Gå til innhold

Fortapt ombord, finner ikke kompisene

Anbefalte innlegg

Gjest midia
Skrevet

Tja. Det er mulig det er mer vanlig enn jeg tror? Jeg er ikke så veldig bereist båter utover på danskebåten, og hvis noen blir borte der er det bare å sjekke fyllearresten. :)

Ja det skal være sikkert å visst :))

Videoannonse
Annonse
Gjest signatura
Skrevet

Det er bare et forslag, og jeg etterlyser bedre ideer.

Hvor mange er dere da? Dere får holde sammen i grupper da vel, eller alltid gå to og to om ikke annet. Da blir ingen alene. For det er vel ikke meninga dere må holde hverandre i hendene alle sammen hele tida?

Så får dere avtale trefftider hvor alle gruppene treffes, feks til måltidene eller andre happenings.

Trodde ikke mannfolk hadde slike problemer på tur jeg! hehe... T.o.m. vi kjerringer klarer å fikse den der når vi er mange på tur.

Gjest signatura
Skrevet

Det fungerte ikke sist.

Ja, men HVORFOR er det krise hvis voksne mannfolk kommer bort fra hverandre? Er dere rimelig edru så kan dere vel klare dere selv om dere blir alene, og er dere dritings kan dere egentlig skylde dere selv og får ta det som kommer.

Skrevet

Color fantasy eller? det skal jeg -der er det dekning hele tiden.

Har fått beskjed om at det ikke er dekning. Men det finnes et telefonsystem som koster skjorta på noen båter, som du kan kjøpe "billett" til og bruke mobilen din.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Har fått beskjed om at det ikke er dekning. Men det finnes et telefonsystem som koster skjorta på noen båter, som du kan kjøpe "billett" til og bruke mobilen din.

Er det Danmark eller Kiel dere skal til?

*Dauer av latter*

Dere kan da ikke styre sånn for det?

*lololololololol*

Skrevet

Er det Danmark eller Kiel dere skal til?

*Dauer av latter*

Dere kan da ikke styre sånn for det?

*lololololololol*

Det var den tråden.

:-)

Gjest Elextra
Skrevet

Ska'rru på krus nå'a, keinstein?

Ship o'hoi!

Må innrømme at jeg tenkte på annet krus enn dansebåten da jeg leste om din bekymring.

Gjest fridalida
Skrevet

Hvis du går til skranken og sier at din sønn på 12 ble borte i en eller annen butikk og kan finne sin far i en eller annen navgitt bar, går det greit.

En liten hvit løgn er lov.

Men de blir sikkert gjennomskuet til slutt. Hvis de har så store problmer at de trenger WT, tipper jeg de kommer bort fra hverandre mer enn en gang på turen.

Enten blir de gjennomskuet, eller de blir meldt til barnevernet for å ikke ha kontroll på 12-åringen :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Men de blir sikkert gjennomskuet til slutt. Hvis de har så store problmer at de trenger WT, tipper jeg de kommer bort fra hverandre mer enn en gang på turen.

Enten blir de gjennomskuet, eller de blir meldt til barnevernet for å ikke ha kontroll på 12-åringen :)

De blir nok dytta i fyllearresten, ja.

Men det tror jeg middelaldrende menn med Walkie Talkie på danskebåten blir uansett. :)

Gjest fridalida
Skrevet

Men det tror jeg middelaldrende menn med Walkie Talkie på danskebåten blir uansett. :)

Hehe.... De burde i alle fall bli puttet i fyllearresten, ja :)

Klarer ikke bli kvitt synet av en gjeng olsenbande-aktige, halvfulle menn virrende rundt med WT på danskebåten - på jakt etter både seg selv og andre...

Kniiis!

Skrevet

Walkie Talkie på krus?

Hadde jeg gått rundt på en stor båt og sett voksne menn løpe rundt og snakke med hverandre i WT - hadde jeg antatt det var to alternativer.

1. Dere er i Secret Service og Bush er ombord.

2. Dere er tilbakestående.

he-he....veldig enig:-)

Gjest fridalida
Skrevet

Hehe.... De burde i alle fall bli puttet i fyllearresten, ja :)

Klarer ikke bli kvitt synet av en gjeng olsenbande-aktige, halvfulle menn virrende rundt med WT på danskebåten - på jakt etter både seg selv og andre...

Kniiis!

Skrevet

Eks: en med enelugar er ferdig med å dusje og går for å finne oss, vi har i mellomtida gått et annet sted enn vi først avtalte og vedk kommer et par timer etter oss andre. Hvordan finner denne oss? Alle gjør ulikt og er ulike steder, vi er for mange.

Dette er ikke vanskelig: dere avtaler ETT sted ombord alle vet hvor er (f.eks. resepsjon eller yndlingsbar) der den som ikke finner de andre går til. I ovenforstående eksempel vet dere andre at dere har gått et nytt sted, og sender en representant bort til resepsjonen for å hente den savnede. Hvis tidspunkter er vanskelig, ha en avtale om at hver hele time kommer en person fra gruppen til resepsjonen/baren for å hente de savnede. Er de greie kan dere legger lapper der også. Er dette for stress, ha ett tidspunkt på kvelden der man kan huke seg på gruppen etter denne planen, f.eks. klokken 20.00 og klokken 23.00.

Alternativ 2: en av lugarene deres som ligger sentralt blir utnevnt som oppslagstavle, og dere setter opp post-it lapper på døren om hvor dere er (i de tilfellene dere har mistet noen). Fungerer antageligvis kun på dagtid, mens man ennå husker at man savner noen.

Skrevet

Eks: en med enelugar er ferdig med å dusje og går for å finne oss, vi har i mellomtida gått et annet sted enn vi først avtalte og vedk kommer et par timer etter oss andre. Hvordan finner denne oss? Alle gjør ulikt og er ulike steder, vi er for mange.

Dette er ikke vanskelig: dere avtaler ETT sted ombord alle vet hvor er (f.eks. resepsjon eller yndlingsbar) der den som ikke finner de andre går til. I ovenforstående eksempel vet dere andre at dere har gått et nytt sted, og sender en representant bort til resepsjonen for å hente den savnede. Hvis tidspunkter er vanskelig, ha en avtale om at hver hele time kommer en person fra gruppen til resepsjonen/baren for å hente de savnede. Er de greie kan dere legger lapper der også. Er dette for stress, ha ett tidspunkt på kvelden der man kan huke seg på gruppen etter denne planen, f.eks. klokken 20.00 og klokken 23.00.

Alternativ 2: en av lugarene deres som ligger sentralt blir utnevnt som oppslagstavle, og dere setter opp post-it lapper på døren om hvor dere er (i de tilfellene dere har mistet noen). Fungerer antageligvis kun på dagtid, mens man ennå husker at man savner noen.

Endelig noe fornuftig. Du er en engel. Jeg sier det kreves en egen type mennesker for å holde orden på mennesker.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...