Gå til innhold

Jeg lå og sov til halv sju på morran - angrer nå

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er akkurat som å være fyllejsuk, -og det har jeg ikk tid til - det er jo søndag -masse å gjøre og jobb i morgen.

Jeg leste ferdig "Engler og demoner" - og den slutten var spennende og laaaang!

Videoannonse
Annonse
Gjest Calóni
Skrevet

Ja, nå tenkte jeg litt sånn at hva i h....? Når pleier flisa å stå opp egentlig?

*spise frokost*

Skrevet

skriver jo bare feil jo!

Fyllesjuk? Ta en sang.

Skrevet

Fyllesjuk? Ta en sang.

Nei fyllesyk? - jeg tåler da enda en boks Frydenlund :) det ble bare en - og likøren hoppa jeg over .)

Skrevet

Ja, nå tenkte jeg litt sånn at hva i h....? Når pleier flisa å stå opp egentlig?

*spise frokost*

Skal finne meg noe mat jeg også - har ligger og druntet siden 10 - gubben stod opp med ungene - men jeg får ikke sove, så jeg kunne like godt ha stått opp da jeg også.

Skrevet

Nei fyllesyk? - jeg tåler da enda en boks Frydenlund :) det ble bare en - og likøren hoppa jeg over .)

Likør er best å hoppe over.

Mrs. Wallace
Skrevet

Engler og demoner er veldig spennende, og bedre enn Da Vinci-koden, synes jeg.

Men søvnmangel gir jo faktisk de samme utslagene som alkoholrus, feks når man skal kjøre bil. Så ligg unna rattet i dag. ;o)

Skrevet

Engler og demoner er veldig spennende, og bedre enn Da Vinci-koden, synes jeg.

Men søvnmangel gir jo faktisk de samme utslagene som alkoholrus, feks når man skal kjøre bil. Så ligg unna rattet i dag. ;o)

Jada - gubben kjører i dag - vi skal på Plantasjen og kjøpe barkfolie - hva nå det enn er :)

Skrevet

Deception Point av Brown er også veldig bra. Han har også Digital Fortress. Ikke fullt så bra som Angels og Deception, men fin-fin tidsfordriv likevel.

Skrevet

Deception Point av Brown er også veldig bra. Han har også Digital Fortress. Ikke fullt så bra som Angels og Deception, men fin-fin tidsfordriv likevel.

Da skal de i hus også .=)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg likte boka helt fram til slutten. Den helikopter-episoden var så til de grader vannvittig at jeg valgte å ikke tro det leste. :)

Skrevet

Jeg likte boka helt fram til slutten. Den helikopter-episoden var så til de grader vannvittig at jeg valgte å ikke tro det leste. :)

Samme her - jeg "datt ut" når han grep tak i en presenning......tam ta!!

Det ble teit.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Samme her - jeg "datt ut" når han grep tak i en presenning......tam ta!!

Det ble teit.

Det var ikke bare teit. Det er noe av det dummeste jeg har lest. Jeg tror ikke engang jeg har sett i nærheten av like dumme scener i McGyver. :)

Skrevet

Det var ikke bare teit. Det er noe av det dummeste jeg har lest. Jeg tror ikke engang jeg har sett i nærheten av like dumme scener i McGyver. :)

hehe, han som lager atombomber av en fiskepudding og en binders? :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jepp. Det var på det nivået. :)

Skrevet

*ler*

At noen ser på denne serien skjønner jeg bare ikke :)

Skrevet

*ler*

At noen ser på denne serien skjønner jeg bare ikke :)

Ser de jeg kan :) syns det er gørartig jeg :)

Skrevet

Ser de jeg kan :) syns det er gørartig jeg :)

Hehe deg om det ;)

Skal ikke snakke så høyt selv da jeg en lang periode så på Days of our lives.

Noe mer langtekkelig og usannsynlig skal man lete lenge etter.

Vel ikke så veldig lenge da, kan jo bare hoppe over til TvNorge og Glamour.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...