Gå til innhold

Sol-frokost fra quaker

Anbefalte innlegg

Gjest Calóni
Skrevet

Jeg er ikke helt sikker på hvordan jeg skal beskrive den, men det er en forholdsvis ny type frokostblanding. Gul pakning, og kalles "sol-frokost". Det finnes også i blå pakning og kalles "4 nøtter", og så er det en grønn pakning som jeg ikke husker hva heter. Jeg synes at den gule og den blå er vanvittig gode. Men er det sånn noenlunde sunt, eller er det proppfullt av sukker og annet skadelig? En stund siden jeg har hatt den typen frokostblanding i hus nå, så jeg får ikke sjekket innholdsfortegnelsen, og uansett er ikke jeg noe flink til å tolke sånt ;)

Skrevet

Pokker. Ser ut til at alt av frokostblandinger er for gift å regne også, joh :P

Jepp! Finnes ikke så mange sunne alternativer, kan du si...

Det er forresten ingen bombe at Weetabix er den sunneste (bortsett fra havregryn) for den smaker jo ikke godt i det hele tatt! Som sagmugg i melk liksom...

Havregryn er litt kjedelig alene, men du kan blande den med andre frokostblandinger eller med litt syltetøy så blir den god! :-)

Hvetekli, havrekli, linfrø, solsikkekjerner og hakkede mandler er også godt i frokostblandinger.

Hilsen BigSis som spiser frokostblanding hver dag :-D

Gjest Calóni
Skrevet

Jepp! Finnes ikke så mange sunne alternativer, kan du si...

Det er forresten ingen bombe at Weetabix er den sunneste (bortsett fra havregryn) for den smaker jo ikke godt i det hele tatt! Som sagmugg i melk liksom...

Havregryn er litt kjedelig alene, men du kan blande den med andre frokostblandinger eller med litt syltetøy så blir den god! :-)

Hvetekli, havrekli, linfrø, solsikkekjerner og hakkede mandler er også godt i frokostblandinger.

Hilsen BigSis som spiser frokostblanding hver dag :-D

Ja, DU, ja :P

mumitrollet
Skrevet

Solfrokosten er stappfull av sukker, men smaker nydelig...

Gjest Calóni
Skrevet

Solfrokosten er stappfull av sukker, men smaker nydelig...

Ja, den er god! Enda bedre er de i blå og grønn pakke. Fikk sånne prøvepakninger for ganske lenge siden fra SmartClub. Har ikke sett den grønne i salg enda, nemlig.

mumitrollet
Skrevet

Ja, den er god! Enda bedre er de i blå og grønn pakke. Fikk sånne prøvepakninger for ganske lenge siden fra SmartClub. Har ikke sett den grønne i salg enda, nemlig.

Jeg har sett den grønne pakken i butikkene, men har ikke smakt den. God?

Gjest Calóni
Skrevet

Jeg har sett den grønne pakken i butikkene, men har ikke smakt den. God?

Jepp! Men jeg synes den blå var best. Da jeg fikk smake alle tre mener jeg å huske at den blå var best, deretter den grønne, og så den gule.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...