fyllesyke, men mer alkohol skyver den foran deg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...