Gå til innhold

Snakker du stygt om eks'er?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, jeg gjør ikke det. Her inne har jeg muligens omtalt et par stykker som ustabile og til og med sinnssyke, men det har vært mer å regne som faktaopplysninger, og det er aldri ondskapsfullt ment.

Jeg har ingen vonde følelser rettet mot noen jeg har vært bortpå, og private hendelser holder jeg naturligvis for meg selv.

Jeg hadde for øvrig en eks som omtalte samtlige (!) av sine ekser som reinkarnasjoner av satan himself, og jeg fikk detaljerte beskrivelser om deres ondskap.

Jeg antar at jeg i hennes kretser nå omtaltes som en satan jeg også, spesielt siden det var jeg som dumpa henne og bruddet ble tatt særdeles lite pent, og man skal i dag aldri se bort ifra at enkelte av hennes venninner rygger på gata når de ser meg - i frykt for egne liv og lemmer. :)

Jeg tror det er en slags forsvarsreaksjon fra noen damer - og jeg har opplevd det til en viss grad selv også, men forholdsvis "uskyldig".

Mer positivt var det da jeg møtte en av mine ekser på en fest her forleden (over 10 år siden vi hadde et forhold - var samboere).

Der proklamerte hun at jeg var det fl\ineste mennesket hun noen sinne hadde truffet og at hun fremdeles ville gått i døden for meg....og hun var ikke full. Blid og glad var hun også - ikke bare mot meg men også mot min nåværende....:-)

Så det finnes unntak.....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...